Prepozno. Gas do daske pa upaš da bo dovolj za V2. Žal ni bilo. Verjetno ga je vleklo v levo zaradi izgube motorja.
Leta 2003 smo iz Brnika letel v Antalio, s Sun Express in 757 katerega so rabljenega nedolgo nazaj kupili, vkrcanje je zamujalo slabo uro
in ko smo se že posedli so je se spredaj pregovarjala posadka in en del osebja iz Brnika, ti so potem slabe volje šli ven iz letala...
Odtaxiramo do vzletne proge, letalo zavzame pozicijo in pilot dobesedno na polno nabije motorje, sem že prej parkrat letel,
malo sem bil presenečen, da nas je tko hitro nabil nazaj na sedeže, pičimo po progi že kar dovolj hitro, nakar pilot javi kontoli poleta
(sliši se po celem letalu) "aborting take off, engine problem" in isti trenutek začne na polno zavirati, torej iz polnega pospeševanja
v konkretno zaviranje, nas nabije naprej, glasno poči, letalo se zamaje kot da bi povozilo eno deblo, vsi smo bli naenkrat smrtno tiho,
kolega na drugi strani prehoda ves bled gleda proti motorju... še ustavljamo, čez okna vidimo da so gasilci štartal iz hangerjev...
Pol nas zapeljejo nazaj proti teminalu, gasilci so hladili zavore letala z ventilatorji in gumo ki jo je razneslo...
Kličem kolega ki je gasilec na Brniku... potem pove da so imeli že pri letu sem težave z enim motorjem in so na vsak način
hoteli nazaj v Turčijo, saj na Brniku ni servisa za Boing... odločili so se da če bo šlo brez problema v zrak da ga potem popravljalo
v domači bazi in ne tukaj kjer bi bilo verjetno krepko dražje...
*kolega ki je sedel na drugi strani, je rekel da se je v motorju močno nekaj iskrilo...
Poslali so nam potem drug 737 iz Turčije, smo 12 ur čakali nanj na Brniku, še na starem terminalu... ene par jih ni šlo na letalo,
nekaj se jih je na polno napilo... ob ponovnem vzletu smo bli tih kot miši...
To si kar zapomniš...