Boeing 747 zletel s steze

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
17.543
6.350
113
IMHO ko mu je motor odpadel je bil pilot samo še potnik.
Video sem videl hitro samo tedaj se nisem vedel da mu je odpadel cel motor.

Sem pa takoj pomislil na dogodek, da se je to ze zgodilo. Kar je v YT videu potrdil.
Duck tape ni več zdržal ?

Kako lahko motor odpade pri vzletu ? MD-11 je iz leta 1988.

A smo v letu 1909, ko so prvi navdušenci (Rusjan & co) pod domačem seniku naredili prvo letalo ?
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.946
5.686
113
Prepozno. Gas do daske pa upaš da bo dovolj za V2. Žal ni bilo. Verjetno ga je vleklo v levo zaradi izgube motorja.
Leta 2003 smo iz Brnika letel v Antalio, s Sun Express in 757 katerega so rabljenega nedolgo nazaj kupili, vkrcanje je zamujalo slabo uro
in ko smo se že posedli so je se spredaj pregovarjala posadka in en del osebja iz Brnika, ti so potem slabe volje šli ven iz letala...

Odtaxiramo do vzletne proge, letalo zavzame pozicijo in pilot dobesedno na polno nabije motorje, sem že prej parkrat letel,
malo sem bil presenečen, da nas je tko hitro nabil nazaj na sedeže, pičimo po progi že kar dovolj hitro, nakar pilot javi kontoli poleta
(sliši se po celem letalu) "aborting take off, engine problem" in isti trenutek začne na polno zavirati, torej iz polnega pospeševanja
v konkretno zaviranje, nas nabije naprej, glasno poči, letalo se zamaje kot da bi povozilo eno deblo, vsi smo bli naenkrat smrtno tiho,
kolega na drugi strani prehoda ves bled gleda proti motorju... še ustavljamo, čez okna vidimo da so gasilci štartal iz hangerjev...

Pol nas zapeljejo nazaj proti teminalu, gasilci so hladili zavore letala z ventilatorji in gumo ki jo je razneslo...

Kličem kolega ki je gasilec na Brniku... potem pove da so imeli že pri letu sem težave z enim motorjem in so na vsak način
hoteli nazaj v Turčijo, saj na Brniku ni servisa za Boing... odločili so se da če bo šlo brez problema v zrak da ga potem popravljalo
v domači bazi in ne tukaj kjer bi bilo verjetno krepko dražje...

*kolega ki je sedel na drugi strani, je rekel da se je v motorju močno nekaj iskrilo...

Poslali so nam potem drug 737 iz Turčije, smo 12 ur čakali nanj na Brniku, še na starem terminalu... ene par jih ni šlo na letalo,
nekaj se jih je na polno napilo... ob ponovnem vzletu smo bli tih kot miši... :p

To si kar zapomniš...
 

shift

Guru
20. jul 2007
10.239
2.809
113
za šankom
Pa pri obeh gre najbrž za napako pri cu
Duck tape ni več zdržal ?

Kako lahko motor odpade pri vzletu ? MD-11 je iz leta 1988.

A smo v letu 1909, ko so prvi navdušenci (Rusjan & co) pod domačem seniku naredili prvo letalo ?
Napaka pri vzdrževanju, glede na starost je bil motor kar nekajkrat že snet iz letala, mislim da so ravno mi pri dc 10, starejšem bratrancu md 11 ubrali bližnjice in se niso držali navodil pri demontaži motorja in je le to ravno tako takoj po vzletu odletelo iz krila, rezultat pa zelo podoben temu pri md 11
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888 in Kamele0N

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.616
1.516
113
Duck tape ni več zdržal ?

Kako lahko motor odpade pri vzletu ? MD-11 je iz leta 1988.

A smo v letu 1909, ko so prvi navdušenci (Rusjan & co) pod domačem seniku naredili prvo letalo ?
Glede na to da sta 2 nova boinga pikirala v zemljo v 2018 in 2019.

Se sprašuješ kako lahko pride do napake pri starem letalu ?

Spekuliram da napaka vzdrzevanja. Bo preiskava pokazala kaj tocno je bilo.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.616
1.516
113
Pa pri obeh gre najbrž za napako pri cu

Napaka pri vzdrževanju, glede na starost je bil motor kar nekajkrat že snet iz letala, mislim da so ravno mi pri dc 10, starejšem bratrancu md 11 ubrali bližnjice in se niso držali navodil pri demontaži motorja in je le to ravno tako takoj po vzletu odletelo iz krila, rezultat pa zelo podoben temu pri md 11
200+ delovnih ur prihranka če uporabiš viličarja.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
6.034
684
113
43
povsod malo
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
44.194
5.284
113
Zanimivo.
Kadar je bil ta zatič kriv, se je zlomil, ne odvila matica.

p.s. a da se je zlomi, ker so ga preveč zategnil. Ne vem no.
Zatič je narejen tako da se odlomi če je preobremenjen....na način da motor po možnosti odleti dol iz krila tako da naredi čimmanj škode....

Če menjaš motor mimo protokola tako da pustiš viset na nosilcih in ga potem odstraniš s pomočjo viličarja.....posledično preobremeniš nosilce in motor pač odleti 1x v nevihti ali pa random turbolenci ko vse skupaj poskakuje....

Mislim da je na to foro šel un tovorni 747 na nizozemskem...ko je priletel v stanovanjski blok...

Odtrgalo motor....in zraven poškodovalo še hidravlične vode in je ostal brez komand
 
  • Wow
Reactions: bertoncl