VanZ, kakšen je Up Date tvoje zgodbe?
Vozijo "pokvarljivo" robo obicsjno. Na kaksnem drugem manj znanem avio portalu bi bil morda viden.Tega sem pa videl / slišal in mi je bilo čudno, ker ga ni bilo na Flightradarju.
Ta trenutek v kamjonu na meji med Hrvaško in Črno goro na poti po obe poškodovani letali, nato gre vse na popravilo.VanZ, kakšen je Up Date tvoje zgodbe?
In razlog za to, že v štartu premalo ali so imeli težave med letom?3dni nazaj Ryanair pristal z B737 800 v Manchester-u z 220kilami goriva. To je za približno 6min letenja.
So imeli veliko srečo.
Leteli so v prestwick, veter se je okrepil na 160kmh,poizkušali 3x pristat, neuspešno, potem so se preusmerili v Manchester. Ze v štartu ne smeš imet premalo goriva, vedno mora biti višek ravno zaradi takih situacij.In razlog za to, že v štartu premalo ali so imeli težave med letom?
Vem, da letala imajo vedno varnostno rezervo. So pa par let nazaj "obirali" RyanAir, da so imeli rezervo na minimumu od minimuma, in to po navodilh vodstva in naj bi se piloti sami pritoževali (seveda ne javno, in z imenom in priimkom).Ze v štartu ne smeš imet premalo goriva, vedno mora biti višek ravno zaradi takih situacij.
Kot si je shift odgovoril.In razlog za to, že v štartu premalo ali so imeli težave med letom?
tako je, še dans bi bili v luftu.Kot si je shift odgovoril.
Pilot naj bi imel vec kot za 4ure leta goriva, ker je zaradi nevihte vzel se dodatno gorivo ampak na koncu mu je samo 220kil ostalo.
Vsa sreca, da je vzel se dodatno gorivo.