Boeing 747 zletel s steze

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.096
5.644
113
Na Madeiro bodo morali piloti na trening.
Ali naj vsaj v simulator dodajo njihov crosswind.

Včasih je bilo tako, da so bili prvo na zmaju, jadralnem padalu, gliderju, nato kakšna mala cesna, zlin , nato vojaško letalstvo, po koncu kariere pa v civilno sfero potniški promet.
Taki so znali leteti tudi na šajtrgo s krili in motorjem.


Boeingi nimajo fbw ?
Če gledaš air crash investigation oddaje...ravno taki stari prdci delaho nesreče...ker so prepotentni...
 
  • Všeč mi je
Reactions: alkoholik

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.944
2.645
113
Saj a ni ravno Van tukaj pisal, da ex vjaški piloti so v civilnem letalstvu najslabši, zaradi drugačnega dojemanja hirarhije itd.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.215
1.386
113
Mislim, da že dolgo ni več odnos v kokpitu tako hierarhalen kot pred 30 leti, ravno zaradi določenih nesreč
Kolikor mi je znano je NASA ali nekdo naredil obsežno študijo vseh teh nesreč in izdal zelo dolgo poročilo.
Na napakah se lahko samo kaj naučiš če jih priznaš. Ker vemo kako to gre ti pa preostane samo ena druga opcija:
Snemaš vse kar se dogaja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.445
2.582
113
Ali kdo ve, kaj bi to lahko bilo?

1644825469729.png
 
19. jul 2007
2.846
1.566
113
V Londonu imaj zabavno, šele v tretje uspel pristati (več kot pol ure kroženja naokoli, ne vem kako bi se počutil, če bi bil s otroci na letalu).

1645182112764.png
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.096
5.644
113
Rezerva zmeraj je......ravno zaradi takih primerov......oz če je kak "emergency" na kakem letališču.....in je treba krožit!
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.841
2.120
113
Če pričakuješ takšne pogoje, vsekakor vzameš več od minimalno zahtevanega goriva. Načeloma pa več kot dveh poskusov pristanka na istem placu ne izvajamo, ker to kaže na to, da pač pogoji tam niso primerni za pristanek.
Kdaj pa to zaradi omejitev teže ni možno in se poišče druge rešitve, kot so zamik leta, sprememba destinacije, zmanjšanje tovora/potnikov.. zato pa je posadka :)
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.841
2.120
113
Na naši ladji konkretno teh težav ni, z manjšimi rutinskimi izjemami (nepovezanimi z vremenom). Tudi ko smo leteli 11h dolge lete s potniki, smo lahko imeli ob največji pristajalni teži še vedno za vsaj dve uri goriva.
Večina ne-dolgoprogašev pa ima s tem potencialen problem, ker največkrat letijo na največjih dovoljenih težah in je posledično 'maneverskega' prostora manj.
Ja, pač se offloada cargo/prtljago/potnike po neki prioritetni stopnji ali pa vmes naredi tehnični postanek, da je skupna količina goriva zaradi krajšega leta s tem manjša (to mi delamo na letu Nairobi - Doncaster (UK), ker je daljši od 9 ur, da lahko vzamemo 127 ton tovora, se pa vmes ustavimo v Kairu).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey