Boeing 747 zletel s steze

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
657
113
Kolk je proncentualno ne vem, je pa velik potniških dobilo "drugo" življenje kot tovorni. sploh znani so DC10, MD11, B747, B737 v starih časih pa B727. Tudi A300 je prvo bil mišljen kot potniški, potem se jih je pa velik preuredilo v tovornega.

to je BCF kar je oznaka za BoeingConvertedFreighter kar pomeni, da je Boeing-ova tovarna preuredila potniškega v tovornega. Je pa teh ponudnikov kar nekaj in eni najbolj znani so Izraelci.
 
19. jul 2007
2.846
1.566
113
Nekaj gledam, kaj mi leti nad glavo in opazim zanimiv let ATR72 (https://www.flightradar24.com/SWT6EC/2a994986)
Vidim, da ne preleteti Alpe, ampak gre naokoli. Glede na to da leti na 6700 m bi pričakoval, da je dovolj, da pa zaradi nekega razloga očitno ni. Ali je kaj tretjega faktor tukaj ali dejansko nima dovolj višine za čez Alpe. Kolikšen je sploh varnostni faktor pri višini preleta ?

1643063439179.png
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
657
113
- mogoče imajo italijanski kontrolorji zračnega prometa kakšne omejitve na njegovi direktni ruti (lahko karantena, covid,...) in, da se izogne čakanju na tleh več ur, pač gre na okoli in je samo malo zamude. t.i. CTOT oz SLOT time
- lahko je vreme krivo
- lahko je problem z višino leta,....
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.791
1.624
113
Iskajoč brata
VanZ : Na zgornjem posnetku (poskus pristajanja): kako se pilot sploh pripravi za tako situacijo? Da pravilno reagira? Ali veliko trenirate v simulatorju pristajanje v bočnem vetru?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.841
2.120
113
Flybywire (Airbusa) nisem nikoli šofiral, je pa po mnenju ostalih smotan v sunkovitem vetru ravno zaradi FBW, ki pod 50ft višine spremeni logiko odziva krmil.
Tole zgoraj mi deluje čisto korektno, še posebej odločitev prekinitve pristanka.

Tako lahko izgleda pristanek med šolanjem, ko kandidat le sledi naučenemu in ne vidi celotne slike, kaj se dogaja:


Razen kislega občutka škode ni, izgleda pa dokaj brutalno.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.002
1.440
113
Flybywire (Airbusa) nisem nikoli šofiral, je pa po mnenju ostalih smotan v sunkovitem vetru ravno zaradi FBW, ki pod 50ft višine spremeni logiko odziva krmil.
Tole zgoraj mi deluje čisto korektno, še posebej odločitev prekinitve pristanka.

Tako lahko izgleda pristanek med šolanjem, ko kandidat le sledi naučenemu in ne vidi celotne slike, kaj se dogaja:


Razen kislega občutka škode ni, izgleda pa dokaj brutalno.

A to mu je kapitan dal ful gas?
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.844
5.939
113
Na Madeiro bodo morali piloti na trening.
Ali naj vsaj v simulator dodajo njihov crosswind.

Včasih je bilo tako, da so bili prvo na zmaju, jadralnem padalu, gliderju, nato kakšna mala cesna, zlin , nato vojaško letalstvo, po koncu kariere pa v civilno sfero potniški promet.
Taki so znali leteti tudi na šajtrgo s krili in motorjem.


Boeingi nimajo fbw ?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.452
2.398
113
Pomurje
Na Madeiro bodo morali piloti na trening.
Ali naj vsaj v simulator dodajo njihov crosswind.

Včasih je bilo tako, da so bili prvo na zmaju, jadralnem padalu, gliderju, nato kakšna mala cesna, zlin , nato vojaško letalstvo, po koncu kariere pa v civilno sfero potniški promet.
Taki so znali leteti tudi na šajtrgo s krili in motorjem.


Boeingi nimajo fbw ?
Tako je bilo, zdaj pa se gre za 30€ na malto za vikend.