I
Izbrisan uporabnik #9334
Kdo je že rekel, da je to dezinformacija in da ja bil kupljen za protokol?
Si hotel kaj povedat?
Kdo je že rekel, da je to dezinformacija in da ja bil kupljen za protokol?
Si hotel kaj povedat?
Falkon je bil kupljen za protokolarne namene. Ne potvarjaj.
...
Najbolj žalostno je, da t.i. nizkocenovci tudi na daljših rutah kasirajo vsak požirek vode. Primer FlyDubai - upam, da so v zadnjem času kaj zamenjali to prakso.Ker je na velikih višinah zelo malo vlage, zrak se pa jemlje od zunaj. Nekatera redka letala imajo vlažilce, najnovejša pa kabino z višjim pritiskom (nižjo višino), kar nekoliko pomaga. Pomaga edino čimveč piti, 3-4dcl na uro. Pa ne gintonica
Ah, še malo, pa bojo kasirali zrak...Najbolj žalostno je, da t.i. nizkocenovci tudi na daljših rutah kasirajo vsak požirek vode. Primer FlyDubai - upam, da so v zadnjem času kaj zamenjali to prakso.
Ja saj normalne firme nimajo s tem težav. Sam se trudim večinoma letet s Qatar-ci, pri njih je vse tip-top. Raje 30€ več pri 500+€ pa vsaj vem kaj dobim.Ah, še malo, pa bojo kasirali zrak...
Imam pa dobre izkušnje z SAS. Lokalne ali evropske linije - plastenka vode, ko se vsedeš, pijača, ko je gor, pa plastenka pred pristankom.
Zadnjič september 2021...
Pri glasnosti ima vlogo predvsem tip letala. Lani, ko sem letel v Spanijo na dopust smo sli tja seveda z nekim standardnim glasnim Boeingom, potem pa notranji let nek manjsi Airbus. Se mi je zdelo, da sem na Airbusu kot v dnevni sobi napram Boeingu.
je bil bolj a220, 2-2 konfiguracija sedezev.manjši airbus ali standardni boeing?na koncu pa je šlo za b737 in a320 kar je isti jajc, da ne bo pomote oba sta odlična, za svoje potrebe,ampak oba sta avtobusa, predvsem pogrešam md11, to je bilo zame daleč najbolj udobno letalo, govorim o economy classu, sem pa mesec dni nazaj letel z B 737 max2, torej upgradeno različico zloglasnega maxa, je tišji od 737 800, druge razlike kot potnik nisem opazil, edino to da ima 2 zasilna izhoda več od prejšnje generacije, kaj pa vem, meni še vedno paše old skul tipa 767,md11,747