Ker so karantene dolgočasne in psihično naporne, sem se v zadnji v Hong Kongu odločil predelati go-kart na reaktivni pogon.
Najti kandidata za to ni bilo najlažje, ker o samih gokartih nimam pojma. Po nekaj iskanja sem na avto.net našel nekaj, ga pogledal in odpeljal.
Pripeljan domov, vse delujoče in funkcionalno.
Nove gume so bile prva stvar za menjavo.
Po nekaj testnih vožnjah po Viču (in začudenju in smehu voznikov), sem odmontiral batno Hondo 200.
Za nosilec sem po občutku narisal, kupil in izdelal potrebne elemente.
Medtem je sveže opran in pripravljen nekdo čakal na nov motor, da prileti iz Mehike.
In včeraj je bil končno dostavljen. Jetcentral Mammoth 250. 25kg potiska, 104,000 obratov in 0,8 litra na minuto. Sorry Greta. Takole sem naredil prvi test štarterja in grelno-vžigalnega sistema, brez uporabe goriva ("dry run").
Elektronika, gorivo in motor zmontirani, pripravljeni na hrup.
Stanje in nastavitve motorja. Zadeva je praktično avtomatska, kontrolirana preko ECU in FADEC. Precej bolj moderno kot marsikater velik jet v komercialni uporabi.
In nato je bil čas za prvi preizkus.
photos.app.goo.gl
Do sedaj sem naredil dva štarta motorja, po cesti pa zaradi vremena (in prometa) nisem šel. Zvok, vonj in občutek so neverjetni, najboljše šele sledi. Vse deluje brezhibno, nosilec je kot kaže zadosten. Kerozin je s Petrola (svetilni petrolej mu rečejo), zmešan z 2% mešanico sintetičnega dvotaktola. Dovoljena je tudi uporaba nafte, vendar vonj ni enak
Več sledi kasneje, ko ga sprobam v naravi. Je pa to le prvi del mojih idej, skoraj zagotovo ga bom montiral tudi na kolo.