Boeing 747 zletel s steze

I

Izbrisan uporabnik #9334

Imamo protipožarno vrečo, vendar brez peska :cool: (PED containment bag)

V glavnem - Bravo :D. Kdo bi si mislil, da imate sekirico v kokpitu !
Ker - zadeva je tako praktična da bolj ne more biti. Jaz npr. imam v avtu vedno s seboj bowie nož in kršico. Ko grem pa taborit, pa še star vojaški ašov, prav nič ne ne more presenetiti. :cool:
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.096
5.643
113
National Geographic je mel ob 15h aircrash investigation 737-max če koga zanima...
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.839
2.118
113
Tudi 'nadpovprečna posadka' (kaj bi to sploh lahko bilo?) težko reši situacijo, če sistem dela kontra temu, kar je pravilno in logično reševanje situacije.
Predstavljaj si, da bi imel tvoj avto sistem za avtomatsko zavijanje levo za preprečevanje trkov s pešci in kolesarji, ti pa za to ne bi vedel, saj ne bi bilo navedeno v navodilih, ker bi se to proizvajalcu zdelo nepotrebno. Hkrati bi se pa sistem aktiviral v močnem dežju, ker bi mu to zmedlo senzorje. Nekega dne bi se ubil, ugotovili bi pa le 'iz neznanega razloga je zavil levo in se ubil ob trku s tovornjakom'.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Po mojem mnenju bi bolj kot Boeing moral nastradati FAA ker ni izvedel zahtevanih postopkov, namesto tega je na lepe oči verjel Boeingu. Je pa to državna inštitucija zato je utopično pričakovati kakšne ukrepe.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.050
9.706
113
Po mojem mnenju bi bolj kot Boeing moral nastradati FAA ker ni izvedel zahtevanih postopkov, namesto tega je na lepe oči verjel Boeingu. Je pa to državna inštitucija zato je utopično pričakovati kakšne ukrepe.
A ni postopek tak, da proizvajalec sam “certificira”, ker FAA nima budgeta in ustreznih strokovnjakov za to?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.839
2.118
113
Za kazensko odgovornost ne vem, certificiranje pa poteka z medsebojnim sodelovanjem že od same zasnove naprej. Končni žegen je formalnost ob zaključku vseh postopkov. Letni pregled plovnosti letala (recimo temu tehnični pregled) je tudi v Sloveniji možno opraviti znotraj vzdrževalne organizacije in ni potrebna prisotnost Agencije za letalstvo. Seveda pa je potrebna ustrezna struktura takšne organizacije tako s kadrom, izkušnjami in zadovoljivimi presojami.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

sad

Guru
24. avg 2007
21.050
9.706
113
Nisem strokovnjak, tako da povzemam, kar so mediji splavili po nesrečah in prizemljitvi. Ampak FAA praktično samo požegna, kar jim dejansko proizvajalec ''certificira'', ker nimajo denarja in znanja. Uradno se verjetno temu reče sodelovanje :).
Itak vsak stručko gre k proizvajalcu, ker tam dobi x-kratnik plače.