Boeing 747 zletel s steze

erikson

Guru
25. avg 2007
22.574
6.320
113
Are cellphones a flight danger? They are on these Boeing jets

U.S. government officials in 2014 revealed an alarming safety issue: Passenger cellphones and other types of radio signals could pose a crash threat to some models of Boeing 737 and 777 airplanes.

More than 1,300 jets registered in the U.S. were equipped with cockpit screens vulnerable to interference from Wi-Fi, mobile phones and even outside frequencies such as weather radar, according to the Federal Aviation Administration, which gave airlines until November 2019 to replace the units made by Honeywell International Inc.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.277
5.640
113
Red Bullov DC6-B je ex "air force one" od Tita...
 

Peter Klepec

Majstr
24. jan 2019
3.081
434
83
Nekateri pravijo, da je bila Turkinja Sabiha Gökçen prva bojna pilotka nasploh. Sicer bi naj bila Armenka, po nekaterih virih pa Bošnjakinja.

220px-Sabiha_gokcen2.jpg


Je pa po njej imenovano carigrajsko letališče (ne tisto največje).
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.138
661
113
to je varnostni feature.
gume so narejene tako, da v primeru povisane temperature oz. pozara se same spustijo. imajo noter vgrajene neke vskavke. sigurno na youtubu lepo razlozijo kaj in kako ter kaksna more bit temperatura in pogoji.

gre se pa predvsem zaradi varnosti gasilcev in drugih kateri posredujejo ob takih dogodkih, ker vcasih so gume dobesedno eksplodirale in je bilo par mrtvih, ko so posredovali v intervenciji.

edit: iz varnosti recimo gasilci nikoli ne gasijo pozara pristajalnega podvozja iz strani ampak v smeri tekalne povrsine.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Kot je napisal matej. Feltne imajo termalne zalivke (nekaj podobnega svincu), ki se stopijo. Imamo tudi indikator segretosti zavor, ki nam da idejo o segretosti zavor, ki nato prenasajo prejeto energijo na feltne in gume. Karbonski diski so neverjetni, bolj jih segrejes, bolj grabijo.

 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #9334

Saj je tko dobro da sploh zdrži ... sem že pred nekaj časa spraševal, kako to da jih pred pristajanjem ne zavrtijo na vsaj približno obodno hitrost.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Te gume se v veliki večini obnavlja, če so za to primerne (če so tako zasnovane in da niso poškodovane). Na 747 se obnavljajo praktično vse, od vseh možnih proizvajalcev.
Da bi jih za pristanek zavrteli se ne splača, saj bi bili sistemi za to stroškovno bolj neučinkoviti kot menjava gum.
V primeru, kot je video zgoraj, je velika verjetnost, da je zaradi požara potrebna menjava celotnega podvozja, kar zna biti v rangu megadinarjev in več.