http://insideevs.com/first-bmw-i3-bulgaria/
Nebi bil presenečen,če ga bodo pred nami dobili še Romuni in Albanci...
Nebi bil presenečen,če ga bodo pred nami dobili še Romuni in Albanci...
Citat:
Povsem električni BMW i3, ki smo ga prvič preizkusili že predlanskega novembra, bo šele marca letos zapeljal na naš trg. Skrb zanj bo prevzel eden od novejših trgovcev te znamke, kupcem pa bosta i3 in hibridji superšportnik i8 za ogled in nakup na voljo v ljubljanski Kristalni palači.
http://avto.finance.si/8815975/BMW-i3-bo-v-Sloveniji-stal-36550-evrov-i8-sto-tiso%C4%8Dakov-ve%C4%8DCitat:
BMW group Slovenija pa je danes, dva meseca pred pričetkom prodaje sporočil cene obeh modelov, te so nekaj višje kot v Nemčiji, razlika pa gre na račun višjega DDV in in polodstotnega davka na motorna vozila, ki ga vlada zaračuna na podlagi izpustov ogljikovega dioksida. Osnovni BMW i3 z električnim motorjem s 125 kilovati bo tako stal 36.550 evrov, različica REX s podaljševalnikom dosega (to funkcijo opravlja 647 kubični dvovaljnik s 25 kilovati, ki doseg med polnjenji podaljša na 300 kilometrov) pa bo stal 41.200 evrov.
BMW i3 v številkah
- Moč motorja: 125 kW/170 KM
- Masa: 1.195 kilogramov (REX 1.315 kilogramov)
- Doseg: 130-170 kilometrov
- Prostornina prtljažnega prostora: 260-1.100 litrov
- Pospešek 0-100 kilometrov na uro: 7,2 sekunde (REX 7,9 sekunde)
- Elektronsko omejena največja hitrost: 150 kilometrov na uro
- Poraba energije: 12,9 kilovatne ure na 100 kilometrov (pravijo pri BMW, na testu smo bili rahlo nad 14 kilovatnimi urami, zaradi česar se BMW ne razlikuje od konkurence)
- Tip električnega motorja: BMW eDrive, hibridni sinhronski motor z integrirano elektroniko pogona, načina polnjenja in generiranja za regeneracijo
- Čas polnjenja baterije: do 80 odstotkov v pol ure (ChargeNow) oziroma v 3,5 ure i charge station
Citat:
Tehnično napreden avto, narejen iz karbona in aluminija, o tem ni dvoma, da gre za zares vrhunski in futuristični izdelek. 1280 kilogramov težka reč spada med lažje električarje. A pustimo tehnikalije, dodajmo le, da za pogon skrbi 125-kilovatni (170 KM) elektromotr z 250 Nm navora, akumulator ima 22 kWh, kar v praksi zadošča za dobrih 100 kilometrov, polnjenjenje na enofaznem toku pa vzame 8 ur.
Citat:
Imeli smo (ne)srečno naključje, da smo Ampero testirali prav v obdobju, ko je prvič to zimo nasulo snega in je pritisnil mraz. Jasno je, da je redoks kemično delovanje baterij odvisno od temperature in pri temperaturah blizu ničle je naša Ampera od sebe namesto 16 dala le še 10 kilovatur, kar je bilo v petkovi popoldanski mestni vožnji (govorimo seveda o povsem napolnjeni bateriji) dovolj le za 24 kilometrov, dan pozneje, ko je pokrajino zamedel sneg, pa le še 18 km.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
No, zdaj naj mi pa nekdo razloži, kako so pri tej 'reviji' z i3-jem, ki ima baterijo kapacitete 22kWh, dosegli 100km vožnje, z Ampero, ki pa ima baterijo kapacitete 16kWh, pa 18km vožnje.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Hehe, jaz sem naredil še manj kot 18 km. AMpak vem zakaj in vem, da normalni lastnik tega ne bi počel
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
No, zdaj naj mi pa nekdo razloži, kako so pri tej 'reviji' z i3-jem, ki ima baterijo kapacitete 22kWh, dosegli 100km vožnje, z Ampero, ki pa ima baterijo kapacitete 16kWh, pa 18km vožnje.