Drugače pa bi mogoče komentiral podatek i3-jeve neto kapacitete 18.8kW, pri čemer je bruto kapaciteta 22kWh.
To pomeni, da ima i3 SOC okno veliko 85%, torej ima samo 15% SOC rezerve, pri Amperi je to SOC okno veliko 65%, kar pomeni 35% SOC rezeverve (22% spodaj in 14% zgoraj).
Posledično bo kapaciteta baterije Ampere zdržala dlje, kot pri i3.
Domnevam na palec, da i3 teh 15% rezerve porazdeli na 10% na spodnjem delu in 5% na zgornjem delu (polni do 95%).
Taka baterija bo izgubljala kapaciteto hitreje kot npr. Amperina.
Poleg tega pa je potrebno računati, da si moraš pri popolnoma električne avtomobilu vedno pustiti nekaj dosega razerve za 'kaj pa če', to je recimo 20km., da ne ostaneš na cesti, razen, če kupiš i3 REX verzijo.
Pri REX vozilu lahko baterijo izprazniš vedno do konca, kar je pri i3 samo plus - tako kot pri Amperi.
To pomeni, da ima i3 SOC okno veliko 85%, torej ima samo 15% SOC rezerve, pri Amperi je to SOC okno veliko 65%, kar pomeni 35% SOC rezeverve (22% spodaj in 14% zgoraj).
Posledično bo kapaciteta baterije Ampere zdržala dlje, kot pri i3.
Domnevam na palec, da i3 teh 15% rezerve porazdeli na 10% na spodnjem delu in 5% na zgornjem delu (polni do 95%).
Taka baterija bo izgubljala kapaciteto hitreje kot npr. Amperina.
Poleg tega pa je potrebno računati, da si moraš pri popolnoma električne avtomobilu vedno pustiti nekaj dosega razerve za 'kaj pa če', to je recimo 20km., da ne ostaneš na cesti, razen, če kupiš i3 REX verzijo.
Pri REX vozilu lahko baterijo izprazniš vedno do konca, kar je pri i3 samo plus - tako kot pri Amperi.