BMW i3

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Masa tegale i3 je pa impresivna, samo 1.195 kg, ampak če boš tole kam prislonil, ne vem kdo ti bo popravljal tale karbon.

Ima tudi zelo nekonvencionalno dimenzijo gum 155 / 70 R19, poceni take gume ne bodo.

P.S. brgo, ne vem kaj hočeš povedat, da si si sposodil Priusa s predsodkom in si ga vozil drugače kot svojega, ali pa tudi svojega nažigaš na 7+ l porabe in se je pri taki vožnji s Priusom poraba tako sesula. Moja poraba in meritve drugih virov pač pravijo drugače, zato res ne vem ali lažeš samo ostalim ali pa tudi sam sebi.
 

lugi

Pripravnik
6. jul 2008
686
0
16
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik lugi pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
V čem je finta, da se štrom avte dela nekih "futurističnih" oblik, zakaj se ne vzame pač navaden model in ga predela na štrom, vse ostalo pa se pusti, tako kot je, pa roka?

Yes! Tale design ni več za nikamor
10.gif

No dejmo pravo fotko za tiste ki vidite samo concept car in ne dejanskih slik (ker se vam ne da odpret linkov):
wbmw-i3july13priddy2.jpg


Osebno mi je prva asociacija Audi A2, tudi v smislu EKOlogije!
evil.gif

No zdj mi je pa smesn avto in ne samo futuristicen
hysterical-1.gif
BMW dizajnerjem se je odpelo

over & out
nahrung002.gif
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Mater, naredili so nemogoče, iz grdega koncepta je prišel še grši avto.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:

Ima tudi zelo nekonvencionalno dimenzijo gum 155 / 70 R19, poceni take gume ne bodo.

Res smešna dimenzija gum! Me zanima če bo naredil losov test
grims-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vsekakor. Nizek center gravitacije zaradi baterije v dnu mu to omogoca.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ideja je, da vecji obseg gume sam po sebi da vecji stik s podlago tako da pretirana sirina ni potrebna, kotalni upor pa s mocno zmanjsa
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Mogoče zunanjost ni prav všečna, deluje grobo kot terenec.
Ni mogoče narediti avta da bo lep za vse.

Široke gume, avto lepo izgleda, ni pa nujno da je kaj bolje za vožnjo.

Meni je recimo všeč avto svetle barve, nikoli ne bi kupil črne barve.
Všeč mi je digitalni prikaz hitrosti, ne pa na kazalec.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
2014 BMW i3

628x417x2014-bmw-i3-fd.jpg.pagespeed.ic.h_pXwuCGpO.jpg


Citat:
The time is now upon us for the market launch of the plug-in i3 (called i01 internally). The wider motoring public already has its opinions and BMW is listening to all of them, so there's a bundle of nerves around these limited drives of the i3 for a select few members of the media, Autoblog included. We came to an airfield outside of Munich and were handed an i3 test car to drive around a set course filled with blue- and white-striped cones. BMW tech experts were everywhere and some of the discussions around the various technical displays even got a little heated.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
ja avto relativno fugly ampak notranjost me zanima, na koncu se noter voziš... in tisto mora odtehtat.