BMW i3

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
No, saj volt stane skoraj nič, tako da...

iz vidika ekonomike se i3 pač ne splača, na kaj drugega pa trenutno ne gledam, mogoče na stara leta, zdaj so pač to prioritete :)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
i3 ni "avto" za maso, i3 je malce razširjen koncept, študija za na cesto.

Z i3 se nima kaj primerjat zato se mi zdi bedak Sandy Munro, ko primerja Teslo M3 z i3 ali pa kak tesla bull, ki nabija kako malo se i3 proda. Še zdaj vnaprej ne bo noben BMW imel kaj veliko iz i3, tudi če je delovalo. Z masovni avto se tudi z dizajnom ne upali it na mejo, verjetno tudi zgubljajo denar na i programu trenutno samo to je drobiž za BMW.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
i3 je v ZDA povečini tolažilni avto za Teslo 3. Ko se slednja začne štancat v spodobnih količinah, je v ZDA i3 zgodovina.
Ko pride Teslina trojka tudi v EU, pa tudi kle.

Tako da Munro že primerja prav. Iste kupce imata namreč avtomobila.

Kako se izgublja denar je pa relativno. Tudi BMW bi lahko naredil spodoben avto, ne pa neko študijo na 4ih kolesih.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
i3 in Tesla iste kupce? V EU zagotovo ne. Ker kdor gleda i3, si bo Teslo (vsaj po mojih izkušnjah z X in S) pogeldal samo enkrat, dvignil nos in šel. Vsaj jaz bi, glede na to, kako sta narejena.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
BMW je bil kak meseč še zelo presenečen nad prodajo, avto sploh ni bil narejen za kapaciteto in bi prihajalo do velikih zamikov, ker je bila max. količina absolutno zacementirana nizko.

Tesla take trojke kot štanca ne bi sprejel noben europejec, to je možno dostaviti samo ameriškemu soyboy geek fanatiku.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.519
894
113
i3 in Tesla iste kupce? V EU zagotovo ne. Ker kdor gleda i3, si bo Teslo (vsaj po mojih izkušnjah z X in S) pogeldal samo enkrat, dvignil nos in šel. Vsaj jaz bi, glede na to, kako sta narejena.
Sem na sejmu videl teslo x od blizu. Povrh je bila se rahla rabljena in zelo obrabljena. Ampak sem bil negativno presenecen kako je ta avto skup zmetan. Me ne zanimajo se vsaj 10 let.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tudi i3 ima svoje enormne slabosti, na koncu sta izenačena s Teslo, kako dobra, zanič ali neuporabna sta.
In oba lahko razjebe kak Hyundai s svojo Kono EV s 500 km dometa, 5 let garancije brez omejitev in ugodno ceno.

In v tej fazi imajo približno isto množico kupcev - tehnološki navdušenci, ki hočejo električarja za tam 30 do 40 jurčkov.

Čez 10 let, ko bodo električarji bolj mainstream, pa bomo videli večjo delitev trga na niše, kot je sedaj navada pri avtih na dinozaverski pogon. Sedaj pa je izbira mala, kupcev malo in vsi gledajo v smeri največjega dometa in uporabnosti. Znamka je pa zadnje. Tu BMW ni nujno v prednosti. Oz v ZDA se že vidi, da ga Tesla šišne za zajtrk.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Imam že pol leta nagledanega i3 Rex 2014 z malo km za 18.000 :cool: pa se ne morem odločit. Je pa treba kar daleč ponj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Tudi i3 ima svoje enormne slabosti, na koncu sta izenačena s Teslo, kako dobra, zanič ali neuporabna sta.
In oba lahko razjebe kak Hyundai s svojo Kono EV s 500 km dometa, 5 let garancije brez omejitev in ugodno ceno.

In v tej fazi imajo približno isto množico kupcev - tehnološki navdušenci, ki hočejo električarja za tam 30 do 40 jurčkov.

Čez 10 let, ko bodo električarji bolj mainstream, pa bomo videli večjo delitev trga na niše, kot je sedaj navada pri avtih na dinozaverski pogon. Sedaj pa je izbira mala, kupcev malo in vsi gledajo v smeri največjega dometa in uporabnosti. Znamka je pa zadnje. Tu BMW ni nujno v prednosti. Oz v ZDA se že vidi, da ga Tesla šišne za zajtrk.
Tu se motiš. Znamka še kako šteje. Če ne bi, bi i3 težko prodajali.
ZDA pa ni merilo. Tam kupci sprejmejo marsikaj. Polizdelke po evropskih merilih. Tudi navdušenci. Evropi pač ne.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tesle ravno ne... so zgleda kar računali na 35k T M3.

Jih imajo parkiranih tako kot v kopru, avti pa kao razprodani. Notranjost oz. sploh volan mene srat prime ko vidim M3. I3 mi je bil grd, potem mi je ratal OK, potem pa črn fully loaded od kolega že izjemno všeč in bi ga z veseljem imel kot drugi avto samo tako kot drugi...za ene 15k. :)

Za 330e sem se premislil, 530e je zdaj aktualen. :)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tu se motiš. Znamka še kako šteje. Če ne bi, bi i3 težko prodajali.
ZDA pa ni merilo. Tam kupci sprejmejo marsikaj. Polizdelke po evropskih merilih. Tudi navdušenci. Evropi pač ne.

Vidiš, za Amere je i3 polizdelek. V principu večina BMWjev. Kar se vidi po cenah rabljenih tam. Dve leti star in se prodaja že za manj kot polovico cene novega.
Pač druge prioritete kupcev.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Hm, potem je enako pri nas, saj pri nas se tudi dobijo "uvoženi" bemweji smešno poceni?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.967
1.850
113
Vidiš, za Amere je i3 polizdelek. V principu večina BMWjev. Kar se vidi po cenah rabljenih tam. Dve leti star in se prodaja že za manj kot polovico cene novega.
Pač druge prioritete kupcev.

Nevem kaj točno ti tukaj hočeš povedat, ampak kaj je za koga polizdelek boš najlažje videl po številkah avtomobilov, ki gredo čez atlantik. Iz smeri Z --> V hudo malo, ker tega enostavno noben tu noče kupit. Je nemški zunanji minister lepo povedal trumpu, to kar mu noben ne upa: naredite boljše avte, pa jih bomo z veseljem kupili
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Specifike kupcev so svoje na eni in drugi strani, zato je logično kdo bo kje kaj prodal in kje je kaj zaželeno. Imam pa občutek, da se določeni kriteriji vseeno zbližujejo, samo proizvajalci so morda malo bolj počasni pri realizaciji.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Vidiš, za Amere je i3 polizdelek. V principu večina BMWjev. Kar se vidi po cenah rabljenih tam. Dve leti star in se prodaja že za manj kot polovico cene novega.
Pač druge prioritete kupcev.

Res je v USA šrot kvaliteto res spravijo čez, ki je v EU ne bi. No na Norveškem jim je uspelo in so nekateri že 10 mesecev brez avta. Sploh debatirat o tem šrotu je škoda tipkovnice.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Vidiš, za Amere je i3 polizdelek. V principu večina BMWjev. Kar se vidi po cenah rabljenih tam. Dve leti star in se prodaja že za manj kot polovico cene novega.
Pač druge prioritete kupcev.

Zakaj pol-izdelek za Amere? (drugače je v vrhu prodajanih EV v US, torej ti misliš kakšne druge Američane izgleda)
Men je i3s dejansko najboljši BMW od vseh zdaj na trgu. Ne kaže kakih posebnih znakov nekvalitetne izdelave, v bistvu so ostali BMWji večji poden in bi z njimi bolj cvikal kdaj mi mašina zariba, ker tovarna ni predpisala menjavo ojničnih na xk kilometrov. I3 je dodelan tudi kot EV (aktivno hlajenje baterije, karbonska školjka za lažji paket) in še zelo zabaven je za vozit (zadnji pogon, nizko težišče, instant pospeški).