Moja žena ima C-HR sedaj dobro leto dni, uporablja ga ravno za take stvari kot si napisala sama: služba in prevoz otrok, avto se uporablja kot drugi avto v družini, verjetno bo imel po 10 letih ene 130k realnih km.Pozdravljeni!
Zaljubila sem se v Toyoto C HR...bila včeraj na testni vožnji hibrida...avto je ŠPICA, ampak...v salonu smo pozabili izpostaviti to vprašanje...
Avto se bo uporabljal kot drugi avto, služba, vožnja otrok...glede na to da smo doma precej v bregih imam občutek da hibrid ne bo prišel do izraza, saj...bo pri vožnji v hrib bo vedno delal benc. motor...ne vem...hibridni pogon pride bolj do izraza v ravnini, mestni vožnji...prosim za nasvet...
Avto je ženi top, ženske kupujete svoje avte po večini popolnoma emocionalno.
Kar se mene tiče ima avto za SUV zelo dobro lego na cesti (tudi verjetno posledica baterij), mestna vožnja in vožnja po vaseh po omejitvah se zahvalita z nizko porabo, na avtocesti se avto pri vsakem pospeševanju dere in tudi poraba hitro naraste.
Prostora na zadnji klopi je za to dolžino avta (pre)malo, osebno sem glede tega še danes malo razočaran. Infotainment je za ustrelit razvojni oddelek, ampak to razen redkih ženskih izjem itak nobena ne opazi.
Cena mu ni v prid, ampak časi so taki, da se fancy SUViji zelo dobro prodajajo.
Če si ga lahko privoščiš, go fot it.
Sam se tolažim s tem, da je žena srečna, pa da je to vseeno Toyota, ki naj bi bila med bolj zanesljivimi avti.