bedaki na cesti

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.144
1.428
113
Kaj ni priporočilo (predpis), da v primeru okvare, če že zapustimo vozilo, gremo takoj za zaščitno ograjo na travo in oblečemo odsevni jopič + postaviti varnostni trikotnik. Mesto ustavitve je povsem neprimerno (če že je odstavni pas mnogo primernejši kot pospeševalni), skakanje okoli tovornjaka pa tudi. Kolikor vem, Dars pride relativno hitro zaščititi mesto okvare.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.144
1.428
113
Menda je bilo nekaj narobe s tovornjakom ali tovorom in je šel preverjat. Zato sem napisal "okvara". Verjetno bi lahko zapeljal še 100m naprej na odstavni pas.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.924
10.335
113
tole pospeševalni je win win za nesrečo, ti ne morš ocenit če nekdo stoji al pospešuje, ker tega enostavno ne pričakuješ, ker je to nenormalno. Da oceniš da nekaj stoji moraš dalj časa gledat (če veste kaj hočem napisat).
In me kr zmrazi, ker vem da se to lahko vsakemu zgodi. Pgoledaš vidiš da nekdo na pospeševalnem, aha se pelje, v naslednjem trenutku tišiš in gledaš v špegl da se boš vključil, ampak oni na pospeševalnem stoji....
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.144
1.428
113
Poleg tega je lahko pred tabo še eno vozilo, ki se vključi tik pred oviro, ti pa priletiš vanjo saj je sploh nisi videl.
Eni se pa na koncu pospeševalnega ustavijo, če ocenijo, da se ne morejo varno vključiti, ker mislijo, da je na koncu zid. Ti so enako nevarni. Po pravilih je, da pelješ naprej po odstavnem in se vključiš, ko lahko.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.420
4.945
113
Bolj kot ne zgledni vozniki, ki so peljali po voznem pasu, kar je prava redkost ... Zaradi tega bi jih lahko policisti javno pohvalili in jim dali kako piko manj.
:evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.161
1.352
113
Poleg tega je lahko pred tabo še eno vozilo, ki se vključi tik pred oviro, ti pa priletiš vanjo saj je sploh nisi videl.
Eni se pa na koncu pospeševalnega ustavijo, če ocenijo, da se ne morejo varno vključiti, ker mislijo, da je na koncu zid. Ti so enako nevarni. Po pravilih je, da pelješ naprej po odstavnem in se vključiš, ko lahko.
Še posebej uporabno na pomurski AC...

Pospeševalni itak prekratek za kak pospešek tovornjaka. Konča pa se v ograji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in Gonzo

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.161
1.352
113
Kaj ima izjema, ki si ne zasluži imena AC veze s početjem, ki ga ljudje delajo povsod? Če imaš zid se logično probaš ne zabiti v njega, če zida ni, pelješ dalje.
Maš po drugi strani pospeševalni pas v Šentilju. Dolg od oke kakšen kilometer.
takoj ko pridejo na AC direktno čez vse špure na prehitevalnega medtem pa pospeševalni prazen.
 
22. jul 2007
13.274
1.576
113
124
Poleg tega je lahko pred tabo še eno vozilo, ki se vključi tik pred oviro, ti pa priletiš vanjo saj je sploh nisi videl.
Eni se pa na koncu pospeševalnega ustavijo, če ocenijo, da se ne morejo varno vključiti, ker mislijo, da je na koncu zid. Ti so enako nevarni. Po pravilih je, da pelješ naprej po odstavnem in se vključiš, ko lahko.
Tudi naše ceste so nevarne:norec:
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.998
1.222
113
42
Jebemo kako pasivni vozniki so na Slovenskih AC. Res tako težko je porabiti 10 s da zamenjaš pas. Par centov da daš gas. Prokleti egoisti debilni. V Franciji sm bil za vikend in je šlo vse tako gladko. Potem pa za njemu voziš in debil se še raje počasneje peljal kot pa se umaknil. Noben Špeglov ne gleda. Pasivci egoisti
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
15.917
2.502
113
Nesreča se je zgodila v soboto ob 14.35 na odseku državne ceste pri Donji Kladi. "Nesreča se je zgodila, ko je 53-letni slovenski državljan vozil motorno kolo iz smeri Senja proti Kralobagu. Pri uvozu v oster, nepredvidljiv ovinek je naletel na olje na vozišču, zaradi česar je izgubil oblast nad vozilom, padel po cestišču, trčil v zaščitno kovinsko ograjo in zletel s ceste v grapo," piše v policijskem poročilu.

Triinpetdesetletni voznik in 50-letna sopotnica na motornem kolesu sta umrla na kraju dogodka.

Zaradi suma povzročitve nesreče prostost odvzeli 79-letniku

S kriminalistično preiskavo je bilo nato ugotovljeno, da se je motorno olje po vozišču razlilo v predhodni prometni nesreči, ki se je zgodila isti dan ob 14.10. V tej prometni nesreči je bil udeležen 79-letni voznik motornega kolesa, prav tako slovenskih registrskih tablic, ki pa po nesreči naj ne bi ukrepal po predpisih. Devetinsedemdesetletnik se je v nesreči lažje poškodoval.
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.482
-1.337
63
Tega ne razumem. A si po prometni nesreči dolžan počistiti kraj nesreče? A ni po vseh postopkih, policija, reševalci, na koncu cestna služba tista, ki poskrbi za normalno prevoznost?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.465
2.936
113
Bere se kot prelaganje krivde. Če padeš z motorjem najbrž ni prva stvar, ki jo boš iskal posipno sredstvo za razlite tekočine.
 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.381
1.380
113
Jaz razumem, da ni obvestil pristojnih, da je prišlo do razlitja tekočin po cesti. 112 pa te finte, posledica je vseeno smrt 2 oseb, ki nista bili nič krivi.