bedaki na cesti

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.488
3.887
113
Ljubljana
hmpg.net
MEdalja je naša:
1684868345907.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.645
1.477
113
OPa. Tole se pa zdi zanimiva statistika, vsaj ni tako brezvezna kot tista o neprilagojeni hitrosti kot vzroku za prom. nesr. ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.059
113

To je treba vzet tudi v kontekstu dosegljivosti javnega prevoza in tudi distribucije prebivalstva. V naši državi po 22h javni prevoz ne obstaja več, brez prevoza pa ne moreš nikamopr, tako da folk se s zabav in veselic vozi z avtom, sej se drugače ne more. Še v LJ imaš LPP neprilagojen "žurerjem". Vem da so imeli finci prav namensko kampanijo za javni prevoz z namenom preprečevanja nesreč v prometu pod vplivom alkohola, pri nas je včasih tudi obstaja tista akcija za taxi-je, ampak je vseeno premalo truda v tej smeri.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.638
6.502
113
V našem koncu SV slovenije pobirajo izpite, da je joj. Vsak dan gre par izpitov.

Podpiram, sem pa strogo proti 0,0
Tudi jaz sem proti 0,0

Sem pa tudi proti 0,5, ker je enostavno preveč za v promet. To je definitivno več kot 2 pira v riti in razen pravih alterašev ima vsak "malo" zmanjšane sposobnosti...
 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman
19. jul 2007
2.834
1.553
113
Ljudem pa dogaja.
Osrednjeslovenska regija, danes zjutraj, po 8. uri.
Kolona pred semaforjem. Avtomobili še počasi prihajajo, da bodo ustavili. Audi A6, pospeši na nasprotni pas in po levi prehiti tovornjak priklopnik in se želi vriniti nazaj na desni pas. A6 je prehiteval tovornjak čez križišče (zebro) in železniški prehod, in to 300 m stran od šole, tako da je bila glavna klientela na tem odseku (stranski cesti) na poti do šole.
Rezultat: desni prednji smernik Audi-ja na desnem pasu pred tovornjakom, z večinskim delom avtomobila pa bočno blokira celoten levi (nasproten) pas. Tovornjak priklopnik na pravem/desnem pasu, vendar je zadnji del priklopnika na železniški tirnicah. Celotna kompozicija pa taka, da se ni dalo nikamor odmakniti. Če bi v tistem trenutku šle zapornice dol, ne vem če bi uspeli razčistiti brez trčenja.
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.597
-1.378
63
Bom napisal trenutno izkušnjo iz Kranja. Zdaj ko poteka obnova savskega mostu pri železniški postaji, je promet/obvoz speljan po obveznici ali čez Delavski most.
Torej, smer Qulandia oz. Supernova čez Delavski most proti Savi in Iskri. Kolona, počasi premikajoča na desnem pasu od začetka Delavskega mosta do naslednjega semaforiziranega križišča, kjer se desno zavija proti Laboram. In vsakič se najde nekdo, več njih običajno, ki prehitevajo celotno kolono po levem voznem pasu in se želijo nato na silo vrniti v kolono nekaj metrov pred izvozom. Meni vsakič dvigne pokrov. Nobenega spoštovanja do ostalih udeležencev, ki tam zabijajo vsaj 10 minut dnevno. Pa Mejduš vozniško kulturo :mad:
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.513
4.622
113
Bom napisal trenutno izkušnjo iz Kranja. Zdaj ko poteka obnova savskega mostu pri železniški postaji, je promet/obvoz speljan po obveznici ali čez Delavski most.
Torej, smer Qulandia oz. Supernova čez Delavski most proti Savi in Iskri. Kolona, počasi premikajoča na desnem pasu od začetka Delavskega mosta do naslednjega semaforiziranega križišča, kjer se desno zavija proti Laboram. In vsakič se najde nekdo, več njih običajno, ki prehitevajo celotno kolono po levem voznem pasu in se želijo nato na silo vrniti v kolono nekaj metrov pred izvozom. Meni vsakič dvigne pokrov. Nobenega spoštovanja do ostalih udeležencev, ki tam zabijajo vsaj 10 minut dnevno. Pa Mejduš vozniško kulturo :mad:
Ne poznam situacije, ampak a ni to klasična zadrga, da se prejšnje križišče čim hitreje prazni? In je v bistvu mišljeno, da se zasedeta oba pasa, na koncu pa se združita (zadrga)?
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.597
-1.378
63
Mogoče sem napisal malo nerazumljivo. Gre za most kjer so štirje pasovi, dva v eno dva v drugo smer. Na koncu kjer so semaforji , smer Sava Iskra, Bitnje ima desni pas možnost odcep desno za Labore ali naprej proti Bitnjam, levi pa se čez 50 metrov konča z izvozom levo za smer Ljubljana.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.232
1.498
113
Zadrga je iz 2 pasov v enega. V takih primerih pa ne vem zakaj bi moral skakače spuščati notri, če se prej ni znal pravilno razvrstiti.

Tudi jaz sem se že zafrknil pa nisem blokiral obeh pasov ampak šel čez križišče, obrnil in se vrnil po drugi strani. Mogoče bi ta legalna varianta bila celo hitrejša v tem primeru.