Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Zakon podeljuje vozniško do 80. leta, noben politik pa ni toliko nor, da bi morebitne spremembe (npr. nižanje starostne meje, osvežitveni tečaji vožnje, ipd.) oznanjal kot predvolilno kampanjo
Meni je dementen voznik pripeljal nasproti. Upam da je bil takrat res v zadnje sedel za volan.
Da ni bil samo za sodnika dementen, da jo je odnesel "brez kazni"
ZADAR – Danas oko 12.04 sati na županijskoj cesti ŽC-422 kod podvožnjaka u Donjem Zemuniku dogodila se prometna nesreća s poginulim osobama u kojoj su, prema prvim informacijama, sudjelovali osobni i teretni automobil. Na teren su odmah po […]
Na teh posnetkih je razdalja med prvim stožcem in prikolico ter zaprtim voznim pasom par metrov. Morda bi tudi DARS lahko malo razmišljal in za zaprtje pasu stožce postavil na malo večji razdalji od prikolice, na prvi sliki pa naprimer že pred začetkom ovinka. Vem, da so odgovorni vozniki in bi morali biti bolj pozorni, ampak vseeno.
Smrt fotografa na gorenjski avtocesti jih ni nič izučila.
Pred samo zaporo pasu so vsaj 3 opozorila na zaprtje pasu na različnih razdaljah od same zapore + postopno zmanjševanje omejitve hitrosti. Prikolica in stožici se ne pojavijo kar iz nič na cesti. Zamenjaš pas pri drugem ali tretjem opozorilu, ne rabiš tiščat do same zapore in potem tik pred zaporo menjat pasu. Tudi sam sem veliko v tujini, pa večjih razlik o označevanju zapore pasu nisem opazil. Lahko kakšen primer?
Jaz sem kvečjemu opazil res kavbojsko krpanje asfalta na nemški avtocesti. Dež, tovornjak z lučkami, spredaj pa delavca z vrečo hladnega asfalta in lopatama. Če so tiste zakrpane luknje preživele nekaj ur, so veliko.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.