bedaki na cesti

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.150
16.391
113
Mrbit pa res... na vrhu vreče v katero so dali ostanke, če ni šlo vse na prafaktorje kot namiguje tista rdeča meglica :p
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

DOMEK

Fizikalc
11. dec 2013
632
57
28
Teb še branje ne gre od rok pa drugim soliš pamet kaj naj vračajo. Prioritete, stari. Predvsem mi je jasno glede na pametovanje premnogih kle, da so povsod nesposobni vozniki. Tip je normalno prehiteval tovornjak, nikomur se nima kaj umikat ko vozi 130kmh pa se loh vsi postavte na glavo. Zavoljo debila ki pripiči 150 v rit menjat pas, zakaj že? Radarje na 500m na vsako cesto, pa se jebite s svojo vožnjo.
Omejevalce hitrosti na 131km/h, pa gasa po levi špuri.
 
5. apr 2015
1.431
746
113
Hec pa je, da policaji oz provide vozijo ravno obratno, da spodbujajo visoke hitrosti. Npr se ti zalima ena octavija na rit pri 144kmh pa si ti v audiju rečeš, oo ti kanta nepremična, tebi bom že pokazal... Pri 220 pa lučke.

:D
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.237
870
113
Not, stvari na podnetku se dogajajo izključno zaradi prepotentnih norcev na cesti. Normalen človek, ki bi mu počil film zarad kampista na levem pasu, bi šel mimo po desni brez agresije in škarjic.
in s prepotentnimi norci na cesti je dobro imeti čim manj opravka. kar pomeni umakniti na desni pas, ko je dovolj prostora, ne pa še bolj pospeševati medtem ko te norec prehiteva po desni, v škarjice
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.206
724
113
85 km/h versus 130 in prazen desni pas kar nekaj časa. Je kar razlika. V posnetku je tudi del ko peljeta za cisterno, pa se noben ne vrne da desni pas. Čeprav je po alter mnenju to varno in nujno potrebno. In medtem ko razdaljo ko se je treba vrniti na desni pas policaji merijo v 100m, alter strokovnjaki to delajo v metrih. Najraje mam ko se mi v dezju po prehitevanju ze po 10 metrih vrne na desnega in zapeljem v oblak kapljic.
 
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.557
5.125
113
Višina kazni je nepomembna, precej bolj je pomembno, koliko voznikov dobiš na ta način. Lovljenje s provido je precej primitivno. Bolj smiselni so avtomatizirani sistemi, ki bi pokrivali večje število odsekov in bi zajeli precej več kršitev. Danes bi bilo to tehnično možno, zadaj pa caplja zakonodaja. Res pa je, da dokler se vozilo ne enači z ostalimi ubojnimi sredstvi za katere bi naj lastnik 100 % vedel, kaj se z njimi dogaja, je brez veze na tem področju karkoli delati.