Mal pozno je dol zapeljal. Tudi meni niso jasni taki, ki prehitevajo do zadnjega in potem zavirajo kot nori na izhodu. Kaj s tem profitira, par sekund?
VW, kako se vrine iz prehitevalnega pasu med kombi in tovornjak in zapelje iz avtoceste. Vse to pri vsaj 110 km/h.Kaj točno gledamo tu?
Kateri tip kamere ima v avtuKaj točno gledamo tu?
Vedno je problem v ljudeh, ki vidijo samo svojo malo drevo ne pa gozda.Ne razumete problema. Jaz mislim, da nekateri ne vedo, da je vozni pas dejansko namenjen tudi vožnji osebnih vozil. Ali pa jim je izpod časti voziti na desnem pasu, ker so mogoče po volilnem prepričanju bolj levo usmerjeni. Taki pač tudi ob praznem voznem pasu naredijo tak manever. Vidim kako tako situacijo na mesec in ni nič posebnega za naš promet. Prav tako taki vozniki poskušajo s 60 - 100 km / h kar z vključevalnega pasu skočiti na prehitevalnega. Nekoč sem se peljal z enim takim človekom. Na avtocesti med CE in MB ni niti enkrat zavil na vozni pas, čeprav sva bila z Renault 5 in to ne tisto predelano za rally. Mislim, da človek dejansko ni vedel, da je vozni pas namenjen povsem normalni vožnji. Bilo je vsaj 20 let nazaj, ko je bilo prometa vsaj pol manj kot danes in si se zlahka peljal s poljubno hitrostjo po voznem pasu.
V prometu je pač potrebna nek vzgoja voznikov. Če bi imeli avtomatski sistem, ki bi take anomalije prepoznal in za vsako poslal 10 € kazni, bi se ljudje hitro odvadili tega. Prav tako bi lahko za majhen denar podaljšali pospeševalne in zaviralne pase na prometno bolj obremenjenih odsekih in naredili fizično ločitev, da vsaj 50 metrov pred koncem zaviralnega pasu avtoceste ni več možno zapustiti, oziroma se takoj na začetku pospeševalnega pasu vključiti na vozni pas z verjetno prenizko hitrostjo. In hkrati nadomestili pretirane omejitve hitrosti na 40 km / h na uvozih / izvozih z bolj realnimi, ki bi se tudi preverjale.
Prav tako bi lahko za majhen denar podaljšali pospeševalne in zaviralne pase na prometno bolj obremenjenih odsekih in naredili fizično ločitev, da vsaj 50 metrov pred koncem zaviralnega pasu avtoceste ni več možno zapustiti, oziroma se takoj na začetku pospeševalnega pasu vključiti na vozni pas z verjetno prenizko hitrostjo.
To pa ne razumemo povsem. Če ni nikjer nikogar, greš za njim ali pohodiš pedal in pred njim.Češnjica na torti pa je, ko te potem nekdo iz voznega pasu zapira na vključevalnem, pred njim pa 200 m nikjer nikogar …
Tle ti dam prav.VW, kako se vrine iz prehitevalnega pasu med kombi in tovornjak in zapelje iz avtoceste. Vse to pri vsaj 110 km/h.
To pa ne razumemo povsem. Če ni nikjer nikogar, greš za njim ali pohodiš pedal in pred njim.