bedaki na cesti

Floki

Guru
6. sep 2007
9.904
3.025
113
To je na izvozu Grosuplje dnevna stalnica vsi po levem pasu potem se pa zadnji cajt rinit na izvoz kjub temu da je desni pas poln.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Ne razumete problema. Jaz mislim, da nekateri ne vedo, da je vozni pas dejansko namenjen tudi vožnji osebnih vozil. Ali pa jim je izpod časti voziti na desnem pasu, ker so mogoče po volilnem prepričanju bolj levo usmerjeni. Taki pač tudi ob praznem voznem pasu naredijo tak manever. Vidim kako tako situacijo na mesec in ni nič posebnega za naš promet. Prav tako taki vozniki poskušajo s 60 - 100 km / h kar z vključevalnega pasu skočiti na prehitevalnega. Nekoč sem se peljal z enim takim človekom. Na avtocesti med CE in MB ni niti enkrat zavil na vozni pas, čeprav sva bila z Renault 5 in to ne tisto predelano za rally. Mislim, da človek dejansko ni vedel, da je vozni pas namenjen povsem normalni vožnji. Bilo je vsaj 20 let nazaj, ko je bilo prometa vsaj pol manj kot danes in si se zlahka peljal s poljubno hitrostjo po voznem pasu.
V prometu je pač potrebna nek vzgoja voznikov. Če bi imeli avtomatski sistem, ki bi take anomalije prepoznal in za vsako poslal 10 € kazni, bi se ljudje hitro odvadili tega. Prav tako bi lahko za majhen denar podaljšali pospeševalne in zaviralne pase na prometno bolj obremenjenih odsekih in naredili fizično ločitev, da vsaj 50 metrov pred koncem zaviralnega pasu avtoceste ni več možno zapustiti, oziroma se takoj na začetku pospeševalnega pasu vključiti na vozni pas z verjetno prenizko hitrostjo. In hkrati nadomestili pretirane omejitve hitrosti na 40 km / h na uvozih / izvozih z bolj realnimi, ki bi se tudi preverjale.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.949
1.260
113
Ne razumete problema. Jaz mislim, da nekateri ne vedo, da je vozni pas dejansko namenjen tudi vožnji osebnih vozil. Ali pa jim je izpod časti voziti na desnem pasu, ker so mogoče po volilnem prepričanju bolj levo usmerjeni. Taki pač tudi ob praznem voznem pasu naredijo tak manever. Vidim kako tako situacijo na mesec in ni nič posebnega za naš promet. Prav tako taki vozniki poskušajo s 60 - 100 km / h kar z vključevalnega pasu skočiti na prehitevalnega. Nekoč sem se peljal z enim takim človekom. Na avtocesti med CE in MB ni niti enkrat zavil na vozni pas, čeprav sva bila z Renault 5 in to ne tisto predelano za rally. Mislim, da človek dejansko ni vedel, da je vozni pas namenjen povsem normalni vožnji. Bilo je vsaj 20 let nazaj, ko je bilo prometa vsaj pol manj kot danes in si se zlahka peljal s poljubno hitrostjo po voznem pasu.
V prometu je pač potrebna nek vzgoja voznikov. Če bi imeli avtomatski sistem, ki bi take anomalije prepoznal in za vsako poslal 10 € kazni, bi se ljudje hitro odvadili tega. Prav tako bi lahko za majhen denar podaljšali pospeševalne in zaviralne pase na prometno bolj obremenjenih odsekih in naredili fizično ločitev, da vsaj 50 metrov pred koncem zaviralnega pasu avtoceste ni več možno zapustiti, oziroma se takoj na začetku pospeševalnega pasu vključiti na vozni pas z verjetno prenizko hitrostjo. In hkrati nadomestili pretirane omejitve hitrosti na 40 km / h na uvozih / izvozih z bolj realnimi, ki bi se tudi preverjale.
Vedno je problem v ljudeh, ki vidijo samo svojo malo drevo ne pa gozda.
Glavno da moja dreva raste pa če celi gozd gre v k...
Za matematiko, fiziko in logiko... pa so slišali samo nekje v šoli, ki je že zdavnaj mimo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.373
5.887
113
pri taščici
Pac ne "jadra".
Po drugi strani pa kot pravite, omejitve 40kmh so po ekod smiselne, ponekod pa absurdne.
Smiselna recimo na uvozu rudnik smer dolenjska, marsikje bo jo pa lahko dvignili na 60 ali celo vec
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.498
1.148
113
Prav tako bi lahko za majhen denar podaljšali pospeševalne in zaviralne pase na prometno bolj obremenjenih odsekih in naredili fizično ločitev, da vsaj 50 metrov pred koncem zaviralnega pasu avtoceste ni več možno zapustiti, oziroma se takoj na začetku pospeševalnega pasu vključiti na vozni pas z verjetno prenizko hitrostjo.

Največja nesposobnost voznikov se vidi na priključku Šentjakob smer MB. Tukaj imamo dober km vključevalno/izključevalnega pasu, ampak se še vedno najde ogromno število voznikov, kateri se takoj na začetku vklj./izklj. pasu morajo siliti na levo na vozni in seveda takoj naprej na prehitevalni pas. Nato nastopi čredni nagon in en za drugim se rinejo in ustvarjajo nepotrebne zastoje. MI divjaki pa se lepo odpeljemo mimo po desni in se v 1km lepo vključimo z normalno hitrostjo in ne povzročamo zastojev.

Te kateri se sedaj takoj rinejo na vozni pas, bi se tudi ob fizični zapori prvih 50m, takoj za zaporo hoteli vključit. Njim ni pomoči.

Pa razumi kdor more.


Zajeta slika.PNG
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.993
9.116
113
39
MB
ksz

za tiste ko parkirate na avtobusnih postajališčih, predlog, zapeljite do konca avtobusne pa tam parkirajte, ker če ustavite na začetku potem bus stoji pod precej kotom in blokira še vsaj en vozni pas.

al pa če ne parkirate na avtobusnih.