Poglej si malo princip, kako se učijo ameriški policisti ustavljanja vozil na begu. Hint: udarec v zadnji del je bistven trik, da se vozilo zavrti in ga povprečen šofer zelo težko ulovi. Danes sicer pri tem zelo pomaga ESP, vendar tudi ta ne gre čez meje fizike. Pri udarcu v sprednji del vozila ostane vozilo bistveno bolj vodljivo.Tudi jaz nisem gledal podrobno. Imam pa logiko in tudi z fiziko in matematiko nisem imel tezav.
In kam gre avto ko dobi udarec v stranski zadnji del ?
Si kdaj bil v osnovni šoli ali si jo kupil ?
Pejt ti mal v avtošolo. Sej veš kaj pomen tista 50tka na tabli preden se začne počasni pas? Jih je pa velik podobno izobraženih kot si ti in pol ti blendajo pa trobijo, ko se z avtodomom voziš 100+ in ti kažejo pas za počasna vozila.
Poglej si malo princip, kako se učijo ameriški policisti ustavljanja vozil na begu. Hint: udarec v zadnji del je bistven trik, da se vozilo zavrti in ga povprečen šofer zelo težko ulovi. Danes sicer pri tem zelo pomaga ESP, vendar tudi ta ne gre čez meje fizike. Pri udarcu v sprednji del vozila ostane vozilo bistveno bolj vodljivo.
V bodoče pa ti svetujem, da si pri pisanju spoštljiv, če nisi 100 % prepričan v svoj prav. Ne bom te prepričeval, kdo ima očitno težave z logiko in fiziko.
Otrok, jaz ne vem, kje so bmw-ja zadeli. Vem samo, da je precej manj šans, da ohrani smer vožnje, če je bil udarec zadaj bočno kot spredaj bočno.In ti mi zdaj kakor oni pred tabo trdiš da so bmwja zadeli od zadaj desno ?
Je te stvari precej zanimivo v živo izvajat. Ne rabim filmov.
S 180+ si se ti vozil po pasu za počasna vozila.... Nedolgo nazaj so enga tazga praskal izpod kamiona....Ne vem, jaz sem se na čisto desnega tudi s 180+ umaknil, ne vem zakaj se nebi še ti. Tudi zdaj od LJ do Zadra s čolnom 110 po tempomatu in sem se povsod umaknil desno, tudi ko je bilo prazno...
S prikolo se verjetno ne pelješ 110. S kamperjem je precej zanimivo, ko so kolesnice. Glede na to, da vem, očitno mam izkušnje. Sam podil me pa tja gor ne bo noben dinamik, ker 180+ v gužvi nima kaj vozit. Leti pa to na znane dinamike alterja.Jaz se s prikolo tudi umikam.
Tudi meni grejo na živce "počasnele", ki se vozijo tako, da ovirajo druge, čeprav (in takrat ko) za to ni nobene potrebe.
Verjetno je pa res tudi odvisno od konfiguracije vozila in širine koloteka, kako se potem tam pelješ.
Prednosti nima noben, srečala sta se 2 idiota, nastala je katastrofa. V prometu se je pač potrebno zavedati, da vsega prometni znaki ne morejo rešiti, pride pač do situacije, ko se morata udeleženca sama zmeniti, kdo bo šel prej ... ta dva sta se kakor sta se. Na tem mestu seveda z namenom levi ali desni nima dodeljene prednosti, ker bi v praksi ob gneči prihajalo do kolapsa, ker tista stran s prednostjo potem nobenega ne spusti noter.
Zanimovo. Ga ni v URL. Ker 'ne obstoj' ne vemo kaj pomeni, ga ne moremo upoštevat. Ni po zakonu!...Mimogrede, ta znak že od leta 2016 ni več v veljavi.
Pogon na zadnja kolesa!!Poglej si malo princip, kako se učijo ameriški policisti ustavljanja vozil na begu. Hint: udarec v zadnji del je bistven trik, da se vozilo zavrti in ga povprečen šofer zelo težko ulovi. ...
Tam-tam, odvisno od klanca.S prikolo se verjetno ne pelješ 110.
Sej se lepo bere tole. Linki do predpisov manjkajo.In potem bi radi ljudje imeli 3 pasove okoli Ljubljanje, pa jih še tam kjer so že 3je pasovi, ne zanjo uporabljati in kampirajo na srednskem. Sploh je zabavno na odsekih, kjer se skrajno levi pas zapre, in potem ljudje ki so kampirali na sredinskem, kar naekrat kampirajo na prehitevalnem. Zakaj potem 3 pasove okoli LJ? Da bosta leva dva še vedno zabasana, desni bo pa sameval?
Počasni pas kot tak že dolgo ni več definiran v zakonu. So samo prometni pasovi. In po pravilu se vedno vozi po skrajno desnem voznem pasu (če razmere to omogočajo), leve pa se uporablja za prehitevanje.
Pa še kot zanimivost. Kjer so 3je pasovi in več je vožnja po skrajno levem pasu prepovedana vsem vozilom in skupini vozil, ki presegajo 7m. Kazen mislim da je okol 300€ in pike. Tako da razni avtodomarji (sploh tisti s prikolicami) ali osebni s prikolicami, če presegate 7m dolžine, je skrajno levi pas ne-ne. Sem prepričan, da večina tega tukaj ne ve.
Nima veliko veze s tem, da ima tam veliko vozil pogon na zadnja kolesa. Pojdi na kak poligon, kjer imajo ploščo za zamik zadnjega dela vozila, pa ti bo vse jasno.Pogon na zadnja kolesa!!
Za takšne to rabiš...Zanimovo. Ga ni v URL. Ker 'ne obstoj' ne vemo kaj pomeni, ga ne moremo upoštevat. Ni po zakonu!
Pogon na zadnja kolesa!!
Sej ne vedo, da so zadnje gume pomembnejše od prvih in da na AC ni hec, če enga zadaneš v rit, sploh pri hitrostih 180+Nima veliko veze s tem, da ima tam veliko vozil pogon na zadnja kolesa. Pojdi na kak poligon, kjer imajo ploščo za zamik zadnjega dela vozila, pa ti bo vse jasno.
Saj že imamo tri pasove ponekod. Pa še enkrat slika kako se vozimo po 3 pasovihIn potem bi radi ljudje imeli 3 pasove okoli Ljubljanje, pa jih še tam kjer so že 3je pasovi, ne zanjo uporabljati in kampirajo na srednskem. Sploh je zabavno na odsekih, kjer se skrajno levi pas zapre, in potem ljudje ki so kampirali na sredinskem, kar naekrat kampirajo na prehitevalnem. Zakaj potem 3 pasove okoli LJ? Da bosta leva dva še vedno zabasana, desni bo pa sameval?
Počasni pas kot tak že dolgo ni več definiran v zakonu. So samo prometni pasovi. In po pravilu se vedno vozi po skrajno desnem voznem pasu (če razmere to omogočajo), leve pa se uporablja za prehitevanje.
Pa še kot zanimivost. Kjer so 3je pasovi in več je vožnja po skrajno levem pasu prepovedana vsem vozilom in skupini vozil, ki presegajo 7m. Kazen mislim da je okol 300€ in pike. Tako da razni avtodomarji (sploh tisti s prikolicami) ali osebni s prikolicami, če presegate 7m dolžine, je skrajno levi pas ne-ne. Sem prepričan, da večina tega tukaj ne ve.
Točno to sam napisal.Saj že imamo tri pasove ponekod. Pa še enkrat slika kako se vozimo po 3 pasovih