Kaj ima ograje veze s tem da je kamion šel čez in se šofer ubil? Mogoče pa sploh ni bil privezan pa je padel ven s kamiona. Kriv je povzročitelj nesreče, vse ostalo so nesrečne okoliščine. Tista betonska ograja tam je pa lahko zaradi X namenov, recimo na primorskem je višja zaradi burje ne zato da kamioni dol ne padejo. Tu je tudi čisto možno da je veter z ene smeri pa je tam višja, ali pa zaradi hrupa ker je v tisto smer naselje, ali pa ...
Ne gre za to, kdo je kriv, to bo ugotovilo sodišče. Gre za to, da je človek umrl, pa ne bi bilo treba. Ceste morajo biti narejene tako, da zmanjšujejo ne le tveganje za nastanek nesreč (preglednost, drsnost ipd ...), ampak da tudi čim bolj zmanjšajo posledice (primerne ograje ipd ...). Treba je ločevati med vzroki in posledicami. Tule je cesta iz nesreče z materialno škodo naredila nesrečo s smrtnim izidom (govorimo o posledicah nesreče). Nesrečo samo pa je povzročil človek (vzrok nesreče).