Skriti audijevi podatki
Tretji izvedenec Škrilec je pojasnil, da je hitrost ob trčenju od 102 do 105 kilometrov na uro naračunal glede na položaj zaustavitve avtomobila. Ob trku je avtomobilski računalnik namreč ugasnil pogonski agregat, tako da avtomobil ni mogel več pospeševati. Strokovnjak za prebiranje računalniških podatkov v avtomobilih je dejal, da ta izračunana hitrost velja, če Kočić do zaustavitve ni prav nič zaviral, sicer pa bi bila lahko tudi višja.
Sodišču je pojasnil še, da je v Kočićevem avtomobilu zapisan tudi natančen podatek o hitrosti ob trku (potreben je zaradi sprožitve zračnih blazin), vendar se do njega ne da priti. Ti podatki so namreč kodirani. Po besedah Škrilca je v ZDA dešifriranje, za kar morajo poskrbeti proizvajalci, obvezno že od leta 2013, v Evropski uniji pa bo morda postalo obvezno šele prihodnje leto. Zdaj je treba prositi proizvajalce za vsak primer posebej. Škrilec je opisal, da so te podatke dobili ob smrti mladih mariborskih nogometašev in tudi po hudi nesreči, ko sta dve dekleti po trku zgoreli v avtomobilu. Toda odvisno je od znamke avtomobila. Po besedah Škrilca je to »dešifracijo« podatkov na primer pri renaultih mogoče dobiti relativno hitro in za okoli 1200 evrov, pri audijih pa se čaka pol leta in stroški so približno desetkrat višji. »Audi ima svojo filozofijo in zelo neradi dajejo te podatke,« je komentiral Škrilec.