Nasprotno, kazni je potrebno zmanjšat, ker delujejo kot naravna nesreča. Morali bi povečati verjetnost, da jo dobiš.
Za to nesrečo pa se je nato zgodila še ena, v kateri je bilo udeleženih osem osebnih vozil. Trije vozniki so bili povzročitelji nesreče, in sicer dva zaradi vožnje na prekratki varnostni razdalji, eden pa zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo.
Ravnokar sem se vrnil z "dirke" do Zagreba in nazaj. Tja je še šlo, razen da se je kamion vključil direkt na voznega, oni za njim pa direkt na prehitevalnega jaz pa v nizkem preletu.Očitno imam res smolo, da sem moral kakšne 14 dni nazaj prehitet novega Porscheja nemških registrskih po desni, ker se je po gorenjski avtocesti pred tuneli peljal 100 na uro po prehitevalnem pasu, vozni pa prazen. Nisem mu nič blendal, samo počasi sem se mimo odpeljal po desnem (pa vem da ni prav).
Italijani niso dosti boljši glede prehitevalnega pasu, pa po Hrvaškem v sezoni tudi Poljaki boh pomagej.
Nazaj pa trije, štirje echt hoch deutcherji - lepo pospravljeni avti in "švabske" face not - kampirajo oz. vozijo 125 po prehitevalnem, medtem, ko se jim tisti, ki ga kao prehitevajo oddaljuje po voznem. Ko sem mu ene 10ič poblendal se je umaknil in nekaj pizdil, za mano pa spet na prehitevalnega čeprav ni bilo na voznem nikogar in sem se jaz tja zapeljal.
Kaka Provida? Ne se norca delat, jih nisem videl že kako leto ali več, pa če bi bili, bi ziher danes mene lovili ne pa njih.Provida bi lahko takšne specialce, ki kampirajo na prehitevalnem tudi lovila in pokasirala.
Nisem spremljal, ce prav razumem, sprasujes kdo je kriv ce ti kolesar po kontra strani pripelje in ga ti nisi mogel pricakovati? Kolesar.
Točno to se pričakuje od voznika na nujni vožnji.Do naleta ni prišlo ker je policist dovolj hitro odreagiral.
Strinjam se da voznja v nasprotno.smer ni OK. Samo ne pozabi da je marsikje dvosmerna kolesarska. In tam bos pa zagotovo ti kriv, ce ga bos spregledal.Un bo ziher kriv vožnje v napačno smer, ti verjetno ali mogoče, da si ga spregledal, o škodi pa bo odločalo višje sodišče.
Kaj pa tukaj, ko gre kolesar v rdečo in se ustavi šele pri otoku in ne pri talni črti? Či bi ga Xsara dobila na havbo, kdo bi bil kriv?Ce je dokazljivo da je kolesar sel v rdeco potem je kriv on in le on.
To v gneči seveda ni res in je potrebno še kako paziti desno ogledalo in mrtve kote. Ureditev kolesarskega prometa v teh primerih je zanimiv paradoks, ko ima vozilo na desnem pasu dovoljeno "prehitevanje". Ker je tu tako, ne vidim resnega razloga, da tega ni denimo na avtocesti odkar ni več fičakov, ki niso imeli desnega ogledala.Pa dobro no, že preden prideš na točko kjer je xsara kolesarja vidiš že vsaj 100-200m prej, tako da, kdor ima tukaj težavo s kolesarjem ima težavo sam ssabo, ne s kolesarjem.
Dvomim.Xara, ker je kolesar pravilno peljal čez cesto do otoka, Xara pa ni preverila "mrtvega kota" oz. spustila pešča/kolesarja čez prehod.