Evo, da še jaz malo zlijem gnev v to temo... oprosti JADO za replay, ampak glih zadnji si
Včeraj sem se vračal s primorske proti Ljubljani. Peljem se po prehitvalnem pasu, 130 po števcu, tempomat, ravno prehiteval sem Opel Corso. No in tle se začne akcija... Na pospeševalnem pasu se znajde avto, da smerokaz (vse po pravilih), nakar se mama v Corsi naenkrat odloči, da se mu bo umaknila, iz začne lezti na moj pas, brez smerokaza seveda. Bila je nekje s četrt avta že na mojem pasu, jaz pa bremza pa hupa na polno. Nakar se mama odloči, da sunkovito odvije nazaj, in še sreča da se un na pospeševalnem ni odločil (pametno) takoj vključiti na avtocesto. Tko da se je, hvala bogu, vse srečno izteklo... ampak point tega je, da to ni prvič, da se mi je kaj takega zgodilo. Jaz res nevem, zakaj mora folk, ki se vozi po voznem pasu na avtocesti, avtomatsko ko koga zagleda na pospeševalnem pasu, skočit na prehitevalnega. Pa sej ma vendar itak on prednost, saj je že na avtocesti. Un ki se vozi po pospeševalnem pasu, se bo že vključil, ko bo varno oz. ko bo imel mogočnost, da to stori. Mene je inštruktor deset let nazaj učil, da "če se nemoreš varno vključit na avtocesto, se vozi toliko časa po odstavnem pasu, dokler tega ne boš mogel varno storiti." Seveda, pod pogojem, da imaš odprt pogled na odstavnem pasu...
In pa še nekaj v povezavi s to temo, in se prav tako redno dogaja. Zakaj zavraga, če imaš pred sabo 500 metrov pospeševalnega pasu, moraš takoj zavit na avtocesto, po možnosti z 60 km/h in ustavit promet na voznem pasu? A se je folku izpod časti peljat do konca po ppospeševalnem pasu, pa se potem lepo vsaj s 100km/h vključit na avtocesto?
Pa lep dan še naprej in srečno vožnjo