bedaki na cesti

krko

Guru
5. sep 2010
2.757
1.444
113
Je imel vklopljen smernik. Že na samem začetku videa (preden je sploh avtobus v kadru), se je voznik Megana že postavil na levo, kar nam da vedeti, da je avtobus imel vklopljen smernik.
Prav tako je vklopljen smernik avtobusa viden na posnetku.

Na podlagi takega posnetka bi policija lahko začela prekrškovni postopek zoper domnevnega kršitelja, ampak bi snemalec moral v njem sodelovati kot priča.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.524
1.707
113
Vsakemu od nas, ki uporabljamo razna prevozna sredstva, je popolnoma razumljivo, da je treba avtobusu v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže.
Tega zakona, da ima on prednost pri vključevanju iz postaje ni več. Včasih so imeli na zadnji šipi nalepko člena po katerem je imel to pravico, sedaj pa piše le še, da lepo prosijo, da ga spustiš.
V tem primeru ni gužve in bi čisto lahko počakal, da ima prosto cesto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.401
1.405
113
V tem primeru je avtobus jasno nakazal svojo namero in tudi če nima prednosti je striček v Meganu kreten, ki ne ve, da ima levo od gas pedala še pedal za bremzo. Res ne razumem kaj ti mora biti, da izvedeš ta manever in ne odnehaš niti ko vidiš, da je na sredini otok in bo treba na kontra pas....
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.524
1.707
113
Aja, sem mislil, da je snemalec problem. Po resnici najprej tega sivega sploh nisem opazil. Kreten ja, se strinjam.
 

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Tega zakona, da ima on prednost pri vključevanju iz postaje ni več. Včasih so imeli na zadnji šipi nalepko člena po katerem je imel to pravico, sedaj pa piše le še, da lepo prosijo, da ga spustiš.
V tem primeru ni gužve in bi čisto lahko počakal, da ima prosto cesto.
Ne na pamet.
Zprcp:

91. člen
(vstopanje in izstopanje potnikov)
(2) Avtobusu je treba v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom. Da bi mu to omogočili, morajo drugi udeleženci cestnega prometa zmanjšati hitrost in, če je potrebno, tudi ustaviti. Voznik avtobusa sme dati znak, da bo odpeljal s postajališča, šele ko zapre vrata in je pripravljen za vključitev v cestni promet. V promet se sme vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.524
1.707
113
Ne na pamet.
Zprcp:

91. člen
(vstopanje in izstopanje potnikov)
(2) Avtobusu je treba v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom. Da bi mu to omogočili, morajo drugi udeleženci cestnega prometa zmanjšati hitrost in, če je potrebno, tudi ustaviti. Voznik avtobusa sme dati znak, da bo odpeljal s postajališča, šele ko zapre vrata in je pripravljen za vključitev v cestni promet. V promet se sme vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa.
Ne vem kaj naj ti rečem. Zgleda je že nekaj let ta dilema:


V glavnem, vsaj absolutne prednosti nima. Zakaj so šli pa nalepke menjavati in ali je že kdo dobil kazen, ker ni omogočil avtobusu speljevanja, pa nimam pojma.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.205
713
113
Če ustavite video povsem na začetku je vidno da je megan že skoraj povsem izven voznega pasu za naravnost, na pasu za zavijanje levo. Povsem mogoče da je voznik avtobusa predvideval da bo zavil levo. Kakorkoli, vse je bilo pripravljeno za eno konkretno nesrečo. Dovolj bi bilo da bi nekdo speljal s parkirišča na nasprotnem pasu. Gledal bi v vzvratno ogledalo in sploh ne bi opazil bedaka ki vozi v napačno smer.
 
  • Všeč mi je
Reactions: bertoncl

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.076
6.923
113
pri taščici
Ni avtobus kar brez smerokaza zapeljal na cestišče in vzel prednost osebnemu vozilu? Vsakemu od nas, ki uporabljamo razna prevozna sredstva, je popolnoma razumljivo, da je treba avtobusu v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže. Vozniku avtobusa pa mora biti povsem jasno, da se sme v promet vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa.
Bmw se ne dela avtobusov ;)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.988
9.531
113
Tega zakona, da ima on prednost pri vključevanju iz postaje ni več. Včasih so imeli na zadnji šipi nalepko člena po katerem je imel to pravico, sedaj pa piše le še, da lepo prosijo, da ga spustiš.
V tem primeru ni gužve in bi čisto lahko počakal, da ima prosto cesto.
In potem se boš v kaki drugi temi pritoževal nad počasnim javnim prevozom. Na Dunaju tramvaj ustavi na sred 4 pasovnice in potniki vstopajo s pločnika čez dva vozna pasova. Ni ga nunaka, ki bi se zapeljal mimo tramvaja. Lepo čakajo da spelje. Pri nas bi bil masaker.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.524
1.707
113
In potem se boš v kaki drugi temi pritoževal nad počasnim javnim prevozom. Na Dunaju tramvaj ustavi na sred 4 pasovnice in potniki vstopajo s pločnika čez dva vozna pasova. Ni ga nunaka, ki bi se zapeljal mimo tramvaja. Lepo čakajo da spelje. Pri nas bi bil masaker.
Saj imajo svoj pas ;)
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.524
1.707
113
Mislil sem za trole v Lj. Kjer je kritično imajo svoj pas na dvopasovnicah. Že zaradi tega pride prej kot avto.