Kak pristop npr. svetuješ rekreativnim kolesarjem, ki se vozijo v večji skupini po magistralkah? Recimo, da ne gredo ravno vštric v skupini 15-20 kolesarjev na Jezersko, ker to ni glih kul... Vodniška in zakonska doktrina je v takem primeru več manjših skupin (kjer kolesarji niso vštric) z vmesnim prostorom za vozilo, ampak v praksi to redko vidiš.Haha....hecam se. Sem bil tudi že 28 ur neprekinjeno v spremstvu na ultracycling tekmi enemu izmed SLO kolesarjev tako, da mi se ni problem cijazit za kolesarji.
Tudi sam delam letno okoli 10.000km na cestaku tako, da so mi zadeve okoli tega kristalno jasne.
To je to....manjše skupine max. 6 kolesarjev s primerno razdaljo med skupinami, da se lahko tudi tovorno vozilo s prikolico po prehitevanju varno vrne na svoj pas.Vodniška in zakonska doktrina je v takem primeru več manjših skupin (kjer kolesarji niso vštric) z vmesnim prostorom za vozilo, ampak v praksi to redko vidiš.
Nekaj mi povej. V moji okolici so vsepovsod čisto nove kolesarske ceste, ki jih veselo plačuje EU.Haha....hecam se. Sem bil tudi že 28 ur neprekinjeno v spremstvu na ultracycling tekmi enemu izmed SLO kolesarjev tako, da mi se ni problem cijazit za kolesarji.
Tudi sam delam letno okoli 10.000km na cestaku tako, da so mi zadeve okoli tega kristalno jasne.
To najbrž misliš kolesarske ceste na pločniku?Nekaj mi povej. V moji okolici so vsepovsod čisto nove kolesarske ceste, ki jih veselo plačuje EU.
Ugani kje se vozijo kolesarji.
Dejansko se človek včasih vpraša, če komu z nabavo specialke pomre kak del možganskih celic. Dvakrat sem z avtodomom kolovratil po Dolomitih. Seveda moraš biti strpen do kolesarjev in pač počakaš, da imaš prostor. Malce tudi vsak sam pomisli, kdaj gre čez nek prelaz. Kolesarjev je bilo več zjutraj in dopoldne, mogoče meni ni potrebno takrat. Nisem pa razumel, zakaj na enem odseku, kjer je bila kolesarska narisana na zelo širokem delu cestišča (isti nivo, isti asfalt), večina kolesarjev ni šla čez črto na tisti del ceste. In je spet bilo potrebno počakati, da se najde prostor, da v hrib prehitiš kolesarja, ki gre pač svojih 10 do 15 km / h. Res je, da odsek ni bil prav dolg, mogoče kak km, ampak zgodilo se je povsem enako kot pri nas na avtocestah, ko je pas za počasna vozila prazen in niti kamioni včasih ne zapeljejo nanj.To pomeni da smo zahodna evropa. Na kolesarskih penziči na ekolesih in femili čuhapuha grupce, ostali pa na glavni cesti. Kaj bolj (ne)varno pa naj vsak sam presodi.
jello: hočeš povedati, da bi torej ti na kolesu v glavi imel resno težavo, da na 8 metrov široki asfaltirani površini povsem enake kvalitete zaviješ na desno čez črto, kjer imaš meter in pol označeno s tem znakom?
Evorpi ni v interesu da bo se obstojece ceste o podezelji vzdrzevale ali delale en meter sirse.Nekaj mi povej. V moji okolici so vsepovsod čisto nove kolesarske ceste, ki jih veselo plačuje EU.
Ugani kje se vozijo kolesarji.
Kolikor jaz vem na kolesarski ni nobenih omejitev. Je le zakon, da morajo biti vozila s pogonom blokirana na 25 kmh. Če ga sam goniš ali greš v dolino, gre kolikor gre.Ne bi rad zagovarjal specialkarjev, ker mi gredo isto ali še bolj na krščen duš kot vsem ostalim.
Ampak na kolesarski je dejansko omejitev hitrosti 25 km/h, kar pa s specialko zlahka presežeš.
Na 1m širši cesti me kamion (ali kdorkoli) lahko vseeno "odpihne", zbije ali kaj podobnega...Evorpi ni v interesu da bo se obstojece ceste o podezelji vzdrzevale ali delale en meter sirse.
Treba je delat 5 metrov stran d obstojece ceste 3metre siroke kolesarske in sprehajalne steze, saj se na ta nacin se za eno cesto širine unici kmetijske zemlje.. primer kamnik menges
Očitno imaš vsaj trenutno zraven bralnega razumevanja še neke zdravstvene težave. Oprosti, da sem tvoje stanje poslabšal.Ja, natančno to sem želel nabloditi, kar si mi zdaj porinil v usta. Fak, kje vas hranijo? Z avtodomom gre v dolomite na dopust, potem pa naslednjih 10 let travmira in razpreda kako mu je en s specialko onemogočil prehitevanje. In praviš, da si šel potem še enkrat? A preverit če se specialkarji obnašajo v skladu s prometnimi znaki in kvaliteto in širino vozišča?
"Kolesarska steza je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločena kako drugače. Namenjena je prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h." virKolikor jaz vem na kolesarski ni nobenih omejitev. Je le zakon, da morajo biti vozila s pogonom blokirana na 25 kmh. Če ga sam goniš ali greš v dolino, gre kolikor gre.