Avtoslalom 2008: organizacija, termini, pravilnik

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik mloncar pravi:
V-racing in avtoslalom
To je vse ok in nimam nič proti. Ni mi samo jasno zakaj se tako trudijo, da bi nam preprečili organizacijo klubskih slalomov
rolleyes-1.gif
Kot čisto amaterskega tekmovanja, kjer avtošport približamo najširšim množicam, se družimo in dobro imamo. Na zgoraj omenjene slalome dvomim da boš lahko spravil lokalnega dirkača in mu dopovedal da je to primernejše kot pa da se vrti z ročno po parkirišču pred trgovino.
Nič nimam proti tovrstnim slalomov, toda od panožne zveze zahtevam da se ne vmešava v organizacijo "turističnega" prvenstva in turističnih prireditev. Ampak očitno je enim pomemben res samo denar
rolleyes-1.gif
Zato pa je tudi prometna statistika v sloveniji takšna kot je. V zadovoljstvo dobaviteljev radarjev in državnega proračuna....
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
39
Približno 20€ in približno 50€ . . .
13.gif


Približna vsota 70€ . . .
13.gif


In . . .
13.gif


Pa sem si letos še rekel, da bom končno probal avtoslalom ampak zgleda, da ne bo nič iz tega.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik kovcek pravi:
Lepo prosim no....20 eur dnevna licenca in 50 eur startnina...kdo bo pa šel vozit to???

khm khm....

v nekdanjem denarju je to 17.000 SIT
13.gif


Nekoga preveč vročina kuha.
 

sandko

Zelenc'
19. feb 2008
5
0
1
Smešno se mi zdi,da se pri AŠ ne zavedajo poante avtoslaloma,...slalom z cca.70-80 evri štartnine ne bo privabljal širokih množic!nisem pesimist,ampak če se bo takega slaloma udeležilo 20 tekmovalcev je veliko!potem ti pa na AŠ rečejo ja, saj pa s temi dvajsetimi,ki plačajo 70€ dobite več denarja kot pa,če pride na slalom 60 tekmovalcev,ki plačajo 20€ štartnine!jz osebno sem ostal brez besed!res očitno pač gre vsem skupaj tam samo za denar,...jaz osebno iz bojkota(pa mislim,da še marsikdo)teh 2eh slalomov ne bom vozil,ne zaradi denarja,ampak zaradi tega,ker se zavedam,da bo s tem slalom izgubil svoj čar!marsikoga zaradi stroškov ,na slalome pač več ne bo!!!
v sosednji avstriji imajo te stvari čisto na enostaven način organizirane,...pa imajo isto dobro organizirane ostale panoge avto športa!pri nas pa se zmeraj komplicira!!
bomo pač organizirali spretnostne vožnje!!!ups,pardon,če seveda na AŠdovolijo,ker so pač nacionalna organizacija za kakršnekoli prireditve z avtomobili!?
13.gif

mislim,da se lahko znižajo stroški organizacije,problem je v tem,da na AŠ o tem nočejo niti slišat!jz še vedno upam,da se,dogovorimo za nek kompromis,....
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
39
A AŠ mora biti obvezno zraven, če hočeš narest prvenstvo v motošportni panogi?
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik s22b pravi:
A AŠ mora biti obvezno zraven, če hočeš narest prvenstvo v motošportni panogi?
kakšno prvenstvo. še klubske tekme, na katero bi povabil tudi člana drugih klubov ne moreš naredit, ker takoj primaknejo svoj piskrček
bonk.gif
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Da dodam še jaz nekaj k tej negativno nastrojeni temi.
Fantje pišete o željah, kako bi bilo, če bi bile startnine nizke/zastonj, če ne bi bilo zveze AŠ, da bi bili slalomi dostopni vsem.
Vam povem, kakšna je realnost? Ne bom čakal na odgovor, in bom napisal, kaj sem v 15letih na sceni, po kupu prireditev, katere sem pomagal spraviti na cesto (od slalomov in drag race-ov) v različnih klubih in še večjem številu tekmovanj, na katerih sem sodeloval, doživel.

- Sanje, da boste spravili paciente s ceste, ker bodo startnine poceni - pozabi na to. Sem skušal sam to početi več kot 10 let, a neuspešno: ker je bilo največjim pacientom škoda gum, bencina, avta; so na dan tekme zaspali, ker so bili prejšnji dan pijani; jim mama ni pustila voziti; ... Izgovorov nešteto, večina jih je prišla popoldne pogledati tekmo (ali pa so kasneje pametovali) in so bili glasni, kako bi sami nabili vse po vrsti. Moja ugotovitev - gostilniških dirkačev ne boš spravil na tekmo, ker ura ne laže in bi se tam pokazala njihova (ne)sposobnost.

- AŠ2005 in njihovo 'vmešavanje'. Malo pomislite nazaj, kdo je bil pobudnik, da se slalomi spravijo pod AŠ in kakšne bodo prednosti. Fantje so pravili (in tu jim ne moremo oporekati), da s pridobitvijo licence postaneš dejansko športnik in sodeluješ v uradnem prvenstvu. Zadeva pomeni velik korak naprej k prvi ligi avtošporta, omogoča lažje pridobivanje sponzorjev, dovoljenj, ... Seveda se povečajo stroški zaradi zahtevane varnosti in zavarovanj, a tako pač j e to. Zadnji predlanski slalom v Šempetru je precej obetal, potem pa je prišlo leto 2007 - polom na celi črti.

- Nizke startnine pritegnejo več tekmovalcev! Je to res? Kot sem že rekel, raje za isti denar peljem 3 konkretne slalome na stezah ranga Logatec ali Krško, kot pa 10 zaštrikanih Ljubečen ipd. Lani je bil edini pravi slalom, ki sem ga peljal, kratki velikonočni slalom na Dunaju. In mi ni bilo žal kilometrov, startnine in časa, ker smo se imeli odlično. Ni mi bilo žal okoli 50EUR za 5 voženj po dobrih 50sekund, saj je bil občutek voziti na hitri progi s 126 nasprotniki noro dober. Če tole preračunam, sem dal 1 EUR za 5 sekund nastopa. Je to drago? Je, a to so avstrijske cene za KRATKI slalom, dolžine pod 1 minuto. Startnina na avstrijskem prvenstvu, kjer vozijo daljšo verzijo slalom, je lani znesla 55EUR (predprijave), oz. 73EUR za prijave v zadnjem roku. To pa je primerljivo s predvidenimi cenami za prvenstvo 2008, a je pri nas predvidena proga precej bolj atraktivna in daljša, kot omenjena na Dunaju. Da o stroških za pot na tekmo ne govorim.

Če povzamem - moj namen se je voziti in to bom tudi storil, pa naj bo to slalom v SLO ali A, track day v Logatcu ali Krškem, ... Če že dam za to svoj denar, ga dam raje za kvaliteto, kot kvantiteto (tu se moje mnenje verjetno razhaja z mnenjem ostalih, a tako pač je) in skušam na ta račun dobiti še kakšnega sponzorja. Ne želim si ponovitve sezone 2007 za nobeno ceno!

Tisti, ki ste istega mišljenja, lahko oddate informativno predprijavo na strani kluba V Racing ( www.vracing.info ) in tako pomagate organizatorjem pri načrtovanju čim bolj kvalitetne prireditve. Ker si bodo avtoslalomi v Logatcu delili termin s tekmami za državno prvenstvo v PRK (paralelni relikros), bo urnik zapolnjen do zadnjega, kar pomeni, da bo tako za tekmovalce (ASL in PRK) in gledalce vse še bolj atraktivno in zanimivo.


LP,

Milan
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Milan, nečesa ti ne razumeš ali pa nočeš razumet. Še enkrat poudarjam, da nimam popolnoma nič proti t.i. "konkretnim" avtoslalomov. Mislim, da tu gor ni nikogar, ki bi ga tovrstni slalomi motili. Mogoče se še sam udeležim kakšnega.

Jedro problema je nekje drugje. Mene najbolj moti, da se nam ne dovoli organizirat "turističnega" prvenstva. Lahko rečeš tudi vaške lige oziroma kakor ti paše. Torej več cenovno sprejemljivih avtoslalomov (tako za tekmovalce, kot za organizatorje), na keterih se tekmovalce ne bomo sekirali če smo "dejansko postali športniki" ampak se bomo lahko pomerili med sabo, se izživljali na poligonu, se družili in dobro imeli - z našimi jeklenimi konjički (in ne za šankom).

Torej, podpiramo organizacijo "profesionalnih" avtoslalomov, tudi med nami se najde kakšen dovolj zagret, da se jih bo udeležil, toda pričakujemo pošten odnos - torej da se AŠ ne vmešava v organizacijo naših prireditev. Voljo za organizacijo imamo, tekmovalcev dovolj, prostor tudi... zakaj nam potem riti, ki se jim gre zgolj za moč in denar, tako vztrajno mečejo polena pod noge? In namesto spodbujanja avto-moto športa vztrajno skrbijo za zatiranje amaterskih tekmovanj.
 

frido

Pripravnik
2. sep 2007
43
0
6
www.bitlab.si
Najprej za tebe monaco:
Sedel si zraven za mizo na AŠ-u pa očitno nisi bil zbran... Nihče ne more preprečiti klubskih prireditev oz. po njihovo t.i. "črnih" dirk.

Pa še za tebe Milan:
Še vedno sem mnenja, da bi se moralo vsako tekmovanje, ki ima vezo z avtomobili, organizirati pod okriljem AŠ2005.
Da pa se nekdo obnaša tako, kot da ti dela uslugo, ker lahko organiziraš prireditev... Jok brate!

Že res, da so organizacijski stroški za avtoslalom v primerjavi z gorsko dirko ali rally-jem zanemarljivi, nikakor pa niso majhni. Če je komu "proračun" ene dirke v Šempetru pljunek v morje, potem naj te stroške pokrije in z veseljem bom organiziral ne samo eno dirko, ampak kar celotno prvenstvo.
In vse se začne in konča pri denarju.

Za to, da bi lahko v klubu od raznih lokalnih športnih zvez pridobili kakšna finančna sredstva, bi moral imeti avtoslalom status državnega prvenstva. Ko smo se konec leta 2005 pričeli na AŠ dogovarjati za izvedbo avtoslalomov, je bilo rečeno (na kratko) - najprej sezona pokalnega prvenstva, če uspe gremo na rang državnega. Mislim, da je sezona 2006 iz strani organizatorjev (in samo organizatorjev - si pozabil zaključno prireditev in farso s pokali?) več kot uspela. Potem so se konec leta pričeli pogovori o naslednji sezoni. In glej ga zlomka - pogoji za rang državnega prvenstva so naenkrat postali za nas realno nedosegljivi. Torej financiranje iz lokalnih športnih zvez odpade!

Glede štartnin... Sama štartnina ni sporna. Sporn je strošek dnevne licence in zavarovanja. Tudi strošek licence bi bil sprejemljiv, če bi se ta denar dejansko porabil za naslov avtoslaloma. Da pa celo leto veselo kasirajo na vsaki dirki, potem pa na zaključni prireditvi še pokalov ne podelijo skladno s pravilnikom?
In to, da je zavarovanje voznika obvezno! je pa pravi absurd. Po vrhu vsega pa še ze takšne zahtevane odškodnine? Nesporno je, da mora biti prireditev odgovornostno zavarovana, v primeru kakšne nesreče v kateri bi bili (upam da nikoli) udeleženi tudi gledalci ob progi oz. bi bile poškodovane kakšne tretje stvari. Zavarovanje tekmovalcev pa bi morala biti skrb vsakega posameznika in seveda prostovoljno. In to zavarovanje prinese k organizaciji (za takšno število tekmovalcev) skoraj 20% vseh stroškov. In v sezoni 2006 smo to zavarovanje krili organizatorji. Seveda je najenostavneje te stroške obesiti na rame tekmovalcev. Ampak potem smo spet pri cenovni dostopnosti tovrstnega tekmovanja za udeležence. In cenovna dostopnost je v veliki meri vplivala na število prijavljenih oz. bo vplivala na število prijavljenih v tej sezoni.
Prepričan sem, da zaradi predvidenih stroškov tekmovalcev (cca. 70€), na štart dirke ne gre pričakovati niti 15 tekmovalcev od vseh tistih 75, ki so nastopili na zadnji dirki v Šempetru. Morda se motim in bo organizatorjem uspelo privabiti na štart popolnoma drug krog ljudi in bodo prireditve še bolj zanimive. Sam pa sem mnenja, da bi moral avtoslalom ostati domena predvsem čisto navadnih voznikov, navdušencev avtomobilizma, ki se zaradi teh in drugih razlogov ne morejo udejstvovati v
kateri izmed drugih panog.

In še prihodnost prvenstva "mimo AŠ-a" (t.i. klubske prireditve) - propad v cca. 2 letih! Stvar bo stagnirala iz enakih razlogov kot že pred leti. Ker na dirki ne bo "policaja" na katerega bi se lahko obrnil, če nakaj na sotekmovalčevem avtomobilu ne bo skladno s pravilnikom. Kdo pa bo lahko na dirki presodil kaj se sme in kaj ne... Tehnični komisar zveze AŠ2005 (ne glede na njegovo znanje) je lahko... A bo lahko neki vaški garaž-majster? Dvomim. In tako bo iz dirke v dirko spet manj tekmovalcev, na koncu še samo kakih 20 in stvar se bo ponovno zaključila. In spet bodo pametovali, da pri nas pač ni interesa.

In zanimivo je, da so sedaj tisti, ki so pred leti organizacijsko nad to disciplino obupali, najbolj pametni, kako bi morala prireditev izgledati, a AŠ potrebujemo ali ne. So pač videli 5 uspelih prireditev, na katerih je bilo 2x več štartov kot v tisti zadnji sezoni "mimo AŠ-a" na vseh 10-ih dirkah skupaj.

Pa lahko noč...
pozdrav.gif
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
frido: zaradi gripe mene ni bilo na sestanek na AŠ in mi je zeloooo žal! Je bil pa kolega iz kluba, tako da sem s celotno zadevo dobro seznanjen.

In ja, "črne" avtoslalome ti LAHKO preprečijo. Pojdi vprašat na pristojno UE če boš dobil dovoljenje za organizacijo javne prireditve, če se bo AŠ prijavil kot stranka v postopku (ker imajo kao koncesijo za avtomobilske prireditve v Slo) in bo zahteval da se zadeva organizira po njihovo in z njimi. Na koroškem so mi že jasno dali vedet, da so imeli s tem že dovolj problemov in dokler sami ne razčistimo z AŠ 2005, oni ne bodo izdali dovoljenja. O konkretnih zadevah pa lahko preko zasebnih sporočil.

Ker so pogoji organizacije pod AŠ očitno nesprejemljivi, vidim edino realno rešitev v klubskem prvenstvu. Pravilnik je že sprejet, zainteresirani klubi podpišemo še dogovor o sodelovanju, se dogovorimo za koledar in prireditve, ki bodo štele za klubsko prvenstvo, določimo tehnično komisijo in poskrbimo, da se sezona 2007 ne bo ponovila.
 

frido

Pripravnik
2. sep 2007
43
0
6
www.bitlab.si
Klubska prireditev ni javna prireditev in zanjo ne rabiš dovoljenja UE. Je pa res, da morajo biti na takšnem zboru vsi člani kluba ki srečanje organizira. Zato si pa lani na Ljubečni na prijavi podpisal, da postajaš član kluba Feroda.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Ne, nisem pozabil zaključne podelitve AŠ2005 za sezono 2006 in dvomim, da jo bo kdorkoli od tistih, ki smo bili vpleteni.
10.gif

Pretiranega navdušenja nad tem, da so šla ASL in Drag race tekmovanja pod AŠ2005 nisem nikoli kazal, saj je poleg par pozitivnih učinkov (katerih že?
evil.gif
) zadeva potegnila za seboj precej negativnih, ki so zelo vidni tekmovalcem.

A zdaj smo tam, kjer smo in iz tega je treba potegniti čim več, vsekakor pa več, kot v sezoni 2007.
Dela se na tem (g. Grudnik, predsednik kluba V Racing je letos prevzel pobudo), da bi bilo organiziranih toliko tekem, da bi se splačalo delati letno licenco (za računalničarje in matematike: CenaLetneLicence<ŠtTekem*CenaDnevneLicence). Glede zavarovanja tekmovalcev bi se sigurno dalo zmeniti pri kateri od zavarovalnic, da nam sestavijo ugodno ponudbo, saj slalomisti nismo tako ogrožena vrsta, kot rally, GHD in KHD vozniki (sam se spomnem v zadnjih 15letih le enega primera poškodbe voznika na ASL ali tur.rallyu).

Sam sem za predlagano varianto iz naslednjih razlogov:
- tekme v Sloveniji
- kot spremljajoča prireditev PRK bo dosegla drugo publiko in potencialne tekmovalce. Zaradi lege Logatca zna ASL pritegniti voznike iz Notranjske, Primorske, ...
- potencial, da se ASL prično odvijati kot spremljevalne prireditve GHD, rallya, KHD - to bi dvignilo ugled prvenstva in zagotovilo svetlo prihodnjost, prirejanje tekem za FIA slalom prvenstvo, ...

Na račun tega sem osebno pripravljen požreti višje stroške udeležbe.

Glede slalomov tipa Šempeter (zame še vedno najboljši slalom v SLO, kar sem jih odpeljal), Ivarčko (komaj čakam, da bo Koroška spet aktivna, kot je bila dobrih 10let nazaj) sem za to, da organizatorji ocenijo stroške in skušajo nastaviti čim nižjo možno štartnino in vključiti prireditve v letošnje prvenstvo.
Glede zavarovanj bi se dalo po moje najti kompromis in za 4 tekme bi osebno vzel letno nezgodno zavarovanje, katero poleg tekem krije tudi druge škodne dogodke (2 muhi na en mah).

Pa še na nekatere stvari bi opozoril, katere so sicer aktualne v drugih oblikah avtošporta - stroški priprave avtomobila. Če želi nekdo pripraviti avto za doseganje rezultata med prvih 5 v generalcu, potem mora v avto zmetati toliko denarja, da so stroški zavarovanj, licence in štartnin zanemarljivi (recimo slick guma za preko 200EUR/komad, ...).

LP,

Milan
 

frido

Pripravnik
2. sep 2007
43
0
6
www.bitlab.si
Citat:
Uporabnik naliM pravi:

..., da bi bilo organiziranih toliko tekem, da bi se splačalo delati letno licenco (za računalničarje in matematike: CenaLetneLicence<ŠtTekem*CenaDnevneLicence).

Dnevna licenca bi po zagotovilih AŠ znašala 10€, kar znese za tri prireditve (kolikor jih gre pričakovati letos) 30€. Še vedno ni primerljivo z letno licenco. Znesek letnih licenc iz leta 2006 je bil "one-time-deal-only". Danes AŠ letne licence (pa čeprav samo za avtoslalom) za takšen denar ne da več.

Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Glede zavarovanja tekmovalcev bi se sigurno dalo zmeniti pri kateri od zavarovalnic, da nam sestavijo ugodno ponudbo, saj slalomisti nismo tako ogrožena vrsta, kot rally, GHD in KHD vozniki (sam se spomnem v zadnjih 15letih le enega primera poškodbe voznika na ASL ali tur.rallyu).

Ni problem v zavarovalnicah. Problem je v predpisanih minimalnih odškodninah (2 MIO SIT v primeru smrti in 4MIO SIT v primeru invalidnosti - leta 2006 še v SIT). Pokliči zavarovalnico in vprašaj za znesek premije. Boš presenečen.

Citat:
Uporabnik naliM pravi:
- potencial, da se ASL prično odvijati kot spremljevalne prireditve GHD, rallya, KHD - to bi dvignilo ugled prvenstva in zagotovilo svetlo prihodnjost, prirejanje tekem za FIA slalom prvenstvo, ...

A boste na Rogli v soboto organizirali avtoslalom? Dvomim, ker sem prepričan, da ne bo časovno izvedljivo. In tako je pri večini tovrstnih prireditev. Kar pa se tiče rally-ja... Dvomim, da bo organizator kril zaporo ceste na npr. Koroškem mostu (čeprav tam ne poteka več SS) še en dodaten dan. To je iluziorno pričakovati. Poleg tega so SS v večini na petkovi časovnici prireditve. Spet odpade za avtoslalom. Ne pozabi, da se avtoslalom vozi samo na asfaltni oz. betonski podlagi. Spet določeni SS (npr. v Mariboru) odpadejo. So pa rešitev oz. dobra ideja PRK, to pa priznam.
Glede FIA CEZ avtoslalomov... Če pričakuješ, da boš lahko z Twingom vozil FIA avtoslalom se motiš. Ali serijski (popolnoma - ne tako kot po veljavnem tehničnem pravilniku) ali pa gr. N,A,F... (FIA homologirano - z vso pripadajočo opremo). Koliko je pri nas takšnih tekmovalcev, ki so do sedaj ali pa leta 2006 vozili prvenstvo in ustrezajo tem določilom? Iz V-racinga samo Matej.


Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Pa še na nekatere stvari bi opozoril, katere so sicer aktualne v drugih oblikah avtošporta - stroški priprave avtomobila. Če želi nekdo pripraviti avto za doseganje rezultata med prvih 5 v generalcu, potem mora v avto zmetati toliko denarja, da so stroški zavarovanj, licence in štartnin zanemarljivi (recimo slick guma za preko 200EUR/komad, ...).

Samo to bom napisal... Slovenj Gradec 2006 - četrto mesto generalno Rok Cerar - VW Polo GTI (serijski! - tudi gume). Ali pa na isti dirki Rus Sandi - tretje mesto generalno.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Saj točno to pravim. Če bo dovolj prireditev, bo letna licenca smiselna, drugače ne.
Za GHD dirke bi se po moje dalo narediti kompromis z omejenim številom tekmovalcev. Tudi rally se najde, ko je SS v centru mesta na asfaltu. Opcija je podaljšanje zapore HP - verjetno ne najbolj priljubljena med lokalni prebivalstvom, a izvedljiva, čeprav ne v tej sezoni ... Z to pa je treba pritegniti organizatorje, ki sicer na tekme ASL ne hodijo.
Za Twingota vem, da ga lahko vozim samo na ne-FIA tekmah (SLO, A, HR) in vem, da nisem edini. Če bi prišlo do prvenstva po FIA pravili pri nas, bi moral presedlati na rabljen dirkalni avto, ali čisto civilko.
cry12bpy.gif

No, o rezultatih Roka s Polotom in Sandija s Subarujem, za oba kapo dol, a gledati moraš ceno celotnega paketa pod črto in konkurenčnost v celem prvenstvu, ne specifično na mokri dirki, ko moderno podvozje in zapore diferencialov pokažejo svoje prednosti. Kljub temu, da je recimo moj avto konkretno predelan, je celoten paket še vedno cenejši, kot kakšen rabljen Polo GTI ali Impreza GT. Vpliv gum (ko že imaš avto, je to največji strošek) se je recimo videl v Šempetru '06, ko sem po suhem in sončnem vremenu še bil nekako v ligi Dragota in Rihtarja, ko pa se je sonce skrilo, padli temperatura in rosa, pa nisem imel na običajnih cestnih gumah nobenih možnosti proti slick/semislick opremljenim konkurentom.

Brez denarja je dirkanje vedno kompromis. Je pa še vedno bolje sklepati kompromise (četudi brez zapor diferencialov, tekmovalnih gum, hidravličnih ročnih zavor, ...), kot polirati parkirane avte, ali se izživljati v prometu.

LP,

Milan
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
V prejšnjih letih se je večina prireditev odvijala na severo-vzhodnem koncu Slovenije, letos pa se bo prvenstvo približalo zahodnemu delu in bo tako bolj dostopno primorcem in notranjcem.
Letošnje prevenstvo se bo v večini odvijalo na poligonu Blagomix v Logatcu, kot spremljevalna prireditev Državnega prevenstva v paralelnem relikrosu (PRK) in Drift pokala po naslednjem koledarju (predlog):


· 22. in 23. marec prosti trening in Promocijska dirka
· 27. april Prva dirka v konkurenci
· 14. in 15. junij Druga dirka v konkurenci
· 19. in 20 september Tretja dirka v konkurenci


Poleg navedenih terminov bosta mesečno organizirana eden do dva prosta treninga ob sobotah dopoldne, na katerih bodo lahko novinci preizkusili svoje sposobnosti izven tekme, udeleženci prvenstva pa odbrusili kakšno dodatno desetinko s svojega časa in izboljšali tehniko.

Stroški udeležbe na prvenstvu bodo naslednji:

Dnevna licenca 10 EUR
Štartnina v predprijavi 40 EUR
Štartnina na dan dirke 55 EUR
Nezgodno zavarovanje voznika ?? (tu še poteka zbiranje ponudb zavarovalnic)
Udeležba na prostem treningu 15-20EUR

Če potegnemo skupaj (4 tekme + okoli 10terminov prostih treningov), se bomo letos na slalomih navozili, kot še nikoli.
grims-1.gif


Vse zaineresirane vabim, da oddajo informativne predprijave za prvenstvo in pomagajo organizatorju določiti približno število tekmovalcev. Predprijave z vašimi podatki in podatki avtomobila (lahko pripnete tudi sliko) lahko pošljete na email info@vracing.info .

Tekmovanja sama bodo imela omejeno število tekmovalcev, zato bodo imeli prednost pri nastopu na tekmah tisti, ki so prej oddali prijavo.


LP,

Milan

p.s. Objavo v podobni obliki najdete tudi drugje, a je bolje kako zadevo slišati 2x, kot nikoli.
 
Nazadnje urejeno:

schkorc

Zelenc'
28. feb 2008
24
0
1
Zdravo

Šele danes opazil debato o avto slalomu
redface-1.gif
(da se sploh kaj dogaja okoli bodoče sezone).

Pa še moje mnenje:

@monaco: Pa zakaj bi ti sploh rad imel prvenstvo avto slaloma?
stupid-1.gif
). Koliko ljudi si to sploh želi?
Pa ne se toliko jeziti, saj ni vse tako kot se zdi
smile-1.gif
. Poskusi na vse skupaj pogledati še iz drugega kota in preberi spodaj napisano.

Roke gor, koliko ljudi/tekmovalcev se tiče Pokalno prvenstvo v Avto slalomu (okvirne podatke bo ali mogoče trenutno že ima V Racing)? In koliko jih je 5, 15, 30, 60? Pa recimo, da se trenutno, med tistimi ki tole bere, polovica šteje med njih.

Koliko slalomistom in "slalomistom" kaj pomeni prvenstvo (bodisi pokalno, državno ali kaj drugega) v avto slalomu? Je še vedno tista polovica zraven?

V najboljšem primeru je na posamezni prireditvi nekje 60 tekmovalcev, ampak koliko od teh je slalomistov in koliko "slalomistov"? Vprašano drugače, koliko od sodelujočih se sploh zanima za kakršnokoli prvenstvo v avto slalomu? Prvenstvo bi naj prineslo neke rezultate celotne sezone, torej seštevek vseh dosežkov iz vseh dirk.
Vse lepo in prav. In spet zgornje vprašanje malo drugače, koliko slalomistov je recimo v sezoni 2006 vozilo za prvenstvo, torej takšnih, ki so bili prisotni na vseh (koliko že petih dirkah?)? Jih je bilo vsaj polovico od nastopajočih na vseh prireditvah avto slaloma v tistem letu?

Po mojem mnenju (in lokalnih izkušnjah
smile-1.gif
)

Moje skromno mnenje je, da bi (vsaj začasno) ta večina bila (mogoče še bolj) zadovoljna z raznimi trackday-i, klubskimi srečanji, treningi,..., ali kakorkoli poimenovanimi prireditvami (zaradi mene celo "črnimi" avtoslalomi
grin1.gif
). Se motim? Ampak tega ni, tako je bila edina rešitev za nekoga, ki je hotel legalno malo cvilit čez ovinke avto slalom (pa tudi, če je štel za pokalno prvenstvo).
Včasih, ko smo se podili po Mobikrogu nam je prav malo bilo važno kje smo oziroma kako je poimenovan tisti dogodek
smile-1.gif
.
Zakaj sedaj tako kompliciramo s tem prvenstvom, včasih nam je bilo pa čisto dovolj brez "prvenstva Mobikrog"?

Pač leta 2005 se je iz znanih razlogov pojavila ideja prvenstva pod AŠ2005, ki se mi še vedno ne zdi slaba. Naslednje leto pa smo to prvenstvo dokaj uspešno izpeljali. Ampak zakaj vsi vidite samo to opcijo? Gremo organizirat trackdaye! Kakor sem razbral ima tudi V Racing v planu poleg prvenstva organizirati treninge po sprejemljivi ceni. Tudi mi smo že leta 2006 imeli klubsko prireditev, kjer smo se vozili, tudi v prihodnje so takšni plani. Zakaj pa bi moral prav vsak tekmovati? Mogoče si niti ne želi, ampak bi se rad samo vozil in užival.

Mogoče vse višje napisano deluje kot, da nasprotujem delu ljudi, ki se letos trudijo prvenstvo spraviti na noge. No, ni tako.
Sem mnenja, da je prvenstvo v prvi vrsti mišljeno za ljudi, ki si ga želijo, imajo željo po dokazovanju, tekmovalnosti,.... torej predvsem za takšne, ki bodo prvenstvo cenili. Po moji oceni je število sedanjih tistih pravih slalomistov nekje čez prst okoli 20+-. Torej dvajset takšnih resnih, ki sploh vedo da vozijo prvenstvo in ki so pripravljeni slediti tem spremembam in podražitvam
smile-1.gif
. Seveda je in bo tudi vnaprej precej "letalcev", dokler bodo možne dnevne licence. Predvidevam pa, da se bo tudi kakšen od teh "letalcev" navdušil in se priključil ostalim resnim in rednim tekmovalcem.

Absolutno pa sem mnenja, da so bili avto slalomi mišljeni za vsakogar (torej predvsem poceni in bolj ali manj brez omejitev). Tako naj ostane. Vendar je pri tem potrebno ločiti pojem avto slalom kot prireditev in sklop prireditev Prvenstvo v avto slalomu.

Pri vsem tem pa me zmoti vprašanje, kaj nam bo prinesla prihodnost? Slej kot prej bo za prvenstvo verjetno potreben (že pri naših pogajanjih je bila prisotna debata) dirkalni kombinezon (vsaj v začetku bo zadostoval star) in čisto zaresna licenca (in ostali finančni vložki), verjetno pa slej kot prej tudi vsa varnostna oprema (sedeži, kletka, gasilni sistem/aparat,...), če je že govora o FIA.
Proge so vedno bolj odprte.....Torej bomo potem dobili še eno panogo rallykrosa in/oz. GHDja? Upam, da razmišljam v napačno smer.

LP, Primož
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Lepo napisano.

Ne, meni je pravzaprav za prvenstvo vseeno. In velikemu delu tekmovalcev tudi. Smisel organizacije prvenstva vidim bolj v tem, da se organizatorji nekako "zavežemo", da bomo dejansko organizirali tekme. Za večino je to zgolj nekakšna zabava, malo izživljanja, v vsakem pa se pojavi tudi nekaj tekmovalnosti. Konec koncev tekmuješ tudi sam proti sebi, če že konkurenčen nisi. Konec koncev je ravno to tisto kar potrebujemo.

Z moje strani je glavni problem v tem, da avtoslaloma (kot prireditve) NE MOREŠ organizirat, ker te pri tem AŠ onemogoča! Mogoče na kakšnem čisto zaprtem poligoni tipa Logatec to gre, toda na "javni" površini, ki si jo z dovoljenjem lastnika zaprl, tega ne moreš naredit. Če kdo meni ne verjame, naj vpraša organizatorja AS v Ljubečni 2007 kakšna štala je bila zaradi AŠ. Če se to razreši, bomo mi letos organizirali Ivarčko in upam da bo še nekaj podobno zagretih, ki bodo organizirali podobne "prireditve", na katerih se bomo lahko navozili, kot smo se v sezoni 2006 ali pa lani v Ljubečni. Jaz več ne potrebujem, pa mislim da še zdaleč nisem edini
cool-1.gif