Zdravo
Šele danes opazil debato o avto slalomu
(da se sploh kaj dogaja okoli bodoče sezone).
Pa še moje mnenje:
@monaco: Pa zakaj bi ti sploh rad imel prvenstvo avto slaloma?
). Koliko ljudi si to sploh želi?
Pa ne se toliko jeziti, saj ni vse tako kot se zdi
. Poskusi na vse skupaj pogledati še iz drugega kota in preberi spodaj napisano.
Roke gor, koliko ljudi/tekmovalcev se tiče Pokalno prvenstvo v Avto slalomu (okvirne podatke bo ali mogoče trenutno že ima V Racing)? In koliko jih je 5, 15, 30, 60? Pa recimo, da se trenutno, med tistimi ki tole bere, polovica šteje med njih.
Koliko slalomistom in "slalomistom" kaj pomeni prvenstvo (bodisi pokalno, državno ali kaj drugega) v avto slalomu? Je še vedno tista polovica zraven?
V najboljšem primeru je na posamezni prireditvi nekje 60 tekmovalcev, ampak koliko od teh je slalomistov in koliko "slalomistov"? Vprašano drugače, koliko od sodelujočih se sploh zanima za kakršnokoli
prvenstvo v avto slalomu? Prvenstvo bi naj prineslo neke rezultate celotne sezone, torej seštevek vseh dosežkov iz vseh dirk.
Vse lepo in prav. In spet zgornje vprašanje malo drugače, koliko slalomistov je recimo v sezoni 2006 vozilo za prvenstvo, torej takšnih, ki so bili prisotni na vseh (koliko že petih dirkah?)? Jih je bilo vsaj polovico od nastopajočih na vseh prireditvah avto slaloma v tistem letu?
Po mojem mnenju (in lokalnih izkušnjah
)
Moje skromno mnenje je, da bi (vsaj začasno) ta večina bila (mogoče še bolj) zadovoljna z raznimi trackday-i, klubskimi srečanji, treningi,..., ali kakorkoli poimenovanimi prireditvami (zaradi mene celo "črnimi" avtoslalomi
). Se motim? Ampak tega ni, tako je bila edina rešitev za nekoga, ki je hotel legalno malo cvilit čez ovinke avto slalom (pa tudi, če je štel za pokalno prvenstvo).
Včasih, ko smo se podili po Mobikrogu nam je prav malo bilo važno kje smo oziroma kako je poimenovan tisti dogodek
.
Zakaj sedaj tako kompliciramo s tem prvenstvom, včasih nam je bilo pa čisto dovolj brez "
prvenstva Mobikrog"?
Pač leta 2005 se je iz znanih razlogov pojavila ideja prvenstva pod AŠ2005, ki se mi še vedno ne zdi slaba. Naslednje leto pa smo to prvenstvo dokaj uspešno izpeljali. Ampak zakaj vsi vidite samo to opcijo? Gremo organizirat trackdaye! Kakor sem razbral ima tudi V Racing v planu poleg prvenstva organizirati treninge po sprejemljivi ceni. Tudi mi smo že leta 2006 imeli klubsko prireditev, kjer smo se vozili, tudi v prihodnje so takšni plani. Zakaj pa bi moral prav vsak tekmovati? Mogoče si niti ne želi, ampak bi se rad samo vozil in užival.
Mogoče vse višje napisano deluje kot, da nasprotujem delu ljudi, ki se letos trudijo prvenstvo spraviti na noge. No, ni tako.
Sem mnenja, da je prvenstvo v prvi vrsti mišljeno za ljudi, ki si ga želijo, imajo željo po dokazovanju, tekmovalnosti,.... torej predvsem za takšne, ki bodo prvenstvo cenili. Po moji oceni je število sedanjih tistih pravih slalomistov nekje čez prst okoli 20+-. Torej dvajset takšnih resnih, ki sploh vedo da vozijo prvenstvo in ki so pripravljeni slediti tem spremembam in podražitvam
. Seveda je in bo tudi vnaprej precej "letalcev", dokler bodo možne dnevne licence. Predvidevam pa, da se bo tudi kakšen od teh "letalcev" navdušil in se priključil ostalim resnim in rednim tekmovalcem.
Absolutno pa sem mnenja, da so bili avto slalomi mišljeni za vsakogar (torej predvsem poceni in bolj ali manj brez omejitev). Tako naj ostane. Vendar je pri tem potrebno ločiti pojem avto slalom kot prireditev in sklop prireditev Prvenstvo v avto slalomu.
Pri vsem tem pa me zmoti vprašanje, kaj nam bo prinesla prihodnost? Slej kot prej bo za prvenstvo verjetno potreben (že pri naših pogajanjih je bila prisotna debata) dirkalni kombinezon (vsaj v začetku bo zadostoval star) in čisto zaresna licenca (in ostali finančni vložki), verjetno pa slej kot prej tudi vsa varnostna oprema (sedeži, kletka, gasilni sistem/aparat,...), če je že govora o FIA.
Proge so vedno bolj odprte.....Torej bomo potem dobili še eno panogo rallykrosa in/oz. GHDja? Upam, da razmišljam v napačno smer.
LP, Primož