Citat:
Uporabnik badguy777 pravi:
Zaj pa mi je jasno zakaj je šel menjavat gume in akumulator, bastard.Kolk je kaj ena dobra bus guma?
Vse gume so sigurno 5k€, akumulatorji pa vrjetno tut kakšnega petstotaka.
vaginko:
lepo so vas hotli!
Poznam podoben primer tovornjaka, gre prevoznik zadevo gledat z tremi bus mehanikarji (vsak mehanik specializiran za svoje področje),
pretipajo vsak košček vozila, ga ocenijo da je vreden tega dnarja. Se napravi pogodba, se podobno kot si rekel nakaže denar v roku
tedna ali dveh, gre zaposleni šofer tega prevoznika gor po tega volva, in ga pripelje dol. Zadeva nato zruži nekje sred francije.
Diagnoza: uničen menjalnik. Diagnoza po popravilu: menjan je bil in menjalnik in motor (vrjetno z istega rabljenega busa, so samo
swapnili dele), finančna "pušjona" med 70 in 80k€. Polovico rabljenega tovornjaka. Ko se izračunajo vsi stroški od nakupa vozila,
do prepisov, dajatev, davkov, nato šlepanje in popravilo v franciji, da se pošlje drug tovornjak po tisti tovor ki je bil v prevozu je
škoda suma-sumarum 100k€ + sendvič in kokakola.