Avtomatski menjalnik kot ročni menjalnik

iii

Pripravnik
1. avg 2007
459
7
18
Sam imam avtomatski menjalnik že 4 leta, ampak nisem še nikoli slišal, da bi ga moral pri vsaki rdeči luči, vsakem daljšem čakanju dajati iz D v N..... ker baje tako menjalnik dlje drži.

Drži to vodo ali ne? Prakticirate to?

Sam vozim v D-ju od začetka do konca vožnje.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Meni že v navodilih piše, da to ni potrebno, razen če misliš stati na mestu dlje časa, recimo 5 min.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Jaz sem dajal v "N" že iz razloga, ker je avto preveč vlekel in sem moral precej tiščati zavoro.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.911
113
Ne dajem v N. Itak pri daljšem stanju dopustim start&stopu da naredi svoje. Imam DSG.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.196
702
113
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
Jaz sem dajal v "N" že iz razloga, ker je avto preveč vlekel in sem moral precej tiščati zavoro.

Zato pa obstaja "auto hold".
smile-1.gif
:
 

Flikca

Pripravnik
12. mar 2013
307
6
18
Škofja Loka
Jaz imam skoz v D. Če pa nočeš držat bremeze pri rdeči pa pritisneš avto hold tipko, pa avto ne gre nikamor. Aja imam pa DSG menjalnik.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Nimam več avtomatika in ne vem, kaj pomeni "avto hold" oz. ali niso imeli tega Subaruji?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Danes itak ni več pravih avtomatikov v Evropi, vsi prodajajo samo še te DSG & co polizdelke, ki se pokvarijo samo da ga malo bolj grdo pogledaš. To je izum, kako kakovostne in zanesljive klasične avtomatike nadomestiti s tehnologijo, ki bo več denarja prinesla na servisih in rezervnih delih.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.671
1.486
113
Citat:
Uporabnik iii pravi:
Sam imam avtomatski menjalnik že 4 leta, ampak nisem še nikoli slišal, da bi ga moral pri vsaki rdeči luči, vsakem daljšem čakanju dajati iz D v N..... ker baje tako menjalnik dlje drži.

Drži to vodo ali ne? Prakticirate to?

Sam vozim v D-ju od začetka do konca vožnje.

Seveda imaš prav. Avtomatik je zato, da se ga da v D in vozi. Vprašaj vsakega Američana
smile-1.gif


Skratka, avt. menjalnik se iz D daje čim manj, ker nima zaresne sklopke in vsako prestavljanje obremenjuje celoten pogonski sklop.

Avtomatik je narejen z mislijo na to, da bo avto v križišču/gužvi pač deloval v D, z nogo na zavori. V N ga daš šele, če te začne boleti noga od bremze (pa še to ni treba, potegni ročno
grin1.gif


To je vse.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
nazadnje vozil a8 avtomatika 4.2 bencinarja ko sem ga imel za poroko,v r ali d je vlekel kot nor.v d sem probal 20km7h brez dotika stopalke plina,vedno na semaforji sem ga iz tega razloga dajal v n
 

iii

Pripravnik
1. avg 2007
459
7
18
Tudi meni je hecno, da bi ga pred vsakim semaforjem zdaj dajal "iz prestave", pa potem spet "v prestavo".
Avtomatski menjalnik izgubi ves smisel če za moraš skoz ročno prestavljati.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Zanimivo. Pred kakšnimi desetimi leti sem imel Foresterja z avtomatskim menjalnikom. Skoraj bi dal roko v ogenj, da je v njegovih navodilih pisalo, da je v križišču pametno prestaviti v N, ker sicer prihaja do pregrevanja olja, kar škoduje ...
Ne me ravno za jajca ali jezik držat, ker mi pri teh letih spomin že peša, pa vseeno mislim, da je bilo tako napisano. In sam sem bil posledično do prejle prepričan, da je takšno ravnanje pravo
redface-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
sam sem pomislil na to da ima motor toliko navor da avto požene do 20 km/h jaz bi pa to bremzal na semaforju,verjetno na dolgi rok škodi,naj me kdo popravi če se motim,nimam pojma
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Dvajset let vozim avtomatike, od Voyagerja, Trajeta, Audija, Sprinterja do robotiziranega Citroena, pa nikoli nisem dajal v križiščih v N.
Vsi menjalniki so šli od mene BP., recimo tudi Voyagerjev, ki sem ga po pomoti med vožnjo ruknil iz D v R, pa se sploh ni nič zgodilo, ja za bebce narejeno.
wink-1.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Jaz redno pretikam v N, ker se mi ne da pritiskati na zavoro. Ne vidim razloga, zakaj bi to škodilo?
 

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
599
12
18
Sam nikoli ne dam v N, je pa res da nekaj sam menjalnik naredi, če dolgo pritiskam zavoro in se ne premikam. Ko jo začnem počasi spuščati se čuti da nekaj prestavi. Je možno, da da sam v nekakšen "N", da je motor manj matra?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.586
9.810
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Jaz redno pretikam v N, ker se mi ne da pritiskati na zavoro. Ne vidim razloga, zakaj bi to škodilo?

kolk pa je čisto ravnih krizišč da je avto v leru na miru ?
grin1.gif