Ni to bolj domena lamborghinijev kot golfov?
Je ja, zato pa pravim baje, ker niti nisem šel sprobat, samo v navodilih sem prebral
Ni to bolj domena lamborghinijev kot golfov?
No hvala za informacije, nisem vedal da mrzlega avtomatika ne smeš tiščati, sicer sam tega ne počnem ampak vseeno zanimivo. Mi je jasno da tiščanje hladnega ne more koristiti in da je sigurno bolje če se olje in menjalnik malce segrejeta ampak OK, kaj pa je še danes sploh dobro? Da bi pa to bil tak fail pa prvič slišim. Dodajanje in odvzemanje plina pri višjih hitrostih ni ok? Tudi to je zanimivo. Si ne predstavljam sicer najbolje kaj si hotel napisati s tem? Da se peljem po AC 180 na uro, spustim gas in ga takoj za tem dodam, in zopet spustim? Ali...?
Ko preberem tako na brzino se mi zdi kot da je avtomatski menjalnik polizdelek
Ne, za vsako stvar ki me minimalno zanima bom šel na izobraževanje in na razne druge seminarje Čeprav to kar si napisal sem samo prebral, nisem ravno vzel za resnicoNo, za tebe je res res dobro, da beres forum
Pelji se po cesti v D in za foro rukni v R...imas 2 moznosti!Povej vec o tem
Chrysler Voyager 3.0 4X4 avtomatik - enkrat sem po nerodnosti/neumnosti dal iz 2 v R (pred tem sem ga "silil" v drugo, da je po Velebitu dol bremzal z mašino) - ja vem smotan, sem pač malo bolj ruknil obvolansko ročko navzgor - a mislite, da se je kaj zgodilo - čisto nič! Tako, da če le hočejo lahko naredijo bullet proof avtomatiko.
Pelji se po cesti v D in za foro rukni v R...imas 2 moznosti!
Ali se ne bo nic zgodilo dokler se ne ustavis in bo dal v R...ali pa sploh ne bo sla rocka v R polozaj...
Slovenet: Kateri avto imas s CVTjem? Kateri motor imas v avtu?
Kako se obnese tak menjalnik?
Se v praksi pri voznji res pozna teoreticna prednost CVTja, da se avto ves cas pelje v obmocju najvecjega navora (???) motorja?
Se avto z atmosferskim motorjem (ki v spodnjem območju obratov motorja nima veliko navora) pelje kaj bolje s CVTjem kot z ročnim menjalnikom?
Kaksne so realne prednosti CVTja, ki se vidijo med voznjo, pred recimo klasicnim avtomatom?
Jaz vozim Priusa, ki ima tako imenovani eCVT, ki ni pravi CVT. MED eCVTjem in DSG jem ni bistvene razlike, razen, da se pri eCVT-ju zvok motorja manj menja, Manj skokov obratov.Glavna prednost eCVT-ja je navor pri nizkih hitrostih in speljevanju, tu je boljši od ostale avtomatike.
- Pojdi na testno vožnjo Toyotinega hibrida, pa za foro si daj štoflce v ušesa ali nažgi radio in si predstavljaj, da voziš električni avto.
Sej atmosferskega bencinarja je treba drugace drzati v obratih sicer nikamor ne gre. Mal smo se razvadili s turbo dizli ane? Pol pa kdo pelje mojega in pravi, da nikamor ne potegne. Samo, da imam jaz standgas na 1200rpm in rdece polje na 9k.