Hm, turbo bencinarji, ki vlečejo do 7 jurjev niso ravno zelo pogosti.
Morda ga lahko vrtiš do 7 jurjev, ampak nekega haska ne bo ravno...
Podobno, kot lahko turbodizla vrtiš na tistih 5 jurjev, ampak bo bolj žalost vse skupaj na koncu...
Hm, turbo bencinarji, ki vlečejo do 7 jurjev niso ravno zelo pogosti.
Morda ga lahko vrtiš do 7 jurjev, ampak nekega haska ne bo ravno...
Podobno, kot lahko turbodizla vrtiš na tistih 5 jurjev, ampak bo bolj žalost vse skupaj na koncu...
Tole sem iskal!Posledica ročnih menjalnikov, kjer si še med premikanjem stisnil sklopko in iz rikverc dal v prvo ali obratno...
lamela se suče kontra, ko sklopko spustiš je zabava za vso družino.
če imaš v rikvercu in se pelješ naprej, se suče kontra, druge ni. Če ne se pač ne bi mogel peljat rikverc a ne...
koš s pritisnimi ploščami je pa itak na vztrajnik privijačen.
Kdorkoli je prvi začel pisati o lameli, sklopki da se vrti v drugo smer je klovn.
Menjalnik ima za vzvratno prestavo dodan poseben zobnik, tako da se glavna gnana gred (tista na kateri je sklopka -lamela vedno vrti v isto smer!
(zobnik je tudi večji kot za prvo prestavo, tako da je razmerje vrtenja višje za nazaj cca.4,3 : 1, za prvo pa 3,8 :1) če se nisem preveč zmotil v številkah.
Pretikati pa ne smeš iz vzvratne v prvo, ali obratno, zato ker niso sinhronizirane - nimajo sinhronih obročkov in pa seveda zato ker se gred,
ki povezuje menjalnik in diferencial vrti v drugo smer. Gred, ki povezuje sklopko in motorno gred PA SE VEDNO VRTI V ISTO SMER!
Kdorkoli je prvi začel pisati o lameli, sklopki da se vrti v drugo smer je klovn.
Menjalnik ima za vzvratno prestavo dodan poseben zobnik, tako da se glavna gnana gred (tista na kateri je sklopka -lamela vedno vrti v isto smer!
(zobnik je tudi večji kot za prvo prestavo, tako da je razmerje vrtenja višje za nazaj cca.4,3 : 1, za prvo pa 3,8 :1) če se nisem preveč zmotil v številkah.
Pretikati pa ne smeš iz vzvratne v prvo, ali obratno, zato ker niso sinhronizirane - nimajo sinhronih obročkov in pa seveda zato ker se gred,
ki povezuje menjalnik in diferencial vrti v drugo smer. Gred, ki povezuje sklopko in motorno gred PA SE VEDNO VRTI V ISTO SMER!