Avtomatik: plusi in minusi

raners

Majstr
4. mar 2008
2.815
439
83
Sam gledam Audi A6 (mogoče Allroad) od leta 2012 z avtomatskim menjalnikom in včeraj sem se pogovarjal z mehanikom, ki popravlja kar dosti takih avtov in je reko, da avtomatski menjalniki v novejših avtih kar pogosto crkujejo... Čeprav sam mislim, da je malo napihoval zadeve, me vseeno zanima, ali ima kdo izkušnje, da mu je dejansko crkno menjalnik (kljub rednemu vzdrževanju) in pri koliko kilometrih???

To me zanima nasplošno za novejše avtomobile (recimo novejše od letnik 2010)...
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
O Audiju in multitronicu (CVT) po netu mrgoli problemov kolikor hočeš, tako da se pozanimaj kakšen tip menjalnika v Audiju točno kupuješ.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Huh koliko sem govoril z nekaj mojstri ki se ukvarjajo zgolj z popravilom avtomatskih menjalnikov so si bili vsi soglasni da je Multitronic največje govno med avtomatiki kar se tiče zanesljivosti. Naj ti dobro služi še naprej. Če bi bil ta menjalnik vsaj minimalno zakaj ga Audi ne bi nehal vgrajevati in razvijati...
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
Huh koliko sem govoril z nekaj mojstri ki se ukvarjajo zgolj z popravilom avtomatskih menjalnikov so si bili vsi soglasni da je Multitronic največje govno med avtomatiki kar se tiče zanesljivosti. Naj ti dobro služi še naprej. Če bi bil ta menjalnik vsaj minimalno zakaj ga Audi ne bi nehal vgrajevati in razvijati...

Je pa zanimivo, da so ga vgrajevali v (vsaj) 2004, pa kot vidim do (vsaj) 2013, torej tak krš že ne more biti.
Koliko časa pa je Renault vgrajeval famozne 2.2. dizle? Tisto je bil pa res krš (op. a. povzeto po alter znalcih)
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
Po drugi strani pa ti moram dat tudi prav (da ne bom izpadel hinavsko): Rok iz Lesc mi je dejal, ko sem peljal avto (v bistvu je šlo za menjalnik) k njemu na popravilo takole: "nč se sekirat, slej ko prej vsak z multitronicom pride na vrsto za poporavilo" ... ampak ni pa šlo za kako drastično okvaro ... čeprav poceni pa res ni blo
Jebiga, sam sebe sem nekako "postavil na laž", glede na prejšnji post, ampak .... pod črto multitronic še vedno ni ravno "govno"
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Sam gledam Audi A6 (mogoče Allroad) od leta 2012 z avtomatskim menjalnikom in včeraj sem se pogovarjal z mehanikom, ki popravlja kar dosti takih avtov in je reko, da avtomatski menjalniki v novejših avtih kar pogosto crkujejo... Čeprav sam mislim, da je malo napihoval zadeve, me vseeno zanima, ali ima kdo izkušnje, da mu je dejansko crkno menjalnik (kljub rednemu vzdrževanju) in pri koliko kilometrih???

To me zanima nasplošno za novejše avtomobile (recimo novejše od letnik 2010)...

Tisti, ki mi je prodal Peugeota je imel še Golfa Plus z DSGjem. Riknil pri 54kkm. Na srečo v tovarniški garanciji....
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Po drugi strani pa ti moram dat tudi prav (da ne bom izpadel hinavsko): Rok iz Lesc mi je dejal, ko sem peljal avto (v bistvu je šlo za menjalnik) k njemu na popravilo takole: "nč se sekirat, slej ko prej vsak z multitronicom pride na vrsto za poporavilo" ... ampak ni pa šlo za kako drastično okvaro ... čeprav poceni pa res ni blo
Jebiga, sam sebe sem nekako "postavil na laž", glede na prejšnji post, ampak .... pod črto multitronic še vedno ni ravno "govno"
Kakorkoli, ne delam za kakršno koli drugo avtomobilsko znamko, ne prodajam avta s kakršnim koli drugim avtomatskim menjalnikom, prav tako se mi ne sanja o avtomatomatskih menjalnikih, zgolj posredujem dalje mnenja mojstrov ker sem tudi sam bil v fazi nakupa prejšnje šestice (pred 10 leti) in sem bil tik pred nakupom multitronica pa so mi vsi rekli "parkle" stran, vzemi tiptronica, niti eden mi ga ni svetoval...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
mehaniki so podobno kot sloni, večina jih še zdaj odsvetuje avtomatike (bilokakšne) ker so se tako pač naučili 30 let nazaj
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma debi*** vsi po spisku, itak da v 10 letih vgrajevanja popravijo zadeve. Pri znancu bo VW veljal kot naj avto, čeprav ga stane 2.0 TDI toliko na kilometer kot kaka stara S klasa. Ja če je bio pa golf 2 neprebojn.

Ali pa 1.4 TFSI, ki je čisti šrot... do nekega letnika okoli 2013 ko nima več verige in napelnjalca za 1 cent. 99% gostilniških mehankarjev ga bi odsvetovalo pa 2014 ali novejšega letnika še niso videli.

Hudiča še pri zdravnikih je tako. Na hodnikih povsod po Slo prehranska piramida in pamfleti, ki je nastala na podlagi ponarejanja podatkov raziskav. Skupen holesterol ipd. je cca. 20 let za znanostjo ipd.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Slovenet: Kateri avto imas s CVTjem? Kateri motor imas v avtu?

Kako se obnese tak menjalnik?

Se v praksi pri voznji res pozna teoreticna prednost CVTja, da se avto ves cas pelje v obmocju najvecjega navora (???) motorja?

Se avto z atmosferskim motorjem (ki v spodnjem območju obratov motorja nima veliko navora) pelje kaj bolje s CVTjem kot z ročnim menjalnikom?

Kaksne so realne prednosti CVTja, ki se vidijo med voznjo, pred recimo klasicnim avtomatom?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.559
113
EU
Ne velja vedno pravilo največjega navora pri CVT-ju. Velja pri pospeševanju. Ko doseže hitrost, zniža obrate do najmanše porabe. To je samo mit, da navadni atmosferci ne vlečejo pri nižjih obratih. Pri vožnji skozi mesto drži obrate na 1100 rpm. Dizel verjetno ima višje.:evil:
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Ne velja vedno pravilo največjega navora pri CVT-ju. Velja pri pospeševanju. Ko doseže hitrost, zniža obrate do najmanše porabe. To je samo mit, da navadni atmosferci ne vlečejo pri nižjih obratih. Pri vožnji skozi mesto drži obrate na 1100 rpm. Dizel verjetno ima višje.:evil:
A ni bolj logično, da ga tudi pri pospeševanju drži na obratih, kjer je največja moč (oziroma moč, ki je pač potrebna, če ne pospešuješ na polno). Kaj ti pomaga velik navor, če so obrati (pre)nizki, saj največji navor na gredi še ne pomeni največjega navora na kolesih. Če bi to držalo se večina dizlov s CVT sploh ne bi vrtelo dosti čez 1500 obratov, kar pa jasno ne drži. Kljub temu, da lahko dizel tam že doseže max navor, je moč še vedno bistveno manjša (s tem pa tudi navor in moč na kolesih, saj je vmes še menjalnik), kot pri višjih obratih, kjer ima motor maksimalno moč (zaradi višjih obratov na gredi, tudi če je navor na gredi tam manjši).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Ne velja vedno pravilo največjega navora pri CVT-ju. Velja pri pospeševanju. Ko doseže hitrost, zniža obrate do najmanše porabe. To je samo mit, da navadni atmosferci ne vlečejo pri nižjih obratih. Pri vožnji skozi mesto drži obrate na 1100 rpm. Dizel verjetno ima višje.:evil:

Okej, okej, pustimo dizle ob strani samo za trenutek...

Recimo, ce imamo dva motorja s priblizno enako konji, prvi je turbo benicinar, z najvišjim navorom že pri 1800 RPM in klasičnim avtomatom, drugi pa atmosferski bencinar, ki ima najvišji navor šele pri 4000 RPM.

Če bi oba imela npr. ročni menjalnik bi bil precej bolj uživantski motor turbo bencinar.

Ali se bo avto brez turbine in s CVTjem zaradi CVTja peljal kaj bolje v nizkih obratih?
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
jooooj mešate hruške in jabolke.... cvt se zavrti v visoke (najvišje) obrate samo pri pritisku pedala do daske.
drugače dviguje obrate po potrebi....

koliko vas med normalno vožnjo tišči konstantno pedal v tla? CVT nabije obrate samo med kakim prehitevanjem in še to če so hitrosti višje...
no je pa odvisno tudi od motorja. v Avensisu je 1.8 in nekih 147 konjev in pri 3k rpm že konkretno vleče.
kaki 1.2 mlinček pa bo res moral vedno po blokadi sekat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113