Toyota Avensic CVT nov in informacije iz prve roke
Khm..naredil komaj dobrih tisoč kilometrov. Prestavlja odlično. V prvi fazi dela konverter (tisti wandler, ali kako se mu reče), da ponastavi hitrosti, potem pa prestavlja jermenica. Brez "cukanja" in tekoče. Ima gumb za sport, ali maloj bol dinamično vožnjo, vendar ga do sedaj še nisem pritisnil. Lahko se da na manual, in takrat simulira sedem prestav in omogoča motorno zaviranje po klancu navzdol.
Ročnega načina nisem sprobal, ker je brez veze, če imaš avtomatika.
Za počasno premikanje na "centimeter", kako reče Softi, je odlično in točno na "milimeter". Hil holder drži zavoro, dokler ne pritisneš plin in potem uglajeno spelje. V meniju se da nastaviti čas držanja hilholderja. Ko stoji in pustiš zavoro, počasi začne speljevati brez dodajanja plina. To mi izgleda zelo cool. Na avtocesti po poteku pol minute začne ponastavljati optimalne vrtljaje motorja, ki so še minimalno potrebni za vzdrževanje določene hitrosti. Tako sto trideset na uro lahko pelješ z dva tisoč obratov motorja. To menjalnik hitro ponastavi. Pri tem je deklarirana poraba za en dec bencina manjša v primerjavi s klasičnim menjalnikom. To je logično, ker klasika ne more ponastavljati obratov, če je hitrost v neugodnem območju za motor.
Bi imel nazaj menjalnik "zobotrebec"? Seveda. Ženino Hondo Jazz z ročnim menjalnikom je prestavljati prava milina. Ročica gre popolnoma brez zatikanja. Jazzike imajo tudi z avtomatskim menjalnikom, vendar tukaj ni potreben, ker so Hondini ročni "najboljši na svetu"
Stroški. Piše za olje menjalnika na 60 tisoč eekhmm. verjetno milj (izdelano v Angliji) . Moram točno pogledati navodilo.
Mehaniki. E to je težava.
Mehaniki so ostali še na menjavi končnikov, ležajev in batnih obročkov. Dalje niso napredovali.
Plusi:
Uglajeno delovanje. Precizno počasno premikanje. Daš na "D" in pozabiš do prihoda na cilj.. Odličen za zastoje in počasno premikanje v kolonah. Z naglim odvzemom plina, zavira z motorjem. Manjša poraba goriva.
Minusi:
Ni jih. Mogoče menjava olja, vendar se bom pozanimal koliko stane.