Avtodilerji - a sploh kdo ne vrti kilometrov naprej ... pardon, nazaj

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.193
6.747
113
Koliko je vreden megane letnik 2009, bencinar, nekih 160-170kkm? Pa res ne bi rada uporabila besede realnih, ker to nekaj drugega na alterju pomeni, ampak definitivno ni bil prevrten. Od vsega ima par praskic za zapolirat pa gumb za startat avto je malo znucan, drugače pa tipi topi in redno vzdrževan, za kar ima servisno knjižico pa račune pa vse...

Koliko je vreden, če verjameš vse to zgoraj?
Koliko je vreden, če ne?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.193
6.747
113
V obeh primerih? Je sploh važno a je kaj podrt, prevrten, zmatran... ali ne?
 

B81

22. jul 2007
37.307
10.676
113
Ne, ker noben ni podrt, prevrten...ceno das 2200, izpostavis potrjeno knjigo servisov in vidis...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Koliko je vreden megane letnik 2009, bencinar, nekih 160-170kkm? Pa res ne bi rada uporabila besede realnih, ker to nekaj drugega na alterju pomeni, ampak definitivno ni bil prevrten. Od vsega ima par praskic za zapolirat pa gumb za startat avto je malo znucan, drugače pa tipi topi in redno vzdrževan, za kar ima servisno knjižico pa račune pa vse...

Koliko je vreden, če verjameš vse to zgoraj?
Koliko je vreden, če ne?

Grand scenic benz 2009 150k km letos prodan za 3.700, tak megane ca. 2.500 do 3.000.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Če daš rabljen avto za realno ceno, se kupec pojavi v nekaj urah. Majhen 16 let star francoz s 370.000 km, 20 klicev v prvih urah, potem smo oglas umaknili, ker ga je "lahko" kupil tisti, ki je imel veze preko znanca. Peljal nekam na jug k sorodnikom. Priznam, da sem mislil, da ga bomo dali v razgradnjo, čeprav je bil avto precej bolj brezhiben kot je marsikaj kar vozi po naših cestah. Jasno pa je, da če ne šraufaš sam, je vsaka resnejša okvara lahko ekonomska totalka. Pri taki starosti pa so okvare samo še vprašanje časa in km.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.875
9.485
113
In kaj si zdej povedal? Jest si lohk komot novega privoščim, pa si ga ne, ker mi je pa to res zguba denarja. Moj je pušil v 5 letih 20 jurjev cene. V naslednjih petih, ko bo pri meni, več ko 10 ne more pušit.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.875
9.485
113
Če daš rabljen avto za realno ceno, se kupec pojavi v nekaj urah. Majhen 16 let star francoz s 370.000 km, 20 klicev v prvih urah, potem smo oglas umaknili, ker ga je "lahko" kupil tisti, ki je imel veze preko znanca. Peljal nekam na jug k sorodnikom. Priznam, da sem mislil, da ga bomo dali v razgradnjo, čeprav je bil avto precej bolj brezhiben kot je marsikaj kar vozi po naših cestah. Jasno pa je, da če ne šraufaš sam, je vsaka resnejša okvara lahko ekonomska totalka. Pri taki starosti pa so okvare samo še vprašanje časa in km.
Tamalčki bencin grejo za med, k si jih mulci kupujejo. Moja ladja je mal drugač.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Kalbo: Naš francozek je bil dizel.
Pri tvoji "ladji" odbij od tvoje cene vrednost večjega izrednega popravila, ki je čisto možno, da doleti novega lastnika in daj s tako ceno na oglasnik in boš zlahka prodal. Za uspešno prodajo ti manjka samo realna vrednost za kupca in nič drugega. Take "ladje" so po dobrem desetletju in par 100.000 km povsem realno vredne manj kot malčki, kjer so popravila bistveno cenejša. Povsod po svetu.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.875
9.485
113
Vem, zato sem jo pa dal za jurja. Sam tud za jurja ni noben klicu, sem bil pač že na tem da dam mrhovinarju za 500, pa je prletu diler mim, k je jurja odkartu. On ma cajt prodajat, men se je šlo za bonifikacijo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.875
9.485
113
Seveda, rade volje. Povej - kaj je v igri? Lahko tudi na ZS :D
Xsara Picasso 1,6 16V letnik 2007, 160 jurčkov, velik servis narjen, sklopka nova, slovenski avto, drugi lastnik. Kok bi dal ceno še ne vem, tam za ene 2000 gre gor za začetek, se ne mudi prodat. Lažje prodavljiv avto, kot C8.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
9.061
7.502
113
In kaj si zdej povedal? Jest si lohk komot novega privoščim, pa si ga ne, ker mi je pa to res zguba denarja. Moj je pušil v 5 letih 20 jurjev cene. V naslednjih petih, ko bo pri meni, več ko 10 ne more pušit.

Lepo da si se pohvalil, da imaš za nov C5.
Saj imajo verjetno tudi ostali soforumaši za nove Audi-je 6, BMW 5, Passate itd... Izgleda tudi oni razmišljajo kot ti.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.230
3.886
113
Kalbo: Naš francozek je bil dizel.
Pri tvoji "ladji" odbij od tvoje cene vrednost večjega izrednega popravila, ki je čisto možno, da doleti novega lastnika in daj s tako ceno na oglasnik in boš zlahka prodal. Za uspešno prodajo ti manjka samo realna vrednost za kupca in nič drugega. Take "ladje" so po dobrem desetletju in par 100.000 km povsem realno vredne manj kot malčki, kjer so popravila bistveno cenejša. Povsod po svetu.

So določene znamke in modeli, ki jih nihče ne povoha ne glede na ceno. To pomeni da štartaš s ceno, ki je nekje povprečje ostalih na netu, potem nižaš in naenkrat vidiš da je pol cenejši od vseh ostalih pa še vedno nobenega odziva. Nobenega, nič, nula, zero. Po drugi strani, so modeli in znamke, ki jih prodaš v trenutku ko določiš pravo ceno. Prodal sem avto s 350k v eni uri. In prodajal sem avto 3 mesece, edini odziv sta bila dva sms-a če menjam za podrt kawasaki ali za centralno peč.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Xsara Picasso 1,6 16V letnik 2007, 160 jurčkov, velik servis narjen, sklopka nova, slovenski avto, drugi lastnik. Kok bi dal ceno še ne vem, tam za ene 2000 gre gor za začetek, se ne mudi prodat. Lažje prodavljiv avto, kot C8.
V bistvu velika škoda, da si delal velik servis in menjal sklopko. Verjetno preko 1000 € stroška. Če bi ga dal za 1000 € manj, bi se kupcev verjetno trlo kljub temu, da veliki servis takoj čaka. Naš 1.4 dizel je bil že dobrih 200.000 čez zadnji velik servis. Eni letniki so ga imeli na 160.000, eni pa na 240.000. Tako, da se novi lastnik lahko odloči, kaj bo storil. Če ga bo vozil, bo zrihtal servis. Pa vedel bo, kako je narejeno. Ko kupiš, imaš zmeraj dvom, če je OK.