Kot sem že enkrat pisal... Jaz sem kupil Bmw 3 F31 pri Doavta v Lj. Avto je bil kot nov in bi tudi rekel da so bili kilometri realni. Po letu lastništva brez problema... Občutek sem imel dober in bi rekel da so pošteni...
1. Stanje v SLO: 90% rabljenih vozil s prevrtenimi km.
2. Kateri diler ne prevrtava? Za Špana iz Brezovice vem, da je na dobrem glasu in ne prevrtava. Vozila so tudi nekoliko dražja od konkurence. Špan ni diler ampak ima široko dejavnost. Ne bo si kvaril imena za nekaj sto evrov.
3. Kot fizična oseba ne moreš sodelovati na dražbah. Nemške in belgijske dražbe so zanesljive. V primeru nerealiziranega nakupa dobiš vrnjeno aro.
4. V Nemčiji je delež avtov s prevrtenimi km krepko čez 50% in tega ne počnejo samo turški dilerji.
5. Velika verjetnost, da diler dobi flotna vozila s prevrtenimi kilometri, posebej v Italiji.
6. Ni možno ugotoviti realno stanje km, če je to narejeno profesionalno in na vseh modulih.
7. Kupujte avte iz Belgije, kjer so najbolj ohranjeni in imajo najmanj prevoženih km. Tam tudi strogo beležijo prevožene km na vsakem TP, izogibajte pa se italijanskih in francoskih (po izvoru licitacije) vozil.
8. Najnižje cene na dražbi se dosežejo s prodajo vozil v paketu, tu pa lahko diler naleti na kakšno gnilo jajce.
9. Zadnje čase dosegajo cene na dražbah zelo visoke vrednosti in dilerji nimajo tako visokih dobičkov kot včasih. Konkurenca je velika, trg pa prenasičen. Nemška vozila dosegajo najvišje vrednosti, kot posledica inercije indoktrinacije, da so nemški avti najboljši. Realnost je drugačna.
10. Če se le da, kupi nov avto v SLO. Vedno se da dobiti dober popust.
11. Nakup rabljenega avta je gnil kompromis in loterija ter preizkušnja za živce, prosti čas in družinski proračun v primeru okvar.
12. Cene rabljenih v SLO so nerealne in previsoke.
13. Prihajajoča finančna kriza bo olajšala nakup rabljenih, saj se spomnim obdobja 2008-12, ko so se dobra vozila dobila za ugodno ceno. Posledica likvidnostnih težav lastnikov.
vin objaviš, da te folk ne kliče zaradi opreme. kaj več pa z vinom ne gre brez poznanstev na servisu. itak pa danes vsak ve, da z vin dobi nekaj info in bo spet poklical za vin, ali pa bo po ogledu z vin brskal in ne kupil.
objava vin je optimizacija prodajnega procesa. podobno kot slike. sam se patha s slabim slikam imel 3 mesece 0 klicev. potem sem ob priliki slikal avto, spremenil slike in prodal v dveh dneh.
vin objaviš, da te folk ne kliče zaradi opreme. kaj več pa z vinom ne gre brez poznanstev na servisu. itak pa danes vsak ve, da z vin dobi nekaj info in bo spet poklical za vin, ali pa bo po ogledu z vin brskal in ne kupil.
objava vin je optimizacija prodajnega procesa. podobno kot slike. sam se patha s slabim slikam imel 3 mesece 0 klicev. potem sem ob priliki slikal avto, spremenil slike in prodal v dveh dneh.
Podatek, ki sem ga dobil tukaj je (in drži), da na aukcijah ne morem bidat kot fizična oseba ... to je pa tudi vse.
Lansko leto ko je bilo tole vrtenje aktualno na TV so na AMZS kamor vozijo pregledat avtomobile kao neka spešal preiskovalna delavnica, da je ca. 80% rabljenih avtomobilov ki jih dobijo s prevrtenimi kilometri in teh avtov ni malo.
Malo spremljas kaj se prodaja (mobile.de) in zelo kmalu vidiš kakšna je situacija. In ti je jasno da "tak avto" in ta cena ne gresta skupaj, kar se prodaja pri naših "dilerčki". Normalni pa imajo tudi normalne cene.Sm po cca 3 mesecih obupal, ker so bili dobri avti dragi. Potem se sprasujem, kaki krs se to pri nas prodaja, da je z zasluzkom dilerja cenejsi kot na teh avkcijah.
Eh, nima več nobenega smisla ... eni pravijo, da se kilometri ne vrtijo več toliko (oz. je težje), spet drugi pišejo, kot je napisano zgoraj.
Zakaj že sem sploh odprl temo, ko sem pa VEDEL, kak bo rezultat?
Edini podatek, ki sem ga dobil tukaj je (in drži), da na aukcijah ne morem bidat kot fizična oseba ... to je pa tudi vse.
Škoda, sem mislil, da je zadeva bolj transparentna, pa vidim, da je povsem enako, kot v politiiki - nekako se ne najde pravega odgovora
Eh, nima več nobenega smisla ... eni pravijo, da se kilometri ne vrtijo več toliko (oz. je težje), spet drugi pišejo, kot je napisano zgoraj.
Zakaj že sem sploh odprl temo, ko sem pa VEDEL, kak bo rezultat?
Edini podatek, ki sem ga dobil tukaj je (in drži), da na aukcijah ne morem bidat kot fizična oseba ... to je pa tudi vse.
Škoda, sem mislil, da je zadeva bolj transparentna, pa vidim, da je povsem enako, kot v politiiki - nekako se ne najde pravega odgovora
Ja kako pa se avto kupuje?dobršen del problemov si prišparaš že če avta ne iščeš kot tipični slovenc, zastonj oz vsaj 30 % ceneje kot primerljivi
Ne drzi. Jaz sem na eni strani bidal kot fizicna oseba. In preko ene avtohise sem na drugi strani lahko gledal avkcije in ce se mi je avto dopadel, javil in so naredili bid zame.
dobršen del problemov si prišparaš že če avta ne iščeš kot tipični slovenc, zastonj oz vsaj 30 % ceneje kot primerljivi
Ja kako pa se avto kupuje?
Belgija in menda Nizozemska imata papir imenovan Carpass, ki bi naj spremljal vse od novega..ce ima ta papir, je baje ze malo boljsi.