Avtoceste nemške vs slovenske

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Traja zato tok dolg, ker se je najtezje dogovorit, kdo bo kok pokasiral....zakaj bi ti vec kot jaz? Pol se pa grejo......
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
S tujcem se dogovori, placa in je stvar narejena.
Primer Slovenije pravi, da ne (Vidoni, Grasetto)
Bomo videli, kaj bodo delali Avstrijci pod Markovcem.

Citat:
Primer Hrvaske. Pa tudi Madzarska je dobesedno nasrala konkretno km autocest v zelo kratkem casu, samo pri nas iz vsakega kilometra delamo elaborate in studije.
Pa daj ti med naše vasice probati spraviti kakršnokoli traso. Avstrijci imajo že precej resne probleme, pri njih stane umeščanje v prostor že navadne dvopasovne obvoznice deset in več let. Na novih avtocestah pa samo štepajo razne ekodukte in pokrite galerije ter montirajo tudi deset in večmetrske protihrupne ograje.

Čeprav Madžari res nimajo kompliciranega terena, pa vrtajo tunele kar na ravnem. Baje zato, da je Strabag dobil več denarja.
Pa tudi Hrvati imajo svojega Zidarja, samo da njihov dela v projektivi, je pa zato z vsemi politiki na ti.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Bomo videli, kaj bodo delali Avstrijci pod Markovcem.

To tudi mene zanima. Na uho mi je že prišlo, da je model, ki je za CPM sestavil ponudbo že dobil nogo.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
meni je podobno prišlo na uho, amapk da je nogo dobil na avstrijski strani odgovorni?
confused-1.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Garantiram, da za ta denar ni mogoče zgraditi tega predora. Tisto: pustimo se presenetit! boš pa doživel.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
zato sem zagovornik tega kar sem na začetku napisal. 1 teden bi imeli vsi možnost pregledat teren naredit potrebne teste in oddati zavezujočo ponudbo s fiksno ceno brez kasnejših aneksov. torej če rečejo zgradimoga v 1 letu za 60 milijnonov evrov je to pol to.Za vsak podaljšan teden 1 milijon penalov, za vsak teden prej končan 1 milijon dodatne nagrade, za nedokončanje dela pa nikoli več možnost državnega posla!
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Enim se enostavno ne sanja, kako je v tunelogradnji, in kaj je tu vse zraven.

Če gradiš tunel, rabiš betonarno zraven tunela. Ko rabiš beton, ga enostavno moraš dobit takoj! Zruški!!

Kje ima pa CPM pogodbenike na primorskem je pa beyond my knowledge. Dol imata separacije Primorje in SCT + Kraški Zidar. Vem pa, da bodo beton od kogarkoli hudo drago kupovali. Tele njihove cene so mem. Sam vi tega ne dojemate.
 
19. jul 2007
2.838
1.563
113
Citat:
Čeprav Madžari res nimajo kompliciranega terena, pa vrtajo tunele kar na ravnem. Baje zato, da je Strabag dobil več denarja.

Kje pa majo Madžari sploh kakšen tunel ???

Po moje si mal zamešal kakšno zadevo?

Strabag rajši vidi da se kakšen ekstra viadukt zgradi. -> Madžari so naredil tako 1800 m dolg viadukt - skor tako kot Črni kal
confused-1.gif
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Čeprav Madžari res nimajo kompliciranega terena, pa vrtajo tunele kar na ravnem. Baje zato, da je Strabag dobil več denarja.

avtoceste M1, M2, M3, M4, M5, M6 in M7 imajo skupaj 3 tunele, noben ni daljši od 300m. Baje si se zlagal v svojem postu. Baje nimaš pojma, ter poleg tega baje natolcuješ nekaj na pamet, ker si baje poskušal izpast cool in baje pameten..
Baje bi bilo boljše, če bi sploh ne odgovoril, ker smo te baje dobili na laži.

Ne govori nekaj na pamet, ker sam vidiš, da si se ownal. Najdaljši tunel na madžarski je itak železniški, ter je dvakrat daljši od katerega koli drugega predora na Madžarskem sploh (razen podzemne v budimpešti ki ne spada v to kategorijo). Gre za predor Piliscsaba s 779m dolžine.

Še kaj?
 

airj

Pripravnik
29. sep 2008
450
0
16
Oprosti, imaš pa res dvojna merila; ko se gre za hrvaško je dober vsak šrot, ko se gre za nas pa tudi če je boljše kot hrvaško ni dovolj dobro (čeprav v načelu se s tem strinjam. moto: Za nas samo najboljše). Tisti Y-krak avtocest (pa magari je hitra cesta kot praviš) je eno skropucalo, ki bi pri nas bilo klasificirano kot lokalna cesta, še magistralne so boljše. En vozni pas za vsako smer, kje sta dva pasova, če je hitra cesta? Hrapavo in luknjasto cestišče, ipd..

Do Splita se pa pejdi peljat, pa boš videl, ker očitno se nisi še.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Očitno se res še nisem peljal do Splita po AC, mogoče sem se po železnici peljal, ker me ni metalo nič bolj kot na vsaki drugi AC pri nas, Italji, Avstriji, Mađarski...
rolleyes-1.gif
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Istrski ipsilon so 3 hitre ceste razreda B in ne avtoceste. Planiranje avtoceste je sele v toku, takrat bodo to avtoceste A8 in A9.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Še kaj?
Na, da ne boš preveč brihten. Nova M6:


To o Strabagu pa so pač govorili madžarski forumaši.
Citat:
Citat:
Yeah, maybe funny, but really impressive, if you take into account how "big" those hills are. I think it's a good decision, but was it connected with any problems or disputes saying that this is a too much expensive solution? What about higher bridges and cut&covers? Or is this some environmental issue?
nope. this is a "tunneling issue"
(this is nice job and the beggining of a beautiful frendship between a government and a tunneling firm... )
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=460510&page=67

Recimo, da jim verjamem, saj res ne vem, zakaj bi sredi polj delal tunele, malenkost višji viadukti ter vkopi namesto tunelov, pa je zadeva mnogo cenejša.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Tole pa ni "izsilil" Strabag ampak madžarski kmetje.... veš koliko manj obdelovalne zemlje bi imeli če bi jim vzeli še tisto ki je nad tunelom. Tako so vsaj tam ostale njive...;)

No kljub temu so čez sredo njiv naredili "gradbiščno" cesto

Mogoče so analitiki na madžarksem izračunali da je meter njive več vreden kot pa meter tunela....
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Mogoče pa ne premorejo kaj več od kake ruske kombinirke in jim je lažje naredit izkopat tunel kot pa vkop. PAč pri tunelu je bistveno manj izkopa
wink-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Prvo: nihče ne zahteva dobrodelnosti, če greš malo pogledat moja pisanja, boš opazil, da se ne pritožujem nad cenami, ampak nad učinkovitostjo. Geodet nima kaj en teden počet ... Ura, dve, pa je ... In sorry, kako projektno dokumentacijo sem že videl (tudi za ceste, pa tusi za kaj še bolj kompliciranega) ... In je jasno, da se da večino stvari lepo plonkat iz projekta v projekt mostička ...
Ne trdim, da je simpl, trdim pa, da se da ob primerni motivaciji delat mnofgo bolje.
Raje vidim, da so ceste 10 ali 20% dražje (od neke normalne cene), pa je potem stvar hitra in narejena kot je treba, zajebi pa močno kaznovani.
problem je, ker si ti videl samo končni produkt, ne poznaš pa celotnega procesa. dejansko je efektivnega dela za računalnikom res lahko samo za en teden, ampak je poleg tega potrebno storiti še cel kup drugih stvari, preden se sploh lotiš dela. kak teden potrebuješ, da ti geodet naredi posnetek (geodeti na žalost ne čakajo v vsrti, ampak jih dejansko primanjkuje, temu primerno se visoko cenijo tudi njihove storitve). vzporedno se delajo tudi geološke preiskave, da ni kasneje kakih neprijetnih presenečenj s posedanjem. soglasja so poglavje zase. ARSO so znani po tem, da si radi vzamejo teden, še raje pa dva, da dajo soglasje. vedno se najde kakšen konflikten lastnik parcele, ki mu nobena rešitev ni všeč (dokler ne dobi primerne odškodnine). zdaj pa k temu prištej še čas za izpeljavo razpisov, izbiro ponudnikov, reševanje eventuelnih pritožb, pa boš videl, zakaj sanacija takega malega mostička, ki bi vse skupaj lahko narejeno v 1 mesecu, traja tudi leto in več (če je denar).
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
zato sem zagovornik tega kar sem na začetku napisal. 1 teden bi imeli vsi možnost pregledat teren naredit potrebne teste in oddati zavezujočo ponudbo s fiksno ceno brez kasnejših aneksov. torej če rečejo zgradimoga v 1 letu za 60 milijnonov evrov je to pol to.Za vsak podaljšan teden 1 milijon penalov, za vsak teden prej končan 1 milijon dodatne nagrade, za nedokončanje dela pa nikoli več možnost državnega posla!
posledica tega bi bila, da bi vsi izvajalci oddali 2×višjo ponudbo, saj nihče ne bi šel v riziko, da bi v lastno škodo delal predor