Avtoceste nemške vs slovenske

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Seveda prokleti birokrati ne zamudijo nobene priložnosti, da si naredijo "delo". Zato potem vsaka taka gradbeniška malenkost stane desetkrat toliko kot bi bilo to normalno. Zajedalce je treba nafutrati.
Najboljša rešitev bi bila seveda taka kot sem jo že predlagal. Da se "slučajno" udre še druga polovica mostička.
Glede na vse tiste stotine šleparjev kalcita dnevno, ki gredo čez, bi se prekleto hitro našlo še nekaj jurčkov za podmazat kogarkoli že.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Prvo: nihče ne zahteva dobrodelnosti, če greš malo pogledat moja pisanja, boš opazil, da se ne pritožujem nad cenami, ampak nad učinkovitostjo. Geodet nima kaj en teden počet ... Ura, dve, pa je ... In sorry, kako projektno dokumentacijo sem že videl (tudi za ceste, pa tusi za kaj še bolj kompliciranega) ... In je jasno, da se da večino stvari lepo plonkat iz projekta v projekt mostička ...
Ne trdim, da je simpl, trdim pa, da se da ob primerni motivaciji delat mnofgo bolje.
Raje vidim, da so ceste 10 ali 20% dražje (od neke normalne cene), pa je potem stvar hitra in narejena kot je treba, zajebi pa močno kaznovani.
problem je, ker si ti videl samo končni produkt, ne poznaš pa celotnega procesa. dejansko je efektivnega dela za računalnikom res lahko samo za en teden, ampak je poleg tega potrebno storiti še cel kup drugih stvari, preden se sploh lotiš dela. kak teden potrebuješ, da ti geodet naredi posnetek (geodeti na žalost ne čakajo v vsrti, ampak jih dejansko primanjkuje, temu primerno se visoko cenijo tudi njihove storitve). vzporedno se delajo tudi geološke preiskave, da ni kasneje kakih neprijetnih presenečenj s posedanjem. soglasja so poglavje zase. ARSO so znani po tem, da si radi vzamejo teden, še raje pa dva, da dajo soglasje. vedno se najde kakšen konflikten lastnik parcele, ki mu nobena rešitev ni všeč (dokler ne dobi primerne odškodnine). zdaj pa k temu prištej še čas za izpeljavo razpisov, izbiro ponudnikov, reševanje eventuelnih pritožb, pa boš videl, zakaj sanacija takega malega mostička, ki bi vse skupaj lahko narejeno v 1 mesecu, traja tudi leto in več (če je denar).
Pisal sem samo o izdelavi projekta, ne o nabiranju dovoljenj in podobnem.
Sicer pa: to mora rešit država. Naj pač vsem predpiše krajše roke. ARSO 3 dni, recimo. Naj malo delajo, namesto da se po jajcih čohajo. Geodete se da dobit tudi v tujini, verjetno? Ali pa malo več plačat, da prej pridejo? Zakaj butastim arheologom dajo mesece in mesece. 1 teden, pika.
Skratka: največjo krivdo itak nosi država, ker ne predpiše rokov, ki so v korist javnosti, ne pa tistim, ki morajo delati. In razne občine, ki dovoljujejo razkopavanja kar tako. Zakaj MOL ne sprejme predpisa, da se lahko ulica razkoplje max 1x na 5 let - pa naj se elektro, komunalci in ostali zmenijo med sabo. Seveda s kaznijo za izredna razkopavanja. In tako naprej ...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
>> Pisal sem samo o izdelavi projekta, ne o nabiranju dovoljenj in podobnem.

soglasja, geodetski posnetki, geološke raziskave so sestavni del projekta

>> Sicer pa: to mora rešit država. Naj pač vsem predpiše krajše roke. ARSO 3 dni, recimo.

V splošnem so roki za oddajo soglasij 30 dni, ARSO mislim da celo 60 dni. Če bi to spravil na 3 dni, potem
cheer.gif


>> Zakaj MOL ne sprejme predpisa, da se lahko ulica razkoplje max 1x na 5 let - pa naj se elektro, komunalci in ostali zmenijo med sabo. Seveda s kaznijo za izredna razkopavanja. In tako naprej ...

zato ker MOL za vsako zaporo zaradi razkopavanja kasira
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
In zakaj imajo Ljubljančani tako odličen MOL? Volili so Jankoviæa. Uživajte v tej prefinjeni družbi.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Prvo: nihče ne zahteva dobrodelnosti, če greš malo pogledat moja pisanja, boš opazil, da se ne pritožujem nad cenami, ampak nad učinkovitostjo. Geodet nima kaj en teden počet ... Ura, dve, pa je ... In sorry, kako projektno dokumentacijo sem že videl (tudi za ceste, pa tusi za kaj še bolj kompliciranega) ... In je jasno, da se da večino stvari lepo plonkat iz projekta v projekt mostička ...
Ne trdim, da je simpl, trdim pa, da se da ob primerni motivaciji delat mnofgo bolje.
Raje vidim, da so ceste 10 ali 20% dražje (od neke normalne cene), pa je potem stvar hitra in narejena kot je treba, zajebi pa močno kaznovani.
problem je, ker si ti videl samo končni produkt, ne poznaš pa celotnega procesa. dejansko je efektivnega dela za računalnikom res lahko samo za en teden, ampak je poleg tega potrebno storiti še cel kup drugih stvari, preden se sploh lotiš dela. kak teden potrebuješ, da ti geodet naredi posnetek (geodeti na žalost ne čakajo v vsrti, ampak jih dejansko primanjkuje, temu primerno se visoko cenijo tudi njihove storitve). vzporedno se delajo tudi geološke preiskave, da ni kasneje kakih neprijetnih presenečenj s posedanjem. soglasja so poglavje zase. ARSO so znani po tem, da si radi vzamejo teden, še raje pa dva, da dajo soglasje. vedno se najde kakšen konflikten lastnik parcele, ki mu nobena rešitev ni všeč (dokler ne dobi primerne odškodnine). zdaj pa k temu prištej še čas za izpeljavo razpisov, izbiro ponudnikov, reševanje eventuelnih pritožb, pa boš videl, zakaj sanacija takega malega mostička, ki bi vse skupaj lahko narejeno v 1 mesecu, traja tudi leto in več (če je denar).
Pisal sem samo o izdelavi projekta, ne o nabiranju dovoljenj in podobnem.
Sicer pa: to mora rešit država. Naj pač vsem predpiše krajše roke. ARSO 3 dni, recimo. Naj malo delajo, namesto da se po jajcih čohajo. Geodete se da dobit tudi v tujini, verjetno? Ali pa malo več plačat, da prej pridejo? Zakaj butastim arheologom dajo mesece in mesece. 1 teden, pika.
Skratka: največjo krivdo itak nosi država, ker ne predpiše rokov, ki so v korist javnosti, ne pa tistim, ki morajo delati. In razne občine, ki dovoljujejo razkopavanja kar tako. Zakaj MOL ne sprejme predpisa, da se lahko ulica razkoplje max 1x na 5 let - pa naj se elektro, komunalci in ostali zmenijo med sabo. Seveda s kaznijo za izredna razkopavanja. In tako naprej ...

Ker se včasih arheološke raziskave ne da narediti tako hitro??? Praviloma se ne. In kulturna dediščina je izredno dragocena. Okej, ljudje brez kulture tega niso sposobni doumeti, kaj šele ceniti, to je res...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Točno tako. S to kulturno dediščino smo res obsedeni do amena. Itak je na vsakem kv metru kakšna kost, kos železa, čelade, grob, kovanec itd. A to pomeni, da je vsak takšen kv meter nenadkriljivo pomemben, bolj kot aktualen razvoj? Ni.

Naj se stroka kar lepo prilagodi, opravi svoje raziskave v razumnem roku recimo 15 dni, izjememo pa se lahko rok podaljša, če gre res za izjemno najdbo. O pomenu najdbe pa ne more presojati tisti, ki je nekaj odkril, njemu je namreč v interesu, da se vse izkoplje in pregleda.

Če najdemo še tisoči grob iz srednjega veka res ne vem, zakaj je treba tudi 1001 počasi, v miru pregledati in odkriti, da je enak prejšnjim tisočem. Pač se ga z bagrom preorje in čao...
 

suicidal

Pripravnik
22. jul 2007
600
1
16
Center
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Ker se včasih arheološke raziskave ne da narediti tako hitro??? Praviloma se ne. In kulturna dediščina je izredno dragocena. Okej, ljudje brez kulture tega niso sposobni doumeti, kaj šele ceniti, to je res...
na dva nad mano!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
In potem imamo v Lj še vedno sivnjarije, kot so Cukrarna, Kolizej, Tobačna ... Kot da komu kaj koristijo.
Da o že nekaj mesecih razkopavanj ščetkarjev (ampak striktno samo par urc na dan), namesto do bi že enkrat naredili garažno hišo sredi Lj, niti ne govorimo ...
Bebci.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
In zakaj imajo Ljubljančani tako odličen MOL? Volili so Jankoviæa. Uživajte v tej prefinjeni družbi.

Aja, drugje je pa mnogo bolje, kajne?
hysterical-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
A ni LJ nekaj posebnega, boljšega? Mogoče v tem, da ima sedaj populista, ki bo veliko govoril, obljubljal v stilu "lako čemo", hodil na vse možne prireditve pozdravljat ljudi (enkrat mu bom v glavo vrgel paradižnik ko bo svetil na odru), delil posle sorodnikom in prijateljem, zapufal proračun do amena in na koncu pričakoval še "Hvala!".

Briljantna izbira, ni kaj. Skratka, uživajte.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ne nakladaj. Župani so večinoma vsi populisti. Je pa ena razlika: če se lotijo narediti novo lokalno cesto v LJ, vsaj nekako zgleda, kje v vaških občinah so pa tak obup, da kar ne verjameš, da je ista država.

Ne mi reči, da v Mariboru ali pa Celju pa Kranju pa še kje ne razkopavajo cest enkrat eni, enkrat drugi. Pismo, take reči sem videl še v največjih slovenskih vukojebinah, a po tvoje je to samo v Ljubljani in to samo zaradi Jankoviæa. Daj spravi te antižabarske plašnice z glave.
smirk-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Kakšne antižabarske plašnice. Moji sodelavci in sodelavke so "žabarji". In raje ne povem, kaj si mislijo o neprecenljivem gospodiču. Počasi so celo začeli razumeti, kaj počne. Bluzi, obljublja, se gre monarha (ker sm jst tko rekel), pumpa kredite in razveseljuje nekatera zanimiva podjetja s posli, financiranimi iz proračuna. Car, skratka. Skoraj hujši kot Berlusconi.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ja, ampak, če ostanemo na temi, zakaj je vnovično razkopavanje istih cest samo zaradi Jankoviæa, drugje pa tega ni oz. če že, je taka božja volja?

Vsaj tako te je bilo zastopit.
tongue-1.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Očitno se res še nisem peljal do Splita po AC, mogoče sem se po železnici peljal, ker me ni metalo nič bolj kot na vsaki drugi AC pri nas, Italji, Avstriji, Mađarski...
rolleyes-1.gif

Sem se zdaj 2x peljal do Splita ponoči, pa tja sem malo pogrešal ker je blo dostikrat 100kmh omejitev, nazaj pa sem večinoma vozil 110-150kmh in nisem opazil da bi ble slabe ceste... kako bo čez nekaj let ne vem, trenutno mi ni blo nič posebnega, saj sem vozil obakrat ponoči in ni bilo veliko prometa.
Še najbolj opazno je bilo delo na cesti ko sem prišel v SLO - tam pri Trebnjem ko je radar in 60 kjer se je potem tisti Audi sesul predvčerajšnjim...
Nemški Autobahn mi je boljši samo zato ker lahko marsikje vozim 160 brez bojazni da bom plačal...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
PA še to zelo zbrano...
Pa vsi ki zagovarjate kako so nemški avtomobili bolje ohranjeni ker so voženi po autobanih... Kako pa pri tem trpijo sklopka in bremze, amortizerji, pa se ne vprašate (gas do podna, naslednji ternutek pa žlajf do podna, ker ti skoči ven en tovornjak; ja niso povsod tripasobvni autobani; in tako to do onemoglosti iz dneva v dan...)
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Zato da se bo lahko čez pol leta hvalil, da je obnovil pol LJ cest, vmes pa bodo še gradbeniki fino zaslužili.
Medtem pa čakajmo na prvo tekmo na novem štadionu, hu hu.
evil.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Modeli ki talibanite o ZJ

Odkar je ZJ na sceni, se vsaj nekaj dogaja v LJ. Tisti izven LJ, STFU
10.gif
 

Nightcrawler

Pripravnik
22. avg 2007
196
0
16
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
PA še to zelo zbrano...
Pa vsi ki zagovarjate kako so nemški avtomobili bolje ohranjeni ker so voženi po autobanih... Kako pa pri tem trpijo sklopka in bremze, amortizerji, pa se ne vprašate (gas do podna, naslednji ternutek pa žlajf do podna, ker ti skoči ven en tovornjak; ja niso povsod tripasobvni autobani; in tako to do onemoglosti iz dneva v dan...)

Še vedno bolš za avto, kot pa to, da se folk pri nas z dizlarico vozi na kofetek in v trgovino, pa službo ima tudi 10 kilometrov stran. Pa kaj, če poleg tega, da se stalno z mrzlim avtom okol voziš, delaš še samo kakih 20 kkm na leto in si v izgubi... važno, da si s trahtarjem moderen. Sej, mene bi tut rajcalo vso tisto ropotanje, smraja in pa tresljaji... nebesa za čutila..........
cool-1.gif