Avtoceste nemške vs slovenske

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, evo izziv za našo gradbeno operativo še en rekord iz avstrijske Koroške:
Med Celovcem in Beljakom obnavljajo cca 40 let staro avtocesto. Za ta namen so šli pri Veldnu rušiti 140 m dolg viadukt (je sicer precej nizek, a to ne šteje) ene polovice avtoceste in postavili nov hitrostni rekord:
Od rušenja (z miniranjem) ...
http://kaernten.orf.at/stories/345500/
mms://globalserver.speednet.at/vod/orfktn/brueckensprengung.wmv (video rušitve)

... do otvoritve popolnoma novega viadukta:
http://www.ktn.gv.at/27987_DE-ktn.gv.at.?newsid=12816&backtrack=27987

je minilo, pazi, ...

3 mesece in pol.

Mislite, da bomo vsaj kaj podobnega videli pri nam?
grims-1.gif


Drugo polovico mislijo narediti v dobrih 4 mesecih. Je pa res, da bo s tremi kilometri obnove avtoceste to koštalo kar 19 milijonov evrov, to pa je mnogo več kot pri nam.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Je pa res, da bo s tremi kilometri obnove avtoceste to koštalo kar 19 milijonov evrov, to pa je mnogo več kot pri nam.
A to pri nas misliš pred podpisanimi aneksi in podobno...
hysterical-1.gif
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
in ker je asfalt delal sct je bil po kakem času že odstranjen? In temu ti praviš politični cirkus? PA to je bilo smrtno nevarno
bonk.gif
v katerem predoru pa je SCT odstranjeval asfalt?
Dajte si glave pregledat. Edina predora z asfaltnim voziščem na AC v SLO sta Ljubno in Šentvid, počasi prihajata še Vodole in Leščevje. Vsepovsod drugje je beton. Komentirat slab asfalt, tam kjer ga sploh ni... Pa to je slabše kot v vsaki gostilni
bonk.gif

Kaj pa Močna in Cenkova? Tam je pa makadam?
bonk.gif
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
Citat:

Kaj pa Močna in Cenkova? Tam je pa makadam?
bonk.gif
Še malo močeje s temle
bonk.gif
po glavi mahni;
Močna ni predor ampak pokriti vkop, v Cenkovi pa je betonsko vozišče in ne asfalt.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Je pa res, da bo s tremi kilometri obnove avtoceste to koštalo kar 19 milijonov evrov, to pa je mnogo več kot pri nam.
A to pri nas misliš pred podpisanimi aneksi in podobno...
hysterical-1.gif
In po njih.
tongue-1.gif
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Citat:
Uporabnik keber pravi:
No, evo izziv za našo gradbeno operativo še en rekord iz avstrijske Koroške:
Med Celovcem in Beljakom obnavljajo cca 40 let staro avtocesto. Za ta namen so šli pri Veldnu rušiti 140 m dolg viadukt (je sicer precej nizek, a to ne šteje) ene polovice avtoceste in postavili nov hitrostni rekord:
Od rušenja (z miniranjem) ...
http://kaernten.orf.at/stories/345500/
<a href="mms://globalserver.speednet.at/vod/orfktn/brueckensprengung.wmv" target="_blank">mms://globalserver.speednet.at/vod/orfktn/brueckensprengung.wmv</a> (video rušitve)

... do otvoritve popolnoma novega viadukta:
http://www.ktn.gv.at/27987_DE-ktn.gv.at.?newsid=12816&backtrack=27987

je minilo, pazi, ...

3 mesece in pol.

Mislite, da bomo vsaj kaj podobnega videli pri nam?
grims-1.gif


Drugo polovico mislijo narediti v dobrih 4 mesecih. Je pa res, da bo s tremi kilometri obnove avtoceste to koštalo kar 19 milijonov evrov, to pa je mnogo več kot pri nam.

OMFG ?????????????????? GORENJSKA AC, PACAJO PAZITE 3 LETA!!!!!!!!!!!!!!!
uf-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
No, takle propust se zlahka sprojektira v enem mesecu. Grem pa stavit, da tukaj projektant ni kriv, da se že toliko časa ni nikamor premaknilo.
Sorry, ampak projektant, ki za kaj takega porabi kaj več kot par dni (recimo 1 teden), si ne zasluži le noge v rit, ampak tudi šus v glavo, ker gre za 1000% nesposobnost ali nategovanje.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ti že veš, ker gotovo te stvari poznaš do najmanjše podrobnosti.
priden.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Dovolj, da mi je to jasno. 90% dela je itak copy/paste pri takih stvareh. Ne rečem, ko gre za kaj veikega, ampak takihle mostičkov je na stotine, in podobni so si kot jajce jajcu ... Projekt pa vsakič vzame enako časa in stane enako ...
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Tukaj ni treba naročniku ali uporabniku poznati nobenih podrobnosti.
Stvar projektanta je, da rodi/stvori takle projekt v enem tednu. V nekaj letih se lahko naredi kompleten faks (če je človek kolikortoliko normalen) in med študijem mimogrede zriše kakšen takle mostiček.
Če pa nek profesionalec tole paca že dve leti pa to nekaj pove o njegovi strokovnosti...
priden.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Že samo za geodetski posnetek rabiš en teden (kar običajno dela zunanja firma, ki ima še kako drugo delo). Precej je copy-pastanja, je pa še vedno mnogo originalnega dela. Današnji mostički niso več podobni jajce-jajcu, čeprav to zgleda na prvi pogled. Treba še sprojektirat tistih nekaj 10 metrov ceste. Pa razni elaborati itn. Če bi projektirali kot pred 30 in več leti, je en teden res več kot dovolj. Ampak današnja birokraciji žal zahteva za takle mostiček precej hitro en tadebel fascikel.

In konec koncev, gradbeniki nismo dobrodelne organizacije, kot je splošno ljudsko (in novinarsko) mnenje.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Misliš?
smile-1.gif


Ker iz napisanega in prebranega sklepam drugače. Karkoli se dela pri nam v gradbeništvu, je po splošnem mnenju vedno predrago. Ljudje pač mislijo, da bi delavci na gradbišču morali delati zastonj (pa dejansko ni daleč od tega), inženirjem pa več kot 500 evrov ne bi smeli dati na mesec. Sploh državne projekte bi pa morali zastonj delati, baje smo najdražji na svetu "pa i šire".
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Že samo za geodetski posnetek rabiš en teden (kar običajno dela zunanja firma, ki ima še kako drugo delo). Precej je copy-pastanja, je pa še vedno mnogo originalnega dela. Današnji mostički niso več podobni jajce-jajcu, čeprav to zgleda na prvi pogled. Treba še sprojektirat tistih nekaj 10 metrov ceste. Pa razni elaborati itn. Če bi projektirali kot pred 30 in več leti, je en teden res več kot dovolj. Ampak današnja birokraciji žal zahteva za takle mostiček precej hitro en tadebel fascikel.

In konec koncev, gradbeniki nismo dobrodelne organizacije, kot je splošno ljudsko (in novinarsko) mnenje.
Prvo: nihče ne zahteva dobrodelnosti, če greš malo pogledat moja pisanja, boš opazil, da se ne pritožujem nad cenami, ampak nad učinkovitostjo. Geodet nima kaj en teden počet ... Ura, dve, pa je ... In sorry, kako projektno dokumentacijo sem že videl (tudi za ceste, pa tusi za kaj še bolj kompliciranega) ... In je jasno, da se da večino stvari lepo plonkat iz projekta v projekt mostička ...
Ne trdim, da je simpl, trdim pa, da se da ob primerni motivaciji delat mnofgo bolje.
Raje vidim, da so ceste 10 ali 20% dražje (od neke normalne cene), pa je potem stvar hitra in narejena kot je treba, zajebi pa močno kaznovani.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Misliš?
smile-1.gif


Ker iz napisanega in prebranega sklepam drugače. Karkoli se dela pri nam v gradbeništvu, je po splošnem mnenju vedno predrago. Ljudje pač mislijo, da bi delavci na gradbišču morali delati zastonj (pa dejansko ni daleč od tega), inženirjem pa več kot 500 evrov ne bi smeli dati na mesec. Sploh državne projekte bi pa morali zastonj delati, baje smo najdražji na svetu "pa i šire".

Sej v tem je problem, da pri nas se dosti lapa v 3 krasne.

S tujcem se dogovori, placa in je stvar narejena. Primer Hrvaske. Pa tudi Madzarska je dobesedno nasrala konkretno km autocest v zelo kratkem casu, samo pri nas iz vsakega kilometra delamo elaborate in studije. Pri nas, ki je relativno vse novo pa konstantno vozimo po enem pasu, pa zato se placujemo cestnino
bonk.gif


Se ze pripravljam na odgovor o kvaliteti, lahkotnosti terena, nerazvitost
evil.gif
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Keber nehaj že zagovarjati to sranje od slovenskih cest in mafijskega Zidarja & SCT.
 

airj

Pripravnik
29. sep 2008
450
0
16
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Eno vprašanje.

Komu oz. keri 'firmi' je AO dala graditi to traso železnice?

Dejansko so res "firme" gradile to progo, ni pa nikjer bilo enotno. Večinoma so bili avstrijske firme, nekaj tudi italjanskih .. dejstvo pa je da so fizički radniki bili večinoma slovenci. Za bohinjski tunel bi rekel da je bila gradnja zaupana italjanom (tehnologija?), saj so pri spomeniku umrlim v nesreči poleg slovenskih tudi italjanska imena in priimki.

Pa dovolj off ...
evil.gif

Namiguješ na to, da bi morali trenutno zaposlene fizične radnike (beri šiptarje, bosance itd...) poslat domov, pa bi slovenci namesto njih delali in bi bilo vse skupaj 10x hitrej in bolj kakovostno narejeno?
 

airj

Pripravnik
29. sep 2008
450
0
16
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Keber nehaj že zagovarjati to sranje od slovenskih cest in mafijskega Zidarja & SCT.

A si se ti kdaj peljal po avtocestah po Istri od Njihove Lepe??? Jst takega sranja še nism videl nikjer. Avtocesta luknjasta, aja ma kakšna avtocesta? En sam vozni pas :D In za to si še upajo pobirat cestnino.. Tista ena in edina avtocesta do Splita je pa tudi boga mati.. in jim daš za eno smer 30€.