Avto za v ovinke, visokorasle,diesel,4x4 do 4500e;

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Tale 80 km pomeni skupno točno 74 minut vožnje na dan v suhih razmerah. Zelo vesel bi bil če bom v snegu za vožnjo porabil samo 90 min.
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
panda he he ... pa šibedah vgradit pa se celo spravim noter....na glavo pa čelada ... no vsaj na pogled mi panda deluje bolj za manjše ljudi
cheer.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Citat:
Uporabnik stop pravi:
Tale 80 km pomeni skupno točno 74 minut vožnje na dan v suhih razmerah. Zelo vesel bi bil če bom v snegu za vožnjo porabil samo 90 min.
In? Nekateri se po suhem vozijo po 2 in več uri na dan.
Pa poleg tega ti 4x4 precej malo pomaga, če je še kaj prometa na tej cesti, ker boš vsakih par metrov naletel na počasneža s samo 2x2 pogonom.
grims-1.gif
.

Sicer je pa der_Alte dal zelo dober point. Edino morda tisti Legacy s plinom (če imaš plinsko črpalko kje ob poti) bi znal biti zanimiv.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Za staro verzijo ne vem, v tanovi si kamot lahko 190...očitno ni na trgu avta, ki bi povsem zadostil vsem tvojih zahtevam hkrati...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.975
6.866
113
pri taščici
samo en nasvet: če boš kupoval 4x4 "klasični" avto ti ne vem kaj ne bo pomagalo če boš imel 20+ cm na cesti, ker ti bo avto nasedel na snegu in takrat ti 4x4 ne pomaga niti na ravnem.

Če pričakuješ tudi nespluženo cesto zjutraj, potem definitvno na džipa. Ostalo te ne reši!

več pa ne bom pisal zaenkrat.

očitno imaš dobro plačano službo in se šefe ne more privoščit da bi kako uro zamudil?!
Vsaj pri meni ni bilo nobene panike če sem v snežnih razmerah zamudil ali celo manjkal. Sem pač dal dopust ali ure. Sem pa telefonsko javil težavo.

MIslim da je bilo enkrat celo tako da smo kar skupinsko "plavega" tolkli. (delo na terenu).

Kako je že s tem plinom (LPG CNG?). Katerga se dobi pri nas in katerega v italiji? Da ne boš kupil plinaša potem pa ugotovil da tvoj "plin" prodajajo samo v Italiji!
 
Nazadnje urejeno:

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja če ni ful moker sneg, greš komot tud po 20cm!

ja kriteriji so res malo neproporcionalni. pomoje sem paše edino octavia pa audi. treba je vzet v račun, da avto poganja še 2 kolesa zraven, in poraba se mora nekje poznat. + teža kardana, zad. diferencial, to vse nanese, in seveda se pozna tudi pri porabi.

Drugače bi ti pa priporočal foresterja. Poraba ob normalni vožnji ni katastrofalna 8-9l, odziven je tud, ima pa še reduktor, k pozimi pride tud prav! malo višji avto za po terenu. baje se odlično odnese. pač ni dizel, poraba je pa ista kot pri normalnemu avtu bencinarju. visokim pa tud ne dela problemov.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3165754&show=1

drugače pa glede tvojega strahu, da bi te prečno postavilo na cesti... to ni nič od avta odvisno. To je vse v šoferju. če je sneg, si seveda ne moreš privoščit vozit z isto brzino kot po suhi cesti... vglavnem tud po snegu je treba malo znat vozit. sploh če je že zvožen. Če je pa cel... uf, pol pa sam gas, pa gremo pošrek vsak ovinek - s pametjo seveda. pa seveda dobre gume, to je 2. najbolj pomembna stvar pri vozilu.

malo višji avto za po terenu. baje se odlično odnese. pač ni dizel, poraba je pa ista kot pri bencinarju. prav tako visokim ni neprijazen!

In kdor ti je rekel da so avti na zadnji pogon boljši za po snegu... ne vem no... mogoče, če imaš zadaj 4 žakle cementa.

Cresh; tist link k ga je en nalimal od malega terenca od daihatsuja... sploh ni tok slab, da ne boš mislu! je un baleno zihr bl nepraktičen!
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
renaultov 4x4 ni pol -kur.ca- vreden. preskoči to... in seveda ni ga čez mehanski 4x4. če ga elektronika vklaplja, je že qrc.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Pa zakaj si ne kupiš 2 avtomobilov? Enega kupiš za čez zimo, potem pa ga spomladi prodaš. Za tisti par tisoč kilometrov te boli patak, če je servisiran in podobno. Voziš dokler gre. Potem pa si spomladi kupiš nekaj bolj užitnega, onega pa prodaš ali podariš komu.

Če boš res po makadamu, nespluženi cesti itd, potem si lepo nabavi Lado Nivo. Se pa ob tem resno sprašujem, v kateri firmi delaš. A direktor pride v službo pozimi s helikopterjem? Ne vem no...

Jaz recimo imam tudi nekaj klancev, določeno nadmorsko višino in pozimi veliko snega. Pa za zdaj še kar normalno shajam z BMW na zadnji pogon. Le gume je treba imeti najboljše, poln rezervoar goriva, po možnosti še kaj robe v prtljažniku, da je zadaj težek...pa načeloma gre do prvega ovinka, kjer te lahko obrne naokoli.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
a ti bi se z lado nivo vozil 80km??? pa si nor. to žre 15+, gre največ 100, da ne govorim o gretju, rosenju, in ostalih tegob zime...

pa sej jest bi si tud želel imet zanesljiv avto za čez zimo, če bi živel v hribih. Sej me ne skrbi tok šef, sam komu se da zjutraj komplicirat z obtičanim avtom??? men se še vozit ne da, ne da bi mogu še ketne gor dajat, al pa avto iz kakšnega kupa ven skidat...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
renaultov 4x4 ni pol -kur.ca- vreden. preskoči to... in seveda ni ga čez mehanski 4x4. če ga elektronika vklaplja, je že qrc.

In tole iz ene druge teme o koleosu:

Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
koleos predvsem zarad tega odpade, ker nima dobrega 4x4.

VW je baje uredu 4x4, ampak tradicija nissana pr 4x4 je pa itak znana! Jest bi pr nissanu pogledal še x-traila (bolj robusten), al pa murano (šminka).

Očitno je, da samo misliš, da nekaj veš, pa v resnici ne veš. Smo te že takrat dobili na laži, pa še kar ne odnehaš.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja nekaj pa boš pač moral narediti ko bo ponoči nametalo 30 cm snega. Razen če si kupiš Hummerja ali pa že prej omenjeno Lado Nivo. Če ostanemo pri realnosti je verjetno še najboljši Subaru. Japonc, zanesljiv, 4WD je baje tudi soliden.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
foresterja ma sosed..prav da poraba nad 10..vedno.

mene tudi zanima 4x4 in dizel, pa mal dnarja.

k nam gor jaz z gajbo in novimi ug7 nisem prisel pri 5 cm snega. zdrs bi me skoraj stal par tisocakov..ideja o zacasnem prevoznem sredstvu je super..sploh ce bi se vozil sam do doline..tko dela sodelavec. pac ne reg avto..dolina bajta pa relacija
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
je.bi ga...pač je treba pot do službe prilagajati razmeram na cesti..in če bo treba se boš tudi 2 uri vozil...pod pogojem da bi rad imel službo.

Zdaj si en beli preveč glave, ker imaš previsoke zahteve, za premalo denarja...tako da...kupi nekaj kar bo čim ceneje za vzdrževat (torej majhna poraba, pa da lahko sam delaš servise)..ostalo pa upaj da nebo dosti snega...boš pač kdaj tudi zamudil..če je nuja, je nuja..vsak to razume.

Jaz bi na tvojem mestu zdaj raje kupil kako starosto od dizla (max.2 jurja), ravno toliko da je (malo denarja...pa magari če ga čez leto ali dve pelješ na smetišče..pa še škoda ga ni)..do takrat pa boš že toliko prihranil, da si boš lahko kaj konkretnejšega omislil.

Korak za korakom pa bo.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.597
4.530
113
50
Na sončni strani ALP
Žena ima klijota 1.5dCi in je bila doma na 650m ASL. To pomeni, da so pred dnevi že skoraj vohali sneg pri hiši. Nobenih problemov z avtom razen redni servisi, dobro se pelje tudi na relacijah, poraba nekaj čez 4 L/100km, ko pa pade sneg, pa ga zvozi tudi takrat, ko obtičijo vozniki z 4x4 wannabe avti. V resni krizi pa itaq pomagajo samo ketne tudi pri 4x4 vozilih. Sploh če se boš vozil po brezpotjih kjer plužijo na 1 proti približno...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
KSZ.

Se iz komentarjev sicer vidi, da ljudje nimajo pojma kaj je to sneg in kako zgleda vožnja po snegu nekje v rovtah. To da je clio boljši od kakšne limuzine ali pa 4x4!
hysterical-1.gif


Ajde, prvo naj dvigne roko tisti, ki se je že vozil z malim jajcem po zasneženi cesti z naklonom več kot 20 stopinj in ovinki 100 stopinj+?
zmaga.gif
Kot prvo, malo jajce ima kratko medosno, kar pomeni sicer da ovinek ni treba vzet kot tovornjak, ampak hkrati pomeni, da samo mali zdrs pomeni, da je rit avta hitro pred tabo iz ovinka. Z dolgo medosno se to sploh ne zgodi oz. prej zdrsnejo prva kolesa.

Drugo je vožnja v klanec, v teoriji kratka medosna pomeni da je "več" teže na prvih kolesih, torej da je v snegu več oprijema. V praksi pa spet pomeni, da zaradi "jajc" efekta cel avto zanaša levo-desno in ga moraš v klanec navzgor loviti!
rolleyes-1.gif
Z daljšim avtom gre avto bolj naravnost, kar je bolje.

Vsi ki predlagate kakšne mini japonce 4x4 (suzuki, daihatsu) je trebavedet da je tak avto uporaben samo pogojno. Zadnji pogon naredi avto nevozen, kratka medosna pa tudi ob 4x4 pomeni, da bo avto hitro v snegu potavilo počez. Skratka za laika, ki nima pojma kako se gre offroad brezveze!

Na avtorja teme ... idealnega avta ni, bi pa predlagal:
a. subaru (model in oblika po želji) - itak v igri samo bencinar, s 4x4 pomeni da poraba ni ravno nizka
b. VAG s quattrom (audi, vw -> a4, passat) - kakšen švohotnejši 1.9 TDI bi znal imeti zmerno porabo

Vzdrževanje obeh opcij je dražje kot vzdrževanje cliota, imaš pa za VAG polno fušarjev s poceni rezervnimi deli, japonci se pa baje "ne kvarijo" oz. naj se nebi!
grims-1.gif


.. SUVje pozabi če hočeš živeti poceni.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Jaz imam z octavio 1.9 TDI 90KM 4x4 same dobre izkušnje. Poraba se giblje od 4L na relacije, do 7L mestne vožnje, povprečje je bilo okoli 6L. 4x4 deluje pa tudi super in je ogromna razlika, če jo primerjaš s cliotom, ki ima pogon na prednja kolesa.
Bila je letnik 2001, imela je okoli 120.000km, nobenega izrednega servisa. Edino LMM so menjali 1x.