KSZ.
Se iz komentarjev sicer vidi, da ljudje nimajo pojma kaj je to sneg in kako zgleda vožnja po snegu nekje v rovtah. To da je clio boljši od kakšne limuzine ali pa 4x4!
Ajde, prvo naj dvigne roko tisti, ki se je že vozil z malim jajcem po zasneženi cesti z naklonom več kot 20 stopinj in ovinki 100 stopinj+?
Kot prvo, malo jajce ima kratko medosno, kar pomeni sicer da ovinek ni treba vzet kot tovornjak, ampak hkrati pomeni, da samo mali zdrs pomeni, da je rit avta hitro pred tabo iz ovinka. Z dolgo medosno se to sploh ne zgodi oz. prej zdrsnejo prva kolesa.
Drugo je vožnja v klanec, v teoriji kratka medosna pomeni da je "več" teže na prvih kolesih, torej da je v snegu več oprijema. V praksi pa spet pomeni, da zaradi "jajc" efekta cel avto zanaša levo-desno in ga moraš v klanec navzgor loviti!
Z daljšim avtom gre avto bolj naravnost, kar je bolje.
Vsi ki predlagate kakšne mini japonce 4x4 (suzuki, daihatsu) je trebavedet da je tak avto uporaben samo pogojno. Zadnji pogon naredi avto nevozen, kratka medosna pa tudi ob 4x4 pomeni, da bo avto hitro v snegu potavilo počez. Skratka za laika, ki nima pojma kako se gre offroad brezveze!
Na avtorja teme ... idealnega avta ni, bi pa predlagal:
a. subaru (model in oblika po želji) - itak v igri samo bencinar, s 4x4 pomeni da poraba ni ravno nizka
b. VAG s quattrom (audi, vw -> a4, passat) - kakšen švohotnejši 1.9 TDI bi znal imeti zmerno porabo
Vzdrževanje obeh opcij je dražje kot vzdrževanje cliota, imaš pa za VAG polno fušarjev s poceni rezervnimi deli, japonci se pa baje "ne kvarijo" oz. naj se nebi!
.. SUVje pozabi če hočeš živeti poceni.