Avto Jarc

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Jaz pa vsakemu trgovcu ponudim 15% keš na roko na vsak euro ekstra popusta. Pa če je to 500eur, pa dobi on 75eur. In tak sem pred leti kupil Toyoto Avensis, zraven pa za ženo dobil še gratis Aygo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Kot starega je verjetno mislil prvo generacijo. Zaj je že tretja generacija.
Drugače pa že dolgo ni vw servis. Odkar je vnuk prevzel se dela na vsem. Je pa res da je vag grupa najbližje srcu
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver in B81

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63
Do sedaj sem svoj avto vozil na servis k Jarcu. Pri njih niso nikoli komplicirali, če sem prinesel svoje olje (seveda takšno kot je napisano v specifikacijah). Kako pa je s tem na Porscheju v MB? Lahko prineseš svoje olje?

Hvala
Recimo Posedi v MS več ne jemlje tvojega olja, Porsche MB na Šentiljski pa jemlje. In ker sem olje imel že kupljeno, sem pač šel na Porsche Šentiljska, ampak... ker sem imel svoje olje, mi niso dali dodatnega popusta na ostali potrošni material in delo, kar z njihovim oljem bi. Zato sem bil cenovno na istem. Zraven tega, pa je bil servisni svetovalec zelo aroganten. Plus tega mi je hotel za naslednje leto "uturiti" veliki servis z menjavo zobatega jermena in vsega ostalega kar pripada zraven, kar pa smo tukaj na forumu ugotovili, da to ni potrebno, saj se na 1.4 TSI jermen le preveri in to šele pri 240k.

Da ne omenjam, da sem pri telefonskem naročanju na servis, prosil tudi za testno vožnjo z Karoq-om 1.5 TSI dsg, v času servisiranja mojega vozila, na kar me odslovi z: "mi vam pa ne bomo dajali vozila za nadomestno, da bi se vozili po MB" WTF??? :bonk:.

Ni pa bil problem za testno vožnjo recimo Toyote v MS in MB, ne Mazde, ne Opla... Tako, da so pri meni na Porsche Šentiljska pogrnili na celi črti in me več tam ne vidijo.
 
Nazadnje urejeno:

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Greš v Avstrijo, tam ti brezplačno dajo drugi avto za čas ko servisirajo tvojega. V ceni ni neke veke razlike cca 5% več.
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
907
153
43
Meni na Porsche MB zaenkrat OK.

Olje vzamem tam, saj če prineseš svoje, ti zaračunajo tisto taxo za eko odstranjevanje olja. Pri naročanju na servis sem vzel tudi nadomestni avto, na kar me je gospa opozorila, da je to dodatno plačilo. Ker sem pač rabil avto, nisem kompliciral.
Ko sem pa plačal servis, pa plačila za nadomestno avto ni bilo, tako da sem imel gratis, pa vse možne popuste in če potegnem pod črto, me je servis prišel enako kot pri popoldancu s tem da tam ne bi imel nadomestnega avta.

Servisni svetovalec pa je bil zelo korekten, ...

Bomo videli kaj bo čez eno leto.

Lp,
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.807
388
83
Vipavska dolina
ksz

Sem izšolan prodajalec (res pa ne opravljem več tega poklica), nas so učili da vedno pristopiš k stranki in jo povprašaš ali jih lahko pomagaš, svetuješ...
V primeru odgovora samo gledam pač odvrneš izvolite, če me potrebujete sem pa tam pa tam.
Osebno vedno ko kaj kupujem pričakujem tak odnos, v kolikor zgolj gledam ali zabijam čas ali karkoli, če me kateri prodajalec vpraša mu vljudno odgovorim, če postopaš pri nekem izdelku več časa oni pa te ne "šmirglajo 5%", ne vem sam pri takih izgubim voljo po nakupu.

Lani sem kupoval zadevo 50k€, predlani jeseni sem "mučil" gospoda na sejmu verjetno več kot uro s takimi in drugačnimi vprašanji, pač človek želi izvedet čim več, zato so oni tam. Na koncu sem se mu lepo zahvalil in pojasnil da jih kontaktiram čez par mesecev ko bo čas za nakup. Niti nisem "izgubljal časa" da bi povprašal še pri katerem drugem ponudniku. Pač odločil sem se za tisto znamko in preko zime sem samo še po netu dodatno izbiral malenkosti in nianse da bi bil vsaj malce pripravljen ko pride čas za nakup.
Kontaktiral sem jih preko el. pošte, napisal vsaj okvirno kaj bi rad in zaprosil za predračun. Poslali so mi cenik da si lahko sam nekako sestavim celoto, na dodatna vprašanja so mi ažurno odgovarjali, nekako smo preko el. pošte zadevo dogovorili. Obenem sem vprašal kako je z gotovinskim plačilom, avansi, are in take zadeve pa so mi pojasnili da pač ni mogoče priti v salon s kovčkom denarja ker pač poslujejo s plačili preko računa in je popust enak ne glede kakšen način plačila izberem. Normalno sem šel v njihov salon da dokončno sestavimo ponudbo in tudi tam sem bil deležen pozornosti, čeprav ne izgledam kot človek ki lahko odkarta 50 jurjev. Ker je gospod ki je zadolžen za prodajo imel stranke se je navkljub mojem odgovoru da lahko počakam prijazno ponudil njegov sodelavec in mi medtem rade volje razlagal ter odgovarjal na moja vprašanja.

Pri takem odnosu mene ne zanima če je stvar malce dražja kot nekje kjer ti dajo malce več popusta pa se zate zanimajo zgolj ker morajo biti tam.
 
  • Ljubezen
Reactions: McGiver

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
to je nek normaln odnos, kontra tega maš pa pol alterjevce, cenkajo za evriče sem pa tja, pol ko kaj neznajo pa težit v prvi salon ki je najbljiže, v katerem seveda niso kupli zarad 30 € razlike :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81, AvtoFun in sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
ksz

Sem izšolan prodajalec (res pa ne opravljem več tega poklica), nas so učili da vedno pristopiš k stranki in jo povprašaš ali jih lahko pomagaš, svetuješ...
V primeru odgovora samo gledam pač odvrneš izvolite, če me potrebujete sem pa tam pa tam.
Osebno vedno ko kaj kupujem pričakujem tak odnos, v kolikor zgolj gledam ali zabijam čas ali karkoli, če me kateri prodajalec vpraša mu vljudno odgovorim, če postopaš pri nekem izdelku več časa oni pa te ne "šmirglajo 5%", ne vem sam pri takih izgubim voljo po nakupu.

Lani sem kupoval zadevo 50k€, predlani jeseni sem "mučil" gospoda na sejmu verjetno več kot uro s takimi in drugačnimi vprašanji, pač človek želi izvedet čim več, zato so oni tam. Na koncu sem se mu lepo zahvalil in pojasnil da jih kontaktiram čez par mesecev ko bo čas za nakup. Niti nisem "izgubljal časa" da bi povprašal še pri katerem drugem ponudniku. Pač odločil sem se za tisto znamko in preko zime sem samo še po netu dodatno izbiral malenkosti in nianse da bi bil vsaj malce pripravljen ko pride čas za nakup.
Kontaktiral sem jih preko el. pošte, napisal vsaj okvirno kaj bi rad in zaprosil za predračun. Poslali so mi cenik da si lahko sam nekako sestavim celoto, na dodatna vprašanja so mi ažurno odgovarjali, nekako smo preko el. pošte zadevo dogovorili. Obenem sem vprašal kako je z gotovinskim plačilom, avansi, are in take zadeve pa so mi pojasnili da pač ni mogoče priti v salon s kovčkom denarja ker pač poslujejo s plačili preko računa in je popust enak ne glede kakšen način plačila izberem. Normalno sem šel v njihov salon da dokončno sestavimo ponudbo in tudi tam sem bil deležen pozornosti, čeprav ne izgledam kot človek ki lahko odkarta 50 jurjev. Ker je gospod ki je zadolžen za prodajo imel stranke se je navkljub mojem odgovoru da lahko počakam prijazno ponudil njegov sodelavec in mi medtem rade volje razlagal ter odgovarjal na moja vprašanja.

Pri takem odnosu mene ne zanima če je stvar malce dražja kot nekje kjer ti dajo malce več popusta pa se zate zanimajo zgolj ker morajo biti tam.
To je to, odlično napisano. Ne pa knowledge suckerji, ki težijo okoli x podjetij in hočejo vse izvedet, potem pa to ni več nič vredno in gredo za 1 eur razlike k nekomu, ki nima podpore in nič od nič.

Imam velikokrat opravka s takimi, ko jih konkurenca nasadi, potem pa pridejo k meni. Z veseljem uredim zadevo za bistveno večjo ceno, kot bi jo v originalu plačali. Vsakemu svoje.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Z veseljem uredim zadevo za bistveno večjo ceno, kot bi jo v originalu plačali. Vsakemu svoje.

Dobrega trgovca se ne da sprovocirati. In tole ti ne sme biti najmanj v ponos.

Ko k meni pride redna stranka konkurence, mu dam tak rabat, da se vsi iz branze cel teden samo o tem menjo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Dobrega trgovca se ne da sprovocirati. In tole ti ne sme biti najmanj v ponos.

Ko k meni pride redna stranka konkurence, mu dam tak rabat, da se vsi iz branze cel teden samo o tem menjo.
Midva nisva v isti situaciji. Mene nič ne sprovocira, ker jaz ne zaračunam 3 krat X, temveč odprava napake na X ;), za kar je pa treba imeti nekaj v glavi in predvsem izkušnje ;).

Aja, pa še nekaj. Mislim, da sem ravno tukaj bral o tipu, ki je “za pijačo” instaliral programsko opremo na računalnike (OS, itd.): stalno je imel gužvo, zaslužil pa x. Ko je dal cene na normalno raven je izgubil večino strank, še vedno pa zaslužil x, ker so k njemu prihajale stranke, ki so cenile kvaliteto njegove storitve in ne nikakvo ceno. Prostega časa je imel pa na pretek. Tako da se mora vsak zase odločit na katerem delu trga bo nastopal.

Jaz sem bil na začetku podoben, potem pa ugotoviš, da te nekateri orenk izkoriščajo. Še vedno pa korektnim strankam ponudim kakšen cukerček brezplačno. Pač odnos je obojestranski.
 
Nazadnje urejeno:

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Zakaj pa noben noče računat fer cene vsem? Zakaj do fer cene prideš samo z nekimi vezami in pa prodajno/nakupnimi taktikami? Zdi se mi da vse kar je okoli avtov in avtomobilizma smrdi po nategih.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.526
113
jaz pa za enako ceno, kot bi mu v prvo ali kot bi komu drugemu. Mislim, da mu je že dovolj jasno, da se je zajebal in plačuje dvojno in dražje. To boli še bolj, kadar se je prvikrat odločil zato, ker dejansko nima denarja, pa čeprav bi raje pri meni uredil. A zdaj naj ga pa še jaz pohodim. To so lahko stiske hude, dragi moji, ne samo cenkanje in škrtarjenje. Včasih seveda tudi to, ampak jaz ne psihoanaliziram zakaj se je nekdo odločil kot se je
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
jaz pa za enako ceno, kot bi mu v prvo ali kot bi komu drugemu. Mislim, da mu je že dovolj jasno, da se je zajebal in plačuje dvojno in dražje. To boli še bolj, kadar se je prvikrat odločil zato, ker dejansko nima denarja, pa čeprav bi raje pri meni uredil. A zdaj naj ga pa še jaz pohodim. To so lahko stiske hude, dragi moji, ne samo cenkanje in škrtarjenje. Včasih seveda tudi to, ampak jaz ne psihoanaliziram zakaj se je nekdo odločil kot se je
Pri meni mu ne bi v prvo tega nikakor mogel računat, ker do sranja sploh ne bi prišlo ;). Če pa že bi, bi ga odpravil v celoti na svoje stroške in še za X ne bi nič računal.

Sem ravno zadnjič z vodovodarjem govoril, ki je imel “pametno” stranko, ki je vse sama vedela, ni hotela nasvetov in ga je najela le za en del napeljave. No, ko so temperature padle je vse odpovedalo, ker je pametnjakovič narobe “načrtoval”. Sedaj bo ta porabil konkretno več časa, da bo uredil zadevo (in seveda zaračunal to), hkrati bodo pa razbivali novo hišo. Top.