Audi A6 - 2020 naprej

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
A ni potem fer, da se da tudi high end Audije k lezejo v 100 + segment. Krneki tole.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Za debato. Tri leta stara premija je včasih več nudila v primerjavi z današnjimi cenami, ko si šele dobro startal z dodatno opremo pri 70k.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Saj ne pravim da to ni dober nakup. Ampak ko se pogovarjamo o kasku, pa je fer da vemo o čem debatiramo, ker folk nima ravno obcutka koliko kaj stane
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Ma to je tako. Včasih res dobiš dober deal, ker imaš lahko dobrega zastopnika, imaš komplete s solidnim popusti, ali pa enostavno slabo zavarovan avto. V osnovi pa 70k 5let nazaj je bilo več avta, kar je tedaj nudil tehnološki napredek, če primerjamo danes
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.244
2.379
113
Vprašanje je kaj določa premijo. Pred leti je bilo to, da si dobil noter usnje, pa možnost navigacije, ksenonke, po možnosti adaptivne, itd.. zdaj pa zadnje 3 ali 4 leta je ful boom lane assist v napredni in malo manj napredni obliki, matrični žarometi... Osvetljevanje znakov je počel že moj bmw l2013. Laserski žarometi se že sliši bolj napredno. Lane assist, opozarjanje pasivno aktivno na nalet oz ovire sem kar izklopil, brezvezna zadeva. Ampak to pa najdeš tudi v polotu in aurisu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Saj ne pravim da to ni dober nakup. Ampak ko se pogovarjamo o kasku, pa je fer da vemo o čem debatiramo, ker folk nima ravno obcutka koliko kaj stane

Če govoriš dotično o mojem avtomobilu gre trenutno za skoraj že 7 let star avtomobil in takrat je bilo 69k kar nekaj denarja za nov avto, danes ni to nič. Vem da tega s tvojim odvetnikom ne razumeta :) Sicer pa si v temi o LED kitih pokazal kam seže tvoj premijski domet, točno do Kitajske :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Matricni žarometi so res velik preskok pred navadnim ledom, ki ima obicajno samo asistenco za vklop in izklop dolgih. Matricni pa ob določenih pogojih gorijo vedno z dolgim snopom in ugasajo posamezne segmente, ki jih zazna senzorika. Za moje pojme velik korak naprej za voznko v temi, neglede a je to avtocesta ali regionalnka. Pri mojem mi se posebej osvetli znake, tako ob cesti kot tiste, ki so na nadvozi oz v zraku. V povezavi z navigacijo pa ze ve kje so zavoji in tako ze obraca in podaljšuje snop.

Digitalni so pa se ene pol koraka naprej od klasičnih matricnih. Tam ti pa na cesto rise sredino voznega pasu, opozarja na pesce, ovire na cesti, dela na cesti. Vse to ti narise na vozišču s posebnimi znaki. Meni zelo uporabno, ko ti narise puščico smer zavoja itd. Inženirji so pri lučeh za moje pojme naredili res ogromen preskok.
Ve se, da je matrični žaromet dober, enako laser od bmw. ko pa žaromet crkne in je treba plačat 4000 - 8000 za novega, se pa začne pesmica, ko luč doseže 30% cene uvožene premije.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Vprašanje je kaj določa premijo. Pred leti je bilo to, da si dobil noter usnje, pa možnost navigacije, ksenonke, po možnosti adaptivne, itd.. zdaj pa zadnje 3 ali 4 leta je ful boom lane assist v napredni in malo manj napredni obliki, matrični žarometi... Osvetljevanje znakov je počel že moj bmw l2013. Laserski žarometi se že sliši bolj napredno. Lane assist, opozarjanje pasivno aktivno na nalet oz ovire sem kar izklopil, brezvezna zadeva. Ampak to pa najdeš tudi v polotu in aurisu.

Ja? Kako je to počel? Osvetlitev....
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Ve se, da je matrični žaromet dober, enako laser od bmw. ko pa žaromet crkne in je treba plačat 4000 - 8000 za novega, se pa začne pesmica, ko luč doseže 30% cene uvožene premije.
Jbg. Na srečo imam vozilo, ki je v garanciji. Potem pa dalje po novega, če mi bo naklonjeno kot je bilo do zdaj.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Vprašanje je kaj določa premijo. Pred leti je bilo to, da si dobil noter usnje, pa možnost navigacije, ksenonke, po možnosti adaptivne, itd.. zdaj pa zadnje 3 ali 4 leta je ful boom lane assist v napredni in malo manj napredni obliki, matrični žarometi... Osvetljevanje znakov je počel že moj bmw l2013. Laserski žarometi se že sliši bolj napredno. Lane assist, opozarjanje pasivno aktivno na nalet oz ovire sem kar izklopil, brezvezna zadeva. Ampak to pa najdeš tudi v polotu in aurisu.

Beseda premija je po mojem mnenju relativen povej. Zagotovo premijo določa znamka. Torej BMW, Audi, Mercedes, Volvo, Ferrari... so premije, prav tako verjetno premijo določa tudi cena vozila, zagotovo pa premija ne more biti Peugeot z usnjem, lane assistom in.. vsem kar si naštel. Torej premija je tudi BMW 3 seveda znotraj svojega segmenta. Tako bi jaz rekel...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ve se, da je matrični žaromet dober, enako laser od bmw. ko pa žaromet crkne in je treba plačat 4000 - 8000 za novega, se pa začne pesmica, ko luč doseže 30% cene uvožene premije.

Lahko ti povej iz prakse in prve roke da LED žaromet ne crkne kar tako, pravzaprav zelo redko. Crkne pa vse kar je gor vijačeno (elektronike). Tisto pa se da preživeti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in zino

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Beseda premija je po mojem mnenju relativen povej. Zagotovo premijo določa znamka. Torej BMW, Audi, Mercedes, Volvo, Ferrari... so premije, prav tako verjetno premijo določa tudi cena vozila, zagotovo pa premija ne more biti Peugeot z usnjem, lane assistom in.. vsem kar si naštel. Torej premija je tudi BMW 3 seveda znotraj svojega segmenta. Tako bi jaz rekel...
Mnjah, A klasa je premija tako kot je pes zajec. Noter so še Hyundai boljši kot tisto sranje.
Po drugi strani ima recimo Mazda res hudo kvaliteto notranjosti, pa se je žal ne uvršča med premije. Recimo pred 3ko se tudi A3 lahko samo skrije.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja saj, nič ne rečem, govorim kako jaz razumem klasifikacijo v "osnovi". Logično pa da so odstopanja. Skratka ne vem kdo je sploh to besedo "premija" ven potegnil.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
te premije pri znamkah se nekako začnejo z modeli, recimo bmw se začne pri seriji 5, audi pri 6, mercedes pri e.
vsekakor ne moreš bmw serije 1, audija a2 in mercedesa A štet med kao premijske avte.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Brez zamere… jaz sem hotel kupit A6 avant, ker mi je to najlepsi karavan. Dokler se nisem vzedel vanj. Plastika, digitalna armatura pri avtu za 100k je ista kot v Passatu (pa verjetno tudi v Polotu), knofi za stekla isti, kot sem jih imel v Audi 100 (plastika, ki leti rata limasta in se lusci)…

Tako, da bi se dalo govoriti, kaj je premija.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
A misliš zadnjo generacijo? Če ja, potem drži, kvaliteta izdelave, sami materiali, je kar padlo vse. Če ni skrivnost, kaj si na koncu kupil?