Aretiran kapitan ladje

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Imajo pa zdaj fajn palubo za kopanje:
1856618-2013-09-1709_46_52-.jpg
 

Priponke

  • 1856618-2013-09-1709_46_52-.jpg
    1856618-2013-09-1709_46_52-.jpg
    35,1 KB · Ogledi: 133

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Otočani morajo dobr služit na vseh teh ljudeh:
1856623-2013-09-1709_48_10-.jpg
 

Priponke

  • 1856623-2013-09-1709_48_10-.jpg
    1856623-2013-09-1709_48_10-.jpg
    25,9 KB · Ogledi: 127

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik skala pravi:
nebi bilo cenejše, če bi na licu mesta na polnovico razrezali - tam kar jo gleda nad vodo, bi potem bila lažja nebi bilo treba nič švasat pa vode pumpat... ne vem no. samo tale operacija je pregrešno draga. da se to nebi dalo ceneje narediti...
Operacijo plača firma, od katere ladja je.
Si bodo tako že zapomnili, da ne bi spet kakih bedakov imeli za kapitane.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Operacijo plačajo zavarovalnice - vse skupaj bo stalo prek milijarde evrov.

Pomoje se bo tole nesrečo poizkušalo čim bolj prevaliti na Schettina (seveda je kriv), izpustilo pa se bo sistemske napake, npr. da so tovrstne plovbe ob obali izvajali že v preteklosti (najbrž z blagoslovom šefov), da je nedopustno to, da precejšen delež posadke ni govoril ne angleško ne italijansko (poceni delovna sila iz Azije) itd.

To je približno enako, kot se danes 'svetuje' pilotom, naj s seboj jemljejo čim manj goriva, naj le poizkusijo pristati v nevarnih razmerah, ko pa gre kaj narobe, naj_ebe le en.

http://www.thedailybeast.com/n...hip-safety.html
 
Nazadnje urejeno:

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Zdaj morajo naprej trup zavarit in sčrpat vodo, da bo sploh plovna, potem pa v razrez.
Računajo, da jo bodo odvlekli spomladi.

Kolikor vem, bodo še na drugo stran "našvasal" te plehnate škatle, iz katerih bodo potem izčrpali vodo. Plovnost teh škatel naj bi dvignila tudi ladjo. Vir.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Operacijo plačajo zavarovalnice - vse skupaj bo stalo prek milijarde evrov.

Pomoje se bo tole nesrečo poizkušalo čim bolj prevaliti na Schettina (seveda je kriv), izpustilo pa se bo sistemske napake, npr. da so tovrstne plovbe ob obali izvajali že v preteklosti (najbrž z blagoslovom šefov), da je nedopustno to, da precejšen delež posadke ni govoril ne angleško ne italijansko (poceni delovna sila iz Azije) itd.

To je približno enako, kot se danes 'svetuje' pilotom, naj s seboj jemljejo čim manj goriva, naj le poizkusijo pristati v nevarnih razmerah, ko pa gre kaj narobe, naj_ebe le en.

http://www.thedailybeast.com/n...hip-safety.html
posadka je bila mešana zato da so se lahko gosti pogovarjali v domačem jeziku...
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Problem pa je nastal, ko je na ladji prišlo do panike in so potniki iskali informacije pri posadki - bral sem neko poročilo (če ga najdem, ga prilimam) kjer je pisalo, da je nekaj članov posadke na mostu komaj znalo italijansko, povelja po nesreči pa so prihajala samo v italijanščini ... Meni se dozdeva, da so tale križarjenja ena velika šalabajzerija, kjer se poizkuša čimveč ljudi stlačiti na ladjo, pri čim nižjih stroških.

Na tem linku imaš malo razloženo, kako šalabajzersko delujejo ta podjetja:

http://www.thedailybeast.com/n...hip-safety.html
 
Nazadnje urejeno:

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.813
555
113
42
povsod malo
Glavni pogovorni jezik naj bi bil angleščina naj bi bil. V praksi so pa vodilni govorili v italjanščini.
Pa nesreča se je zgodila zaradi pozdrava kapitanu, ki živi na tem otoku in je šel v pokoj.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
987
113
Evo

In un temeljni nosilec al kakorkoli se mu reče, ki je pod ladjo, zgleda majhen, sam je fakin ogromen, če ga pogledaš zraven bagerčka od softija in potem se folk sprašuje, zakaj so rabili 1,5 leta za jo dvignt
shocked-1.gif