Ali se dizel splača?

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ma to z vecjo nabavno ceno dizla je larifari.Tudi ko se prodaja dizel ima ne samo precej vecjo prodajno ceno ampak par let starega bencinca je ze prava umetnost prodati.Poglejte malo cene, posebej malo vecjih bencinarjev kake imajo, dobesedno smesne.
Dizel ima v povprecju pri enakem mocnem motorju se vedno 30% manjso porabo.Meni 6-ica porabi 7l dizla pri precej hitri voznji, ce bi bil bencinec dvomim da pridem pod 10l.

Maš izračune in študijo, sm napisal kje.
Bom prej verjel takim študijam, kot kar se enim dozdeva..
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kaj se komu dozdeva?

Pravim samo da se dandanes bencinca hudo tezko znebis, vcasih enim tudi ni jasno zakaj ima recimo Golf 2D tako ceno kot jo ima.Vse cene narekuje povprasevanje na trziscu.Malo primerjaj avte z bencinskimi motorji proti dizlom glede cene.

Glede porabe pa se mi ne da z nikomur kregat ker imam pri bajti 2 bencinca in enega dizla in da P 206 z 1.1 motorjem pije toliko kot 1.9 TDI
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Itak da bo dizel rabljen dražji, če je pa nov po 2-3.000 eur več..

Vsi gledate samo in izključno porabo. Kaj pa "uporabnost" motorja (razpon moči, glasnost itd), zmogljivosti ob istih konjih??



Pa glede porabe: večina z dizli dela relacije, večina bencinarjev dela krajše vožnje oz trajbanje po mestu. Če posplošimo zadevo.. Ima smisel primerjat poraba pri čistu drugem režimu vožnje???



Vsakemu svoje, se strinjam, vendar izgovori da se dizl splača ne palijo več. So bencinarji z lahkoto enakovredni..
 
Nazadnje urejeno:

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.075
136
63
okolica mesta
Vsak ima pač svoje mnenje, osebno se men dizel lepše pelje. Je pa res da je bencinar boljši za tišat, pa da ma turbino
grin1.gif
, sam pol smo spet pri T.

lp
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Lepš pelje?? turbo luknja, vrtenje do 4000rpm?? Ves navor skor na enkrat.. Zanimivo..
En T bencinar ima te zadeve mal bolj poštimane in deluje precej bolj umirjeno, ne tolk nervozno, da ne omenjam tišine motorja..

Pustimo NA bencinarje..
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
confused-1.gif
o cem ti to o zmogljivostih motorja pri istih konjih???Bencinar proti dizelu z istimi konji zgleda smesen.
Seveda je tema pri avtih za vsakodnevno uporabo in ne vem zakaj bi bilo treba avte tisat v neke obrate, ce bi pa ti spet dirkal pa si malo zgresil temo.
Pa tudi na dirkah je AUDI z dizelskim R8 peljal scat konkurenco
grims-1.gif
 

Sipi

Pripravnik
14. avg 2007
290
0
16
43
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Lepš pelje?? turbo luknja, vrtenje do 4000rpm?? Ves navor skor na enkrat.. Zanimivo..
En T bencinar ima te zadeve mal bolj poštimane in deluje precej bolj umirjeno, ne tolk nervozno, da ne omenjam tišine motorja..

Pustimo NA bencinarje..

O kakšni turbo luknji vi to?Jaz ne čutim nobene turbo luknje
confused-1.gif
.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.764
166
63
Živjo!



Moja avto je 1,8L, 120KM, 1360kg. pri vključevanju na avtocesto me peljejo "scat" vsi TDI in podobni od 90KM dalje s težami od 1300kg dalje.

Dejstvo je, da ima turbo dizel večino uporabljanega delovnega območja >90% razpoložljive moči, bencinar pa le >30%. Večinom uporabljano delovno območje je za oba približno enako -> 2000-4000 vrtljajev.

Dejstvo je, da je turbo dizel prijetnejši za vsakodnevno vožnjo.



Bencinarja vozim, ker sem kupil rabljenega, loto pa igram samo, ko je dobitek prek 0,5MIO EUR.



lp
 
Nazadnje urejeno:

Vocko

Pripravnik
20. avg 2007
60
0
6
Novo mesto
Moja lista:

1. Turbo bencinar (novejši) - Navor pri nizkih obratih, kot pri dizlu, gre pa kot strela. Tišji, žre malo, precej cenejši v štartu.
2. Turbo dizel - Super za normalno vožnjo zaradi navora, samo je pa glasen, pa trese pa smrdi
smile-1.gif

3. Navaden bencinar - ni navora, treba ga je gnat v obrate, da kam gre, nima pa slabosti dizlov
4. SDI in podobna sranja, ki si ne zaslužijo naziva avto

BTW, imam dizla
wink-1.gif
 

xmovc

Pripravnik
2. okt 2007
110
0
16
Olimpijsko mesto
Citat:
Uporabnik b_t pravi:
Lastniki "traktorjev" imamo to smolo, da diesel ne spada med izdelke, na katerih se računa inflacija... pa čeprav jo realno povzroča.

Plin bo zakon !!!!

Plin bo qurac, obeta se nova podražitev plina, uporabnih pump v celi Sloveniji je komaj za prste na eni roki, nove obljubljajo že kakšni 2 leti, cena predelave v Sloveniji pa tudi ni zanemarljiva.

Suma sumarum se še za največji prihranek izkaže, če voziš bencinca s "penzionistično" nogo.

Je pa plin zakon južno in zahodno od Slovenije.

p.s. vozim avto predelan na plin
 

stilo

Fizikalc
19. jul 2007
599
133
43
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Živjo!

Moja avto je 1,8L, 120KM, 1360kg. pri vključevanju na avtocesto me peljejo "scat" vsi TDI in podobni od 90KM dalje s težami od 1300kg dalje.
Dejstvo je, da ima turbo dizel večino uporabljanega delovnega območja >90% razpoložljive moči, bencinar pa le >30%. Večinom uporabljano delovno območje je za oba približno enako -> 2000-4000 vrtljajev.
Dejstvo je, da je turbo dizel prijetnejši za vsakodnevno vožnjo.

Bencinarja vozim, ker sem kupil rabljenega, loto pa igram samo, ko je dobitek prek 0,5MIO EUR.

lp

Itak da te vsak lulat pelje, če češ iz bencinarja kaj ven spravit se bo moral pa mal več kot do 4000 obrnt
smirk-1.gif

Za noramlno vožnjo se pa strinjam med 2000 in 4000 je dovolj.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.503
1.220
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Pa tudi na dirkah je AUDI z dizelskim R8 peljal scat konkurenco
grims-1.gif

ne govori neumnosti.... bodi raje tiho no če se ne spoznaš na zadeve
crazy1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:

confused-1.gif
o cem ti to o zmogljivostih motorja pri istih konjih???Bencinar proti dizelu z istimi konji zgleda smesen.

Seveda je tema pri avtih za vsakodnevno uporabo in ne vem zakaj bi bilo treba avte tisat v neke obrate, ce bi pa ti spet dirkal pa si malo zgresil temo.

Pa tudi na dirkah je AUDI z dizelskim R8 peljal scat konkurenco
grims-1.gif




Pa poznaš lemans pravil??



Kdo zgleda smešn??

Evo dejmo pisat dejstva:

Bravo 1.4T jet 8,9 do sto

Bravo dizel 1.9 150ps 9,5 do sto



A4: 8,3 vs 9,1 (bencinar vs dizl oba 170ps)



Njalažje sam porabo gledat, itak da manj kur če nikamor ne gre. In kokr sm že napisal, dejmo porabo gledat pr istem režimu vožnje. Recimo A4: 8,1 vs 6,5
smirk-1.gif
res prišparaš. Stroški višjega vzdrevanja pokrijejo razliko..
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Zakaj je že servis pri dizlu dražji, jest tega nekak nism opazil.

lp

PA dejmo čists tehnično pogledat, na dolgi rok sigurno.. Tolk več navora tudi vpliva na pogonski del
smirk-1.gif
ležaje manšete, menjalnik itd..
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Sem včeraj vozil Octavio 1.8 TSi pa res ne vem kaj bi še rabil, je bilo brž 180 na AC... samo poraba je bila 10-11l....

Drugače pa presenečen, v škodi sem se prvič dobro počutil
zmaga.gif
 

Vocko

Pripravnik
20. avg 2007
60
0
6
Novo mesto
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
confused-1.gif
o cem ti to o zmogljivostih motorja pri istih konjih???Bencinar proti dizelu z istimi konji zgleda smesen.
Seveda je tema pri avtih za vsakodnevno uporabo in ne vem zakaj bi bilo treba avte tisat v neke obrate, ce bi pa ti spet dirkal pa si malo zgresil temo.
Pa tudi na dirkah je AUDI z dizelskim R8 peljal scat konkurenco
grims-1.gif

Pa poznaš lemans pravil??

Kdo zgleda smešn??
Evo dejmo pisat dejstva:
Bravo 1.4T jet 8,9 do sto
Bravo dizel 1.9 150ps 9,5 do sto

A4: 8,3 vs 9,1 (bencinar vs dizl oba 170ps)

Njalažje sam porabo gledat, itak da manj kur če nikamor ne gre. In kokr sm že napisal, dejmo porabo gledat pr istem režimu vožnje. Recimo A4: 8,1 vs 6,5
smirk-1.gif
res prišparaš. Stroški višjega vzdrevanja pokrijejo razliko..

No maš pa kontra situacijo:
Honda Civic 1.8 bencin 140km 8,6 do 100
2.2 dizel 140km 8,4 do 100
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.483
1.050
113
Obišči stran

No maš pa kontra situacijo:
Honda Civic 1.8 bencin 140km 8,6 do 100
2.2 dizel 140km 8,4 do 100


To da Honda ne zna bencinarjev delat nam je jasno
evil.gif
 

Vocko

Pripravnik
20. avg 2007
60
0
6
Novo mesto
Sicer pa točno ta primer, ki si ga dal - Bravo 1.4 T-Jet pa 1.9 M-Jet... Tukaj skor nimaš kaj razmišljat, bencinar gladko zmaga. Vozil sem T-Jeta in gre nenormalno dobro, od 1700 obratov vleče kot zmešan, lepo se vrti do 6000, še malo čez. Pri lepi vožnji pije 7,5, če ga tiščiš tudi čez 12, ampak to je itak redko.

Sam imam Alfo s tem 1.9 dizelskim motorjem in Bravo gre definitivno bolje.

Razlika v ceni je točno 2500€ in to ne prineseš notri kar tako, dizlica ti pa žre mogoče liter manj. Da ne govorim o uglajenosti med vožnjo in zvoku.