Ali prestavljate z vmesnim plinom?

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Citat:
Uporabnik scmoky pravi:
Ampak vam strokovnjakom to bvz obvladat ker ste vozli yuga in naredili 2Mil km. Kaj me birga 2m km če si jih naredil na AC pa ko polž po regionalki. meni je važno če je kdo naredo 50k km hitrih km po ridah, gorskih cestah itd...

Mali, ne seri.
Na avtocestah sem naredil manj kot 10 % svojih prevoženih km.
Polž na regionalki? Sicer nisem ponosen na to, samo pred 25 leti je bilo malo drugače, kot zdaj in sem dnevno vozil 160 km/h po regionalki.
Kjer ni bilo naselij, hiš, prometa. Ampak ravna cesta sredi polj.
Tega ne počnem več zadnjih 20 let in vozim po predpisih. Dobro, nekje 7 km/h čez, na avtocesti pa nekje 150 km/h. Če je varno, jasno.
Edino pred nekaj leti sem naredil verjetno večji prekršek. Nenamenoma.
Sem se neko nedeljo vračal iz Štajerske. AC prazna. Razen par šleparjev.
Vozil sem 150 km/h. Ko sem šel prehitevat nek kamion, sem na sredini prehitevanja opazil v ogledalu terenca, ki se mi hitro bliža.
Nič, ker nerad oviram druge, sem dal gas do konca. Avto je ruknil v 3.prestavo, ko je že govora o tem
evil.gif

Avto pospešuje, oni pa vedno bližje...
Ko sem prehiteval 4. kamion (med njimi je bilo par 100 metrov razlike), mi je avto nehal pospeševati.
Ko je bilo možno, sem se umaknil na vozni pas.
Pogledal sem na števec in ugotovil, da tisti AMG 65, ki me je prehitel, ni imel omejevalnika hitrosti
evil.gif
 

scmoky

Pripravnik
11. dec 2007
186
10
18
Štajerska metropola
SJTV1 ti je lepo povedal, nimam glih stari avto 2012 pa tudi druge kdaj peljem in nimajo teh težav
smile-1.gif
da bi blokiralo gas...
vsak vozi kakor mu paše, pa če se na glavo postavite peta prsti na ovinaksi cesti ogromno pripomore če imaš kakšnega pred sabo ki ne dela tega, ker prvo bremza potem more menjat v pravo prestavo pa počakat da avto prvo cukne pa potem da gas :p

mont v tem je težava :p Ampak ravna cesta sredi polj.
ravna cesta :p to da pa si en ovinek zvozil 100 pa da so gume cel čas cvilile tega pa ne napišeš :p malo za šalo malo za res.
po AC vozim po omejitvi, oz malo manj. če prehitevam pa da je več prometa pa malo čez.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Citat:
Uporabnik scmoky pravi:
SJTV1 ti je lepo povedal, nimam glih stari avto 2012 pa tudi druge kdaj peljem in nimajo teh težav
smile-1.gif
da bi blokiralo gas...
vsak vozi kakor mu paše, pa če se na glavo postavite peta prsti na ovinaksi cesti ogromno pripomore če imaš kakšnega pred sabo ki ne dela tega, ker prvo bremza potem more menjat v pravo prestavo pa počakat da avto prvo cukne pa potem da gas :p

mont v tem je težava :p Ampak ravna cesta sredi polj.
ravna cesta :p to da pa si en ovinek zvozil 100 pa da so gume cel čas cvilile tega pa ne napišeš :p malo za šalo malo za res.
po AC vozim po omejitvi, oz malo manj. če prehitevam pa da je več prometa pa malo čez.

Pazi ti, da ne boš kdaj odpetaprstov s ceste.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
Citat:
Uporabnik peter_nn pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:Vmesni plin, cvišengas, medgas in kar je še teh poimenovanj, JE double clutching. Nikoli ni bil nič drugega in je za rev matching napačen izraz.
Jezik je živa stvar in s časom besedne zveze dobivajo nov pomen.
Večina mularije, ki še ni slišala npr za kasete, tudi ni slišala za Double clutching, ki se je uporabljal pri nekaterih starih kištah in se morda še najde kakšna (kišta mislim) v muzeju ali občasno na cesti.
To kar jaz delam (rev matching) je zame vmesni gas, ker dodam gas med eno in drugo prestavo ko prestavna ročka potuje.

In še enkrat, pri višjih obratih in dinamični vožnji se zelo pozna. Tudi pri močnejših motorjih se zelo pozna, npr kakšen M3 je velika razlika ko downshiftaš z ali brez med gasa. Pa v snegu tudi, ti zadnji konec manj zapleše, seveda pa lahko sklopko z med gasom hitreje spustiš, brez medgasa pa spuščaš par sekund.

No, kar takole se pa novi izrazi ne izumljajo! Prestavljanje z vmesnim plinom ima samo en pomen, to je takšnega, kot obstaja že, odkar so izumili ročne menjalnike. Če nekdo ni dovolj podučen in uporablja izraz po svoje, to še ne pomeni, da se je "slovarska" definicija do danes kaj spremenila.

O ja. Ko nek izraz v nekem novem pomenu uporablja dovolj ljudi, pač dobi nov pomen. Jezik je živ in to se neprestano dogaja.
Kaj so JAMBRANJE že vključili v SSKJ?
 
2. okt 2007
3.798
2.280
113

vem pa, da imajo novi BMWji (z ročnim menjalnikom) tako narejeno, da če prestviš iz višje v nižjo, avto za 2 s sam dvigne na želene obrate(npr. iz 4. v 3. se obrati iz 2000 dvignejo npr. na 2500). Podobno je, ko menjaš v višjo, obrati ne padajo povsem dol, ampak primerno hitrosti in tisti prestavi v katero prestavljaš. Posledično "cukanje" odpade
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Pa tolk o petaprsti:
Tko je to počel verjetno največji dirkač vseh časov:
https://www.youtube.com/watch?v=96ekbvjyr0g

Tko pa to počne povprečen teoretik v tej temi:
https://www.youtube.com/watch?v=qBmt8gFtF-Y

Pa še levonožna uporaba zavore:
https://www.youtube.com/watch?v=D1_u3-eyXmU


Pa zelo verjamem, da se Senna in Collin med civilno vožnjo nista igral s petaprsti tehniko, ampak sta vozila civilizirano.

Tko da fantki, sej ni težko, kupte avto, pa se prjavte na rally. Bo zanimivo gledat, ker vsak rally ma kakega debitanta, ki s prestrašenimi oki vozi naokol.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Pa še to. Sam sem bil nekoč blazno pameten v Yugaču, kasneje v Puntu. Pol smo pa fasal službene avte z 150 konji. To je letel, stalno na dirki, šefe je pa po enem tednu videl, da ga je usral in se ustrašil za naše zdravje. Vse je lepo napokal na trening varne vožnje z legendo SLO ralliya. Tam pa šokovi, ker so inštruktorji, sami top rejlisti govoril ravno kontra, kokr se je nam golobradežem zdel.
Največji šok pa izogibanje oviri med zaviranjem, najprej z ABS, potem brez. 70 kmh je bilo največ kar je kateremukoli ratalo spelat. Pol se je usedu v avto inštruktor in naredu isto vajo pri 90 na uro s koleščki zadaj, mi pa prej komi da smo čist počas spelal poligon s koleščki. Ko to doživiš, pol poslušaš in ugotoviš, da nimaš pojma in začneš vozit drugače, čisto drugače. Varna vožnja je eno, dirkaška pa drugo.
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Hvala za linke, se pravi z levo peto gas in desnimi prsti sklopka če prav vidim. Probam jutri in v nedeljo pri preletu čez Ljubelj.
cheer.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Tam pa šokovi, ker so inštruktorji, sami top rejlisti govoril ravno kontra, kokr se je nam golobradežem zdel.

isto ko drkači zagovarjajo kak je treba z gasom reševat situacije, da te "ven" potegne. pol pa šok na poligonu
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Pa še to. Sam sem bil nekoč blazno pameten v Yugaču, kasneje v Puntu. Pol smo pa fasal službene avte z 150 konji. To je letel, stalno na dirki, šefe je pa po enem tednu videl, da ga je usral in se ustrašil za naše zdravje. Vse je lepo napokal na trening varne vožnje z legendo SLO ralliya. Tam pa šokovi, ker so inštruktorji, sami top rejlisti govoril ravno kontra, kokr se je nam golobradežem zdel.
Največji šok pa izogibanje oviri med zaviranjem, najprej z ABS, potem brez. 70 kmh je bilo največ kar je kateremukoli ratalo spelat. Pol se je usedu v avto inštruktor in naredu isto vajo pri 90 na uro s koleščki zadaj, mi pa prej komi da smo čist počas spelal poligon s koleščki. Ko to doživiš, pol poslušaš in ugotoviš, da nimaš pojma in začneš vozit drugače, čisto drugače. Varna vožnja je eno, dirkaška pa drugo.
Se strinjam, sploh z zadnjim stavkom.
In dejstvo je, da velika večina kvazi ''racerjev'' na cesti lepo pogrne na dirkališču, kjer jih šolajo še nekateri s konkretnimi gajbami.
grin1.gif

Če pa smem še malo ''začinit'' to temo
grims-1.gif
: varčna vožnja pa pomeni varnejšo vožnjo, pa ne zato, ker se cijaziš, ampak ker moraš konkretno spremljat promet vse okrog sebe.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Hvala za linke, se pravi z levo peto gas in desnimi prsti sklopka če prav vidim. Probam jutri in v nedeljo pri preletu čez Ljubelj.
cheer.gif

Za prvič si izberi raje kako bolj ravno cesto. Da nebo presenečenja in namesto zavore gas....
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Pa nimaš ti neke bloga z nasveti za avto?

Pa si zdaj renome kvariš z medgasom, daj no...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Pa še to. Sam sem bil nekoč blazno pameten v Yugaču, kasneje v Puntu. Pol smo pa fasal službene avte z 150 konji. To je letel, stalno na dirki, šefe je pa po enem tednu videl, da ga je usral in se ustrašil za naše zdravje. Vse je lepo napokal na trening varne vožnje z legendo SLO ralliya. Tam pa šokovi, ker so inštruktorji, sami top rejlisti govoril ravno kontra, kokr se je nam golobradežem zdel.
Največji šok pa izogibanje oviri med zaviranjem, najprej z ABS, potem brez. 70 kmh je bilo največ kar je kateremukoli ratalo spelat. Pol se je usedu v avto inštruktor in naredu isto vajo pri 90 na uro s koleščki zadaj, mi pa prej komi da smo čist počas spelal poligon s koleščki. Ko to doživiš, pol poslušaš in ugotoviš, da nimaš pojma in začneš vozit drugače, čisto drugače. Varna vožnja je eno, dirkaška pa drugo.
Se strinjam, sploh z zadnjim stavkom.
In dejstvo je, da velika večina kvazi ''racerjev'' na cesti lepo pogrne na dirkališču, kjer jih šolajo še nekateri s konkretnimi gajbami.
grin1.gif

Če pa smem še malo ''začinit'' to temo
grims-1.gif
: varčna vožnja pa pomeni varnejšo vožnjo, pa ne zato, ker se cijaziš, ampak ker moraš konkretno spremljat promet vse okrog sebe.

Prava varčna vožnja nima kaj dosti skupnega s cijazenjem.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Pa nimaš ti neke bloga z nasveti za avto?

Pa si zdaj renome kvariš z medgasom, daj no...
Povprečno pameten človek (vsaj upam) si bo prebral celotno to temo in bo lahko prišel do direktnega zaključka, kdo si kvari renome.
Za vsem kar sem v tej temi napisal tudi trdno stojim (z imenom in priimkom in ne kot nekateri, ki so v virutali lepo skriti za svojimi nicki in izredno pogumni).
Kar se pa tiče blogov, se pa sploh ne sekiram
wink-1.gif
. Odzivi, ki jih dobivam kažejo, da so dobri, vedno se pa seveda (v Sloveniji sploh) najdejo nekateri, ki bi popljuvali vse. Tudi prav.

Pa da razčistimo zadevo: medugas ti in še nekateri omenjate in posredno implicira na ''traktorje'' in double-clutching. V svojem drugem postu tukaj (se mi zdi) sem točno razložil, kaj sem mislil z vmesnim plinom in ne bom ponavljal.
Se pa strinjam, da je za puriste ta izraz vmesni plin lahko sporen in sem potem uporabljal raje tujko rev-matching, hvala pa avtorju zgoraj, ki je dodal dober prevod - izenačevanje obratov. To je vse.
Vse ostalo kar je bilo napisano z moje strani pa 100% drži, pa se lahko puristi in ostali smejite zraven kolikor hočete.
In še nekaj: post se je začel z enostavnim vprašanjem (in nobenim VSILJEVANJEM) ali uporabljate vmesni plin (V POMENU IZENAČEVANJA OBRATOV) in seveda sem na vprašanje takoj sam odgovoril in napisal glavna razloga zakaj to delam. Kar je poželo posmehovanje same ''smetane'' Alterja in sem potem tole temo lepo vzel za zabavo. Tudi v redu. Morda je pa kateri od smetane razumel, kaj sem hotel napisati.
Pa še dodatek: NIKJER IN NIKOLI nisem trdil, da je V SODOBNIH AVTOMOBILIH NUJNO izenačevati obrate in da je kdo bedak, če tega ne deluje. Sedaj si pa preberi nekatere poste v tej temi, pa si ustvari mnenje kdo si kvari renome.
wink-1.gif


In da še enkrat ponovim, za čimer 100% stojim od začetka teme: izenačevanje obratov poskrbi za udobnejšo vožnjo in manjšo obrabo celotnega pogonskega sklopa. PIKA

Aja, še ena zadeva: zakaj sem sploh to ''nedolžno'' vprašanje začel: zato ker se službeno tudi precej prevozim na sovoznikovem sedežu in opazim, kaj nekateri delajo med vožnjo. Zato me je zanimalo, kako pa Alter vozniki vozijo.
Seveda sem bil neumen, saj Alter nadvoznik ne rabi ničesar in vozi smooth in ne uničuje ničesar tudi brez sklopke in vsega ostalega. Hkrati pa še rekord v Zelenem peklu postavi v katri z dvema delujočima valjema.
evil.gif


Ajd, dejmo se še malo nasmejat.
cheer.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Prava varčna vožnja nima kaj dosti skupnega s cijazenjem.
Odvisno od definicije. Manjša je hitrost, nižja bo poraba.
Lahko pa se (verjetno) strinjava, da varčna vožnja ni nujno cijazenje.
wink-1.gif

PS: Čakam cvet Alter inteligence, da me demantira.
 

Podobne teme