Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
V bistvu je matej napisal neumnost in se vidi, da ni vozil nikoli supersportnika kamor ne spada nobena AMG in M znacka. Veyron je learjet avion na cesti vs. sportna kapelica porsche.
Za predstavo > 1. prestava 110kmh, 2. 150kmh, 3. 205, 4. 265....potem imas pa se tri prestave, 5. 325kmh, 6. 390kmh, 7. 407kmh.
Ker sem za razliko od teoretikov vozil Diabla, ki ima pol manj konjev kot Bugatti in podobna razmerja lahko povem, da se zadnji M3 s katerim imam nekaj 1000km obnasa kot samokolnica. Diablo zareze v ovinek kot kirurski noz, M3 obrnes volan in cakas kaksne volje bo. Diablo se ne nagiba in v riti cutis vsako zrno graha, takoj popravis servo volan ki sploh ni servo, M3 zaplava in se odloci ali mu je podlaga vsec, Diablo pospesi iz ovinka suvereno, ker je zadnja obesa nastavljena na to brez, da zadek trzne tudi v mokrem asfaltu, M3 brez esp zaplava rit in ko oscilacija mine in popravljas rit kot bi imel bozjastni napad nekako usmeris kapelico iz ovinka. Pri 80kmh v 4. prestavi BMW pri pohojenem plinu zaplese, Diablo samo pospesi in z nastavljenim podvozjem rit niti trzne ne. Bremza Diablo suvereno, BMW po 10min voznji ze pedal pada notri...
V bistvu brezveze teoretikom razlagat.