Alfa Romeo Giulia

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Gumb je tam zato, ker pač alfa crkne zlo pogosto in da lepo med vožnjo zalufaš je tam pač ta gumb
wink-1.gif


Drugače pa, resno, vsak avto, oz motor, se bo zalaufal, če mu mu med vožnjo daš samo kontakt, v prestavo in spustiš sklopko...nobenega ne rabiš "verglat" da zalufa.

Med voznjo se avta z gumbom ne da ugasnit.

Še nisem našel takega, kjer se ne bi dalo.

Ja, sem se narobe izrazil. Med vožnjo se ga ne da ugasnit, če gumb samo pritisneš. Ga moraš držat dlje časa, ali pa večkrat zapored pritisniti....
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
Brat je prejšnji teden peljal QF in pravi, da je brutalna. Nek frajer se mu je z A5 poleg španal na AC in je rekel, da, ko je pri 180km/h pohodil gas, da se je samo izstrelil mimo A5-ke.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Nobody pravi:
Brat je prejšnji teden peljal QF in pravi, da je brutalna. Nek frajer se mu je z A5 poleg španal na AC in je rekel, da, ko je pri 180km/h pohodil gas, da se je samo izstrelil mimo A5-ke.

A to po nemški avtocesti? Zakaj se enostavno s takimi avti ne dirka na dirkališču. In kak je to zdaj pomembno, da je alfa s 510 konji hitrejša kot A5 2.0 tdi s 180 konji. Jaka primerjava isto kot kateri ima daljši spolni organ.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Ta je bila pa res cvetka. Moj kolega je pred 15 leti razlagal, da je s fiat unom dol pocil audi a8. Tako da mogoce poznam tvojega brata.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.792
113
Ali pa če sploh ni point v tem, da je a5ka ostala zadaj ampak, da avto pri 180 brutalno pospeši ob pritisku na gas?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Kater avto s 500+ konji pa ne pospesi pri 180km/h? Je pa res da morda alfa pospesi brutalno, kaksen porsche malo manj brutalno, veyron pa nadbrutalno?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.792
113
V bistvu je (serijski) veyron počasnejši od (serijskega) porša ampak ok, nima to veze. Se strinjam, da je logično, da bo avto s 500+ hp pri 180 pospešil zelo dobro in te nalimal na zic ampak to še ne pomeni, da potem ne smeš kazati navdušenja ob testni vožnji takšnega avta. Pomoje je to bolj normalno kot pa kak zdolgočasen komentar v stilu "meh, nič posebnega, po pričakovanjih" kot da vsi vozimo 500 in več hp avte
smile-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Ali pa če sploh ni point v tem, da je a5ka ostala zadaj ampak, da avto pri 180 brutalno pospeši ob pritisku na gas?

Saj pač pove da brutalno pospeši od 180 naprej zakaj je treba A5 (TDI) zraven mešat. Če 510 konj pri 200 brutalno ne pospešuje potem so pač ti konji korejskega izvora.
smile-1.gif
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
Ne jočite. Matey je ujel poanto.

Drugače pa se je A5 sam poleg mešal, nisem ga jaz. Ok ese?
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Ima veze, ima.
Žešæi momæini u žešæim ko£ima se je tiček zmanjšal za 5 cm in veka mu je trzala še 3 dni.
Bu on pokazal kdo je pravi momak kle. Ne boš, hehe...
wink-1.gif


Nekatere stvari so neprecenljive.
wink-1.gif
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Za take momke šolat je najboljši 280 konjski superb. Marsikateri voznik premium vozila bi osramočeno zapustil prizorišče
smile-1.gif
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
V bistvu je matej napisal neumnost in se vidi, da ni vozil nikoli supersportnika kamor ne spada nobena AMG in M znacka. Veyron je learjet avion na cesti vs. sportna kapelica porsche.
Za predstavo > 1. prestava 110kmh, 2. 150kmh, 3. 205, 4. 265....potem imas pa se tri prestave, 5. 325kmh, 6. 390kmh, 7. 407kmh.
Ker sem za razliko od teoretikov vozil Diabla, ki ima pol manj konjev kot Bugatti in podobna razmerja lahko povem, da se zadnji M3 s katerim imam nekaj 1000km obnasa kot samokolnica. Diablo zareze v ovinek kot kirurski noz, M3 obrnes volan in cakas kaksne volje bo. Diablo se ne nagiba in v riti cutis vsako zrno graha, takoj popravis servo volan ki sploh ni servo, M3 zaplava in se odloci ali mu je podlaga vsec, Diablo pospesi iz ovinka suvereno, ker je zadnja obesa nastavljena na to brez, da zadek trzne tudi v mokrem asfaltu, M3 brez esp zaplava rit in ko oscilacija mine in popravljas rit kot bi imel bozjastni napad nekako usmeris kapelico iz ovinka. Pri 80kmh v 4. prestavi BMW pri pohojenem plinu zaplese, Diablo samo pospesi in z nastavljenim podvozjem rit niti trzne ne. Bremza Diablo suvereno, BMW po 10min voznji ze pedal pada notri...

V bistvu brezveze teoretikom razlagat.