Citat:
Uporabnik hermann pravi:
saj končna hitrost na slovenskem ceniku tudi ni prava
Na uradni strani je enaka.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
saj končna hitrost na slovenskem ceniku tudi ni prava
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kaj pa vem, BMW 320i ima recimo 7.2s pa ima samo 184hp in 1505kg, Passat 2.0 TSI z 220hp 6.7s in enako kg kot BMW, ampak je FWD ki za štart z mesta ni tako optimalen kot RWD. Meni se zdi čas Giulie realen, sploh če je res tako lahka kot trdijo nekateri v tej temi. Bolj me čudi kaj so pri končni hitrosti 280hp verzije čarali.
a da bi pa elektronsko omejili končno ni mogoče?
Sam je nisem (cenovno) primerjal s Passatom, temveč s trojko.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Težav s kvaliteto jaz nisem opazil pri tistih par Giuliah, ki sem jih vozil. Je pa možno, da so. So tudi pri drugih znamkah.
Primerjat Giulio s Passatom je mimo. Drug tip avta, druga ciljna skupina. V bistvu je prava konkurenca BMW 3.
Jaz reci o italijanom zamerim, da se pri Veloceju ne da izklopit ESP. Niti delano. Avto pa ima fenomenalno podvozje, volan, štirikolesni pogon.
Kar pa se tiče QV: BMW M modeli so zakon, ampak v primerjavi s QV M3 nima za burek, figurativno. Mogoče zna bit na stezi na čas hitrejši, ampak vse ostalo pa ...
Pa spet: ne sodit stvari po SLO trgu. Ta je nepomemben.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
saj končna hitrost na slovenskem ceniku tudi ni prava
Na uradni strani je enaka.
Zakaj? Trenutno ne iščem, jih je pa zagotovo več kot rabljenih Alf.Citat:
Uporabnik hermann pravi:
pojdi že na avto.net pa glej rabljene škode
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pa še direktno vprašanje: bi ti Giulio kupil s svojim denarjem?
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
ZA nove je nepomeben. Za nekaj let stare pa zna biti pomembem
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pa še direktno vprašanje: bi ti Giulio kupil s svojim denarjem?
ČE (!!!) bi si lahko privoščil avto ranga M3 (pa ne mislim po sistemu kredit&krompir&zelje) in ČE bi se odločil, da rabim tak tip avta (drugi pogoj je itak irelevanten, ker ni videt, da bi se prvi kdaj izpolnil, ČE bi se pa, pa je pri drugem odgovor itak jasen), potem ja, raje QV kot M3, recimo.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Težav s kvaliteto jaz nisem opazil pri tistih par Giuliah, ki sem jih vozil. Je pa možno, da so. So tudi pri drugih znamkah.
Primerjat Giulio s Passatom je mimo. Drug tip avta, druga ciljna skupina. V bistvu je prava konkurenca BMW 3.
Jaz reci o italijanom zamerim, da se pri Veloceju ne da izklopit ESP. Niti delano. Avto pa ima fenomenalno podvozje, volan, štirikolesni pogon.
Kar pa se tiče QV: BMW M modeli so zakon, ampak v primerjavi s QV M3 nima za burek, figurativno. Mogoče zna bit na stezi na čas hitrejši, ampak vse ostalo pa ...
Pa spet: ne sodit stvari po SLO trgu. Ta je nepomemben.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ok, bom bolj specificiral vprašanje.
Quadrifoglio jih bo prodanih relativno malo po mojem mnenju in je bolj kot ne za bildanje imidža.
Bi kupil dizelsko Giulio za družinsko uporabo? Raje kot recimo Lexusa, trojko, A4, C-klaso.