Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Gumb je tam zato, ker pač alfa crkne zlo pogosto in da lepo med vožnjo zalufaš je tam pač ta gumb
Drugače pa, resno, vsak avto, oz motor, se bo zalaufal, če mu mu med vožnjo daš samo kontakt, v prestavo in spustiš sklopko...nobenega ne rabiš "verglat" da zalufa.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Škoda za takšno ceno.
Torej se bo začel šele čez cca. 4 leta naval strošenih iz Italije.
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Gumb je tam zato, ker pač alfa crkne zlo pogosto in da lepo med vožnjo zalufaš je tam pač ta gumb
Drugače pa, resno, vsak avto, oz motor, se bo zalaufal, če mu mu med vožnjo daš samo kontakt, v prestavo in spustiš sklopko...nobenega ne rabiš "verglat" da zalufa.
Med voznjo se avta z gumbom ne da ugasnit.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Škoda za takšno ceno.
Torej se bo začel šele čez cca. 4 leta naval strošenih iz Italije.
jaz pa še vedno ne razumem kaj je s ceno narobe. bi morala biti cenejša od passata? potem pa to ni več premium, kar hoče bit.
To je to! Mogoče že čez 2,5 če bo šlo vse kot pri prejšnjiš alfah (beri: cena rabljenih u poden),...Citat:
Torej se bo začel šele čez cca. 4 leta naval strošenih iz Italije.
Mnjah. Let me guess: Alfist?Citat:
Uporabnik shift pravi:
toliko traparij kot si ti natresel v svojem postu pa že dolgo ne,alfa ima vse in je tudi vedno imela vse da je dober avto,avto ki je nekaj posebnega,tepla in to konkretno jo je le zanesljivost v ostalih primerih ne vidim odsopanja z drugimi "premium" znamkami,pa tudi ostali "premium" avti so imeli kar nekaj konkretnih in dragih težav(verige,gredi,šobe...)
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kaj pa vem, BMW 320i ima recimo 7.2s pa ima samo 184hp in 1505kg, Passat 2.0 TSI z 220hp 6.7s in enako kg kot BMW, ampak je FWD ki za štart z mesta ni tako optimalen kot RWD. Meni se zdi čas Giulie realen, sploh če je res tako lahka kot trdijo nekateri v tej temi. Bolj me čudi kaj so pri končni hitrosti 280hp verzije čarali.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Mnjah. Let me guess: Alfist?Citat:
Uporabnik shift pravi:
toliko traparij kot si ti natresel v svojem postu pa že dolgo ne,alfa ima vse in je tudi vedno imela vse da je dober avto,avto ki je nekaj posebnega,tepla in to konkretno jo je le zanesljivost v ostalih primerih ne vidim odsopanja z drugimi "premium" znamkami,pa tudi ostali "premium" avti so imeli kar nekaj konkretnih in dragih težav(verige,gredi,šobe...)
Pa greva samo k dvema dodatnima problemoma poleg zanesljivosti: kvaliteta izdelave in izguba vrednosti. Te zadeve so namreč tudi pomembne nekemu običajnemu kupcu, sploh pa premijskega razreda, kamor se Giulia sili.
PS: Nisem Alfist, so mi pa Alfe všeč in sem si res želel, da bodo z Giulio naredili preboj. Sem jih že tudi kar nekaj prevozil (pa ne na 15 minutnem testu), ampak je moje mnenje takšno: Alfe so kot ljubice: metuljčki v trebuhu na začetku, potem te pa enkrat začne konkretno glava bolet zaradi nje.
Z Giulio se je lepo začelo vse po starem: najprej zamujanje zaradi težav pri tehniki (baje), potem težave s kvaliteto že pri novinarskih avtomobilih, sedaj s ceno so si pa še zabili zadnji žebelj v krsto. Tistih par Alfistov jo bo pač pokupilo, ampak žal jih je premalo za uspeh enega avtomobila.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Mnjah. Let me guess: Alfist?Citat:
Uporabnik shift pravi:
toliko traparij kot si ti natresel v svojem postu pa že dolgo ne,alfa ima vse in je tudi vedno imela vse da je dober avto,avto ki je nekaj posebnega,tepla in to konkretno jo je le zanesljivost v ostalih primerih ne vidim odsopanja z drugimi "premium" znamkami,pa tudi ostali "premium" avti so imeli kar nekaj konkretnih in dragih težav(verige,gredi,šobe...)
Pa greva samo k dvema dodatnima problemoma poleg zanesljivosti: kvaliteta izdelave in izguba vrednosti. Te zadeve so namreč tudi pomembne nekemu običajnemu kupcu, sploh pa premijskega razreda, kamor se Giulia sili.
PS: Nisem Alfist, so mi pa Alfe všeč in sem si res želel, da bodo z Giulio naredili preboj. Sem jih že tudi kar nekaj prevozil (pa ne na 15 minutnem testu), ampak je moje mnenje takšno: Alfe so kot ljubice: metuljčki v trebuhu na začetku, potem te pa enkrat začne konkretno glava bolet zaradi nje.
Z Giulio se je lepo začelo vse po starem: najprej zamujanje zaradi težav pri tehniki (baje), potem težave s kvaliteto že pri novinarskih avtomobilih, sedaj s ceno so si pa še zabili zadnji žebelj v krsto. Tistih par Alfistov jo bo pač pokupilo, ampak žal jih je premalo za uspeh enega avtomobila.