Alfa Romeo Giulia

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Za tistih 130 konjev, moraš na dodaten tečaj, da jih obvladuješ.
hysterical-1.gif
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
zakaj? nova bavarija pet bo mela trivaljnik, tut mondeo ga ma, v talismanu maš pa recmo za žešæe 160-konjski dci pa 200-konjski tce. če bi se švabi pizdakal bi še razumu, kaj boš pa pr nas z vem kakšnim motorjem? itak folk dreka, fejstbuka, se boji količkov pa pičke materne, non-stop neka gužva, do štajerlanda pa prej na poniju prideš kukr pa po uni zabiti avtocesti.
btw, xc90 ma sam štirivaljnike
grims-1.gif
torej kaj te mot?
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Jp. 90ka ima 2.0 štirivaljnik, prazen dobri dve toni mase, 5 m dolžine 2 širine in 1,8 višine. Kljub temu pa 7,8 s do 100 in 220 km/h končne hitrosti, kar so zelo spodobne zmogljivosti, še celo za alter kriterije.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Citat:
What I’m saying here, in this straight, no-cocking-about road test, is that Alfa Romeo has made a car dynamically better than the BMW. And it has. It really has

Da pa Clarkson tole izjavi, mora bit pa res nekaj na tem avtu....
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
škoda, da jih nikdar ne bojo zares spravili v proizvodnjo

velja tudi za običajne različice
 

Altmann

Zelenc'
27. jul 2016
5
0
1
Pozdravljeni,
sem nov na forumu, ceprav ga prebiram ze kar lep cas.
Ker je ta tema iz podrocja mojega hobija, sem se odlocil, da spesnim kaksen stavek ali dva o novi AR Giulia (Ljubitelji AR so to prebrali ze na drugem forumu)

takole gre,

Ker sedeti v avtu ali voziti ga, je velika razlika, sem si koncno vzel cas
23244498.jpg


Giulia 2,2 Diesel, 180 PS SUPER
23244502.jpg


nekaj informativnih podatkov o ceni
23244499.jpg


Po kratki ucni uri prodajalca, sedem v avto, pritisnem gumb na volanskem obrocu, motor zarohni in jaz rahlo privzignem obrvi, Motor se zazene kot stara domfarca, polno vibracij, glasen.... V redu si recem, mogoce nisem vec vajen Dieselasov, bo bolje ko speljem.
DNA v poziciji „N“ in speljem. Razen „vaauu“ za glasnost in nemirnost motorja, za performanse motorja ni bilo nobenega „vauu“. V bistvu je motor v MB C 2,0 CDI precej zivahnejsi in odzivnejsi (da ne bo pomote, motor v koncni fazi ni slab, a roko na srce, sem pricakoval glede na informacije po netu vec od njega).
Zavijem na Autobahn, prestavim DNA v „D“ pozicijo, ja rahlo se pozna na odzivnosti, a dalec od motorja, ki bi navdusil. Vmes sem preiskusil tudi „A“ modus, ki je pa popolnoma neuporaben. OK, mogoce za kake stare mamce in ateke, ki se ze v osnovi bojijo avtov.

Ker vidim, da se na avtocesti ne bova spoprijateljila z motorjem, zavijem na Bundesstraße. Izbral sem cesto, kjer so bile kombinacije dolgih in hitrih ovinkov, kot tudi ostrih in kratkih. Pri dinamicni voznji pride zelo do izraza nenatancna prestavna rocica in zatikanje le te. Ob tem, da je hod stopalke sklopke enormno dolg, enostavno ne omogoca hitrega prestavljanja, kar je v ovinkih zelo motece.
Ce to odmislim in z DNA v „D“ poziciji, je voznja cez ovinke, v hrib in navzdol,...ja
grin1.gif
Tukaj, ce ostanem v tem razredu avtov, C-Klasse, BMW 3-ke, HolzwagenGroup, lahko samo sanjajo Alfa Romeo.

23244512.jpg

23244514.jpg


Pod crto, motor me je skorajda negativno presenetil, predvsem ti zvoki in vibracije, a lega in vodljivost je veliko nad mojimi pricakovanji.

23244503.jpg


O vsecnosti notranjosti ne bom razpredal, ker vsi vemo, sto ljudi, stodva okusa. Pripombo dam le materialu armaturne plosce. Je namrec tocno taksen, kot ga je npr. Daimler pri novih serijah opustil, ker se zelo rad umaze (kdor ne verjame, naj z kozo roke ali komolca podrsa po njem) in je zelo tezaven za ciscenje.
Ker nisem zrasel v visave, mi nikakor ni uspelo nastaviti sedeza. Sam sedez ima sicer odlicen bocni oprijem, a manjka mu nekaj vmesnih stopenj, moznost nastavitve ledvenega dela, da bi bilo to to! Udobnost v AR 166 je kljub starosti neprimerljivo boljsa, kakor tudi v MB C-Klasse, ce se ze gremo neke primerjave.
Verjetno bo pri bolje opremljeni varianti precej drugace, zato to ne stejem v minus.
Volanski obroc je zelo vsecen in dobro sede v roke, zelo natancen in nudi odlicne povratne informacije na roke, kaj se dogaja pod kolesi.
Rahel strah sem imel glede volanskih tipk, a je razporeditev odlicno preracunana in so natancne, da jih voznik osvoji v pol minute.
23244504.jpg


Multimedijski „center“ je se eno zelo prijetno presenecenje (misljeno na uporabnost med voznjo).
Zaslon odlicno vmescen v armaturo, vedno viden in dovolj velik za nemoteco uporabo. Gumbi „centra“ na sredinski konzoli, predvsem najvecji za skskanje po Meniju, so veliko bolj prakticni kot bri neposredni konkurenci Sam meni, se mi je pa zdel tudi zelo logicno in enostavno uporabniku zasnovan.
23244505.jpg


Kvaliteta koncne izdelave je ceprav veliko boljsa kot v prejsnjih modelih, meni zal se vedno alfisticna. Tu je nemska „sveta trojica“ se vedno par korakov naprej.

Ena izmed cvetk,
Kaj hudica pomenijo ti ven strleci vijaki v motornem prostoru
23244591.jpg


in se tu, na drugi strani en manjka??!!
23244510.jpg


Za konec, tako recem. Luskan avto, s svojimi pozitivnimi, kot tudi negativnimi lastnostmi, a dalec od tega, da bi me navdusil.

Konec Septembra pridejo prve Benzinske fizicno v salone, tako bo potrebno za bolj objektivno oceno preiskusiti se tega.
 
Nazadnje urejeno: