Ni ga GPS sprejemnika, ki v cestnem tunelu ne izgubi signala (razen če bi bile postavljene t.i. reradiating antene, tega pa v cestnih predorih ni).
Informacija med sprejemnikom in izrisom položaja vozila na ekranu je vedno malo v zamiku, če informacija iz satelitih zamuja program sliko vozila zadrži in potem te "skoči" malo več kot običajno na novi položaj. Te kratke zamike regulira sw.
Pri izgubi signala v predoru pa pomaga kartografija (če ima to podprto). Za prikazovanje položaja vozila v predoru (ob izgubi signala) lahko upošteva hitrost pred izgubo signala in nato dejansko simulira pot skozi predor oz. do ponovnega "vlova" signalov, lahko pa upošteva omejitev hitrosti skozi predor in tako simulira položaj vozila na ekranu.
Preverjeno: Ob zaustavitvi vozila v predoru avto na ekranu nadaljuje pot do cca100m iz predora in potem: Ni sprejema satelitov! Velja za kartografijo, ki to podpira (CNEUv2009 npr.)