Adria adijo?

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Glede na to v kaksnem stanju je Adria sedaj, je verjetno bog ze rekel lahko noc in ugasnil luc. Glavna tezava je da se pravocasno ni nasel strateski partner. 4K je kot temu na jugu recejo "lešinarski fond" oz v anglescini Vulture fond. Torej zdruzba ki izcrpa in propade podjetje, pod pretvezo prevzema.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.327
-2.657
113
Tudi 178 let staro podjetje v težavah.


Ikonični britanski potovalni velikan Thomas Cook ni uspel najti zasebnih vlagateljev, ki bi ga rešili pred kolapsom. Za pomoč je sedaj zaprosil državo, a je njena intervencija malo verjetna, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Thomas Cook potrebuje 200 milijonov funtov (227 milijonov evrov).

Pred dvema letoma je propad letalske družbe Monarch Airlines zahteval ukrepanje britanske vlade, ki je morala zagotoviti 60 milijonov funtov za najem letal, ki so pripeljala domov 110 tisoč potnikov. Vlada je takrat operacijo opisala kot "največjo repatriacijo v času miru" za Veliko Britanijo.
Zakaj naša država ne sme Adriji finančno pomagat - kao prepovedano, , Johnson bi pa Thomas Cooku lahko, vendar noče, Merklova pa sme in pomaga Cookovi nemški podrižnici ????
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.315
6.133
113

"Na dan imamo do deset odpovedi, deset sob na dan oziroma celo no-showov, torej da gost niti ne pove, da ne bo prišel v hotel. In škoda, recimo, samo za hotel Slon, je na dan v več tisoč evrih," je konkretne posledice, ki jo zaradi Adrijine sage trenutno doživljajo slovenski hotelirji, orisal Gregor Jamnik iz Združenja hotelirjev Slovenije. Zato Adrii Airways sporočajo, naj preneha s podaljševanjem agonije in gre v stečaj.

Tudi zato bodo imeli ljubljanski hotelirji, Turizem Ljubljana in Kongresni urad Slovenije v sredo krizni sestanek, kjer se bodo skušali dogovoriti o 'planu b', torej kako bodo svoje goste lahko pripeljali v Ljubljano, če se v Adrii zgodi najhujši scenarij – stečaj.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.426
3.732
113

"Na dan imamo do deset odpovedi, deset sob na dan oziroma celo no-showov, torej da gost niti ne pove, da ne bo prišel v hotel. In škoda, recimo, samo za hotel Slon, je na dan v več tisoč evrih," je konkretne posledice, ki jo zaradi Adrijine sage trenutno doživljajo slovenski hotelirji, orisal Gregor Jamnik iz Združenja hotelirjev Slovenije. Zato Adrii Airways sporočajo, naj preneha s podaljševanjem agonije in gre v stečaj.

Tudi zato bodo imeli ljubljanski hotelirji, Turizem Ljubljana in Kongresni urad Slovenije v sredo krizni sestanek, kjer se bodo skušali dogovoriti o 'planu b', torej kako bodo svoje goste lahko pripeljali v Ljubljano, če se v Adrii zgodi najhujši scenarij – stečaj.
V žep naj sežejo (svoj, ne naš)
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.043
3.557
113
41
Lj
A je res kdo tako neumen da misli da če bi država dala posjilo bi pa se situacija izboljšala? Kot je nekdo gori rekel ta firma so sotrokovnjaki za izčrpavanje, tako da tistih nekaj milijonov bi z veseljem prelili v svoje žepe firma pa bi šla vseeno v stečaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in Hanzi

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83

"Na dan imamo do deset odpovedi, deset sob na dan oziroma celo no-showov, torej da gost niti ne pove, da ne bo prišel v hotel. In škoda, recimo, samo za hotel Slon, je na dan v več tisoč evrih," je konkretne posledice, ki jo zaradi Adrijine sage trenutno doživljajo slovenski hotelirji, orisal Gregor Jamnik iz Združenja hotelirjev Slovenije. Zato Adrii Airways sporočajo, naj preneha s podaljševanjem agonije in gre v stečaj.

Tudi zato bodo imeli ljubljanski hotelirji, Turizem Ljubljana in Kongresni urad Slovenije v sredo krizni sestanek, kjer se bodo skušali dogovoriti o 'planu b', torej kako bodo svoje goste lahko pripeljali v Ljubljano, če se v Adrii zgodi najhujši scenarij – stečaj.
Ubogi slovenski hotelirji... Sedaj pa bo treba razpolovit kader, preostali bodo pa delali po 500 ur mesečno.
Golazen požrešna ljubljanska
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx in Spajky

erikson

Guru
25. avg 2007
22.315
6.133
113
adria callsign adr4ever.png
 
  • Wow
Reactions: Hondi

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
širili so se v prištino in tirano.
kot berem izredno nestrokovni, neprijazni.
država je dodajala leta.
sedaj so privat.

ne vem o kakih subvencijah spet razmišljajo tisti, ki so ravno sebi dali kilometrine. kdo mora letet se bo znašel. kdor se ne, se pač ne. stotine jih leti iz tujine in goopti ima poslovni model na plečih teh, ki niso leteli iz brnika. sedaj jih še par 100 ne bo. da pa iz tirane in prištine ne gre v eu pa smola, bodo šli pa čez beograd, sej imajo mnogi še dvojen passe, mnogi so prepričani, da so si svoji in še carin ne bo. drugače pa znajo isti te priti po poti kot njihova prtljaga.

če bi me kdo kdaj vprašal a je možno zjebat državo tako in na očeh revežev, ki to stoično gledajo, bi rekel, da to še holivudski film ne zmore.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
V Prištino leti že dovolj nizkocenovcev v Nemčijo in Švico.

V Sloveniji pa jih itaq ne rabimo več.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.475
5.004
113
Težek čas za žepne letalske družbe. Kdor misli, da je Adrio treba imeti, naj razveže mošnjiček. Ustanovi se ena delniška družba, pobere denar in za začetek da tisti kredit, da takoj letijo naprej. Privat je denarja dovolj po žepih in nogavicah, banke dajejo slabe obresti, tako da čas je ugoden. Da pa bi bila taka mini letalska družba z desetletji problemov ne vem kako dobičkonosna kdaj v prihodnosti, pa bi se moral zgoditi ogromen čudež. Ali jo prevzame večji prevoznik, za kar očitno trenutno ni interesa, ali pa pač ugasne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad